اخبار سلبریتی| اخبار روز| حاشیه سلبریتی ها| عکس دو نفره عاشقانه علی شادمان در کنار زن جوان | همسر علی شادمان کیست؟

عکس دو نفره عاشقانه علی شادمان در کنار زن جوان | همسر علی شادمان کیست؟

رونمایی از همسر علی شادمان سوژه رسانه ها شد.

عکس دو نفره عاشقانه علی شادمان در کنار زن جوان | همسر علی شادمان کیست؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

علی شادمان بازیگر توانمد ایرانی است. سریال جدید علی شادمان به نام یاغی بسیار پر بازید شد. علی شادمان از کودکی در صنعت نمایش فعالیت می کرده است. علی شادمان در فیلم میم مثل مادر نقش بازیگر کودک را داشت. بیوگرافی علی شادمان را می خوانیم.

علی شادمان

بیوگرافی علی شادمان

محمدعلی شادمان (زادهٔ ۴ آذر ۱۳۷۵) بازیگر ایرانی است. اولین حضور او بر روی پردهٔ سینما در ۱۰ سالگی و در درام میم مثل مادر (۱۳۸۵) بود که برایش برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر کودک از جشنواره بین‌المللی فیلم رشد شد. او در زمانی برای دوست‌داشتن (۱۳۸۶) ظاهر شد و نقش برجستهٔ خود را در رؤیای سینما (۱۳۹۰) به دست آورد که در آن نقش یک بازیگر نوجوان مشتاق را ایفا می‌کند. شادمان برای بازی در مجموعهٔ تلویزیونی سرزمین مادری (۱۳۹۲) و کیمیا (۱۳۹۴) شناخته شد. او در ۱۳۹۸ برای نقش‌آفرینی در مردن در آب مطهر نامزد دریافت جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم فجر شد.

علی شادمان

شادمان در سال ۱۴۰۱ برای ایفای نقش اصلی در مجموعهٔ یاغی تحسین شد. اولین‌بار توسط رسول ملاقلی‌پور به سینمای ایران معرفی شد، دلیل انتخاب او توانایی وی در نواختن ویلن بود.

علی شادمان متولد 4 آذر 1375 در ایلام ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی می باشد که در دبیرستان تجربی خوانده و از 10 سالگی جلوی دوربین می باشد و حالا از علاقمندان عکاسی است.

علی شادمان

زندگی خانوادگی علی شادمان

محمد علی شادمان بعنوان فرزند اول خانواده در شهر ایلام به دنیا آمده است. پدرش «مسعود شادمان» دکترای تاریخ و استاد دانشگاه بوده و مادرش «بتول رشنوادی» معلم علوم است و  تنها یک خواهر کوچکتر از خود بنام «آرینا» دارد.

علی شادمان

علی شادمان از بازی در میم مثل مادر تا یاغی

اولین بار سال 1385  در 10 سالگی کنار گلشیفته فراهانی با فیلم «میم مثل مادر» جلوی دوربین رفت و یکسال بعد در فیلم «صد سال به این سال ها» بازی کرد. رسول ملاقلی ‌پور به این دلیل او را برای بازی در فیلم میم مثل مادر انتخاب کرد که توانایی نواختن ویولن داشت.

علی شادمان

علی شادمان دارو برای تاخیر در بلوغ

در سومین تجربه خود در 13 تا 15 سالگی درگیر سریال «سرزمین کهن» بود. برای اینکه باید دو نقش در این سریال بازی می کرد و چون در دوران بلوغ بود تا مدتی داروهای هورمونی برای تاخیر انداختن بلو اش استفاده می کرد تا سریال تمام شود. علی شادمان در سال 1394 وقتی 19 ساله بود در نقش کیوان پارسا کنار مهراوه شریفی نیا که رابطه صمیمی هم باهم دارند در سریال «کیمیا» دیده شد.

علی شادمان

علاقه علی شادمان عکاسی

به عکاسی علاقه دارم و به شکل حرفه ای اینکار را انجام می دهم ، البته سوژه هایم آزاد است ، من همیشه آبی آسمان یا ابرهای سفید کومولوسی را دوست دارم. تنها تفاوتم با برخی هم سن و سالان خودم اینست که از 10 سالگی مثل کارمندها شدم و از صبح سرکار رفتم تا غروب به خانه برگشتم و چندین ساله مستقل هستم.

اهل کتابم و خیلی فیلم نگاه می کند، در انتخاب دوست وسواسی هستم و تعدادشان به انگشتان دست هم نمی رسد. خیلی اهل بیرون رفتن از خانه هم نیستم و گاهی در باشگاهی که در کنار خانه ام هست وقتم را می گذرانم.

علی شادمان

تحصیلات علی شادمان

همیشه کارگردانی و نویسندگی باریم جذاب بوده اما دغدغه اصلی ام بازیگری است. در دانشگاه کارگردانی خواندم چرا که معتقدم در حکم چشم سومی برای نظاره و تقویت بازی ام باشد ، اینکه رشته دانشگاهی ام کارگردانی است به این معنی نیست که می خواهم کارگردان شوم ، هر چند که این اتفاق خیلی هم برایم دور از ذهن نیست.

من به جرات خوش شانس ترین بازیگر بدشانس ایرانم، چون در آثار خوبی بازی کردم اما بسیاری از آنها به دلایلی دیده نشدند. «صد سال به این سال‌ ها» همچنان توقیف است ، «زمانی برای دوست داشتن» فقط در جشنواره‌ های مختلف شرکت کرد ، «رویای سینما» اصلا اکران نشد. از «سرزمین کهن» فقط چند قسمت اولش پخش شد و فعلا معلوم نیست چه اتفاقی بیفتد و فیلم بی نظیر «اروند»در بدترین شرایط ممکن اکران شد.

علی شادمان

علی شادمان بازیگر سینما و تلویزیون متولد 4 آذر 1375 در ایلام است. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته کارگردانی می باشد. این بازیگر جوان در خانواده ای تحصیل کرده در ایلام به دنیا آمد، پدر او مسعود شادمان دکترای تاریخ و استاد دانشگاه بوده و مادرش بتول رشنوادی معلم علوم است. محمد علی شادمان فرزند اول خانواده می باشد و تنها یک خواهر کوچکتر از خود بنام «آرینا» دارد. علی شادمان مجرد می باشد و خبرهای موثقی از ازدواج او منتشر نشده است.

علی شادمان

علاقمندی های علی شادمان

علی شادمان که از کودکی بازیگری را تجربه نمود، از سال ها پیش مستقل بوده و زیاد اهل بیرون رفتن از خانه نیست، او بیشتر زمانش را صرف مطالعه ، ورزش در باشگاه و دیدن فیلم می کند، به عکاسی علاقمند بوده و به شکل حرفه ای اینکار را انجام می دهد.

علی شادمان یکی از استعدادهای جوان بازیگر در سینمای کشورمان است که کار خود را از کودکی در سینما آغاز کرد، او سال 1385  در 10 سالگی با فیلم «میم مثل مادر» جلوی دوربین رفت. رسول ملاقی پور به دلیل توانایی علی شادمان در نواختن ویولن، او را انتخاب کرده و مسیر جدیدی را برایش گشود. این هنرمند پس از بازی در میم مثل مادر در فیلم «صد سال به این سال ها» ایفای نقش نمود که اکران نشده است.

دیدگاه خود را ارسال کنید