اخبار سلبریتی | سردار آزمون | همسر سردار آزمون

شوخی ترسناک با سردار آزمون، واکنش عجیب سردار | ببینید

واکنش سردار آزمون به شوخی ترسناک باشگاه لورکوزن را ببینید.

شوخی ترسناک با سردار آزمون، واکنش عجیب سردار | ببینید
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

سردار آزمون مهاجم ایرانی بایر لورکوزن است.سردار آزمون ستاره تیم ملی است.سردار آزمون سابقه بازی در لیگ روسیه را دارد.سردار آزمون در تیم سپاهان بازی کرده است.سردار آزمون از لژیونرهای موفق کشورمان است.

بیوگرافی سردار آزمون

سردار آزمون در ۱۱ دی ۱۳۷۳ در گنبد کاووس به دنیا آمد. وی فرزند خلیل آزمون بازیکن سابق والیبال است. آزمون از ترکمن‌های ایران و سنی مذهب می‌باشد.

پس از جام جهانی ۲۰۱۸ آزمون که با انتقادات شدید هواداران تیم ملی ایران مواجه شده بود با ابراز نارضایتی و اعلام تشدید بیماری مادرش از تیم ملی فوتبال ایران خداحافظی کرد اما پس از گذشت مدتی با دعوت کارلوس کی‌روش به تیم ملی بازگشت و در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ برای تیم ملی ایران به میدان رفت.

سردار آزمون

به گفتهٔ خود آزمون وی هوادار باشگاه رئال مادرید است. وی همچنین از علاقه‌مندان رشته سوارکاری بوده و خودش نیز تعدادی اسب دارد.

سردار آزمون متولد 11 دی 1373 در گنبد کاووس ، بازیکن فوتبال است. دانشجوی رشته مدیریت ورزشی در دانشگاه روسیه می باشد که از 9 سالگی فوتبال را شروع کرد و در 17 سالگی از تیم سپاهان به روبین کازان روسیه لژیونر شد. او حالا با 186 سانتی متر قد و 79 کیلوگرم وزن بعنوان مهاجم ، گرانقیمت ترین بازیکن ایران است و دوست دارد روزی در رئال مادری بازی کند.

سردار آزمون

مذهب سردار آزمون

سردار آزمون در شهر گنبد کاووس استان گلستان بعنوان فرزند دوم در یک خانواده ترکمن و سنی مذهب به دنیا آمد و تنها یک خواهر بنام سولماز دارد که متاهل است. پدرش خلیل آزمون از بازیکنان ملی پوش و مربیان بنام والیبال گلستان است و مادرش هم خانه دار می باشد. 

پدر و مادر سردار، ابتدا می خواستند نام او را پژمان بگذارند. اما پدربزرگ او مانع شد. چون عقیده داشته است نام پژمان که معنی آن پژمرده است، نمی تواند مناسب باشد، به همین دلیل منصرف شدند و نامش را سردار به معنی سربلند گذاشتند.

سردار آزمون

به گفتهٔ آزمون، آغاز فوتبال وی در سن ۹ سالگی طی سفری خانوادگی در ترکمنستان صورت گرفت. اولین باشگاه فوتبال آزمون تیم عقاب گنبد بود. همچنین او در نوجوانی بازیکن والیبال بود و به تیم والیبال زیر ۱۵ سال ایران نیز دعوت شده بود. پس از چند سال بازی برای عقاب، او به تیم شموشک گرگان پیوست و پس از آن به تیم اتکا گرگان در لیگ فوتبال دسته یک ایران پیوست.

سردار آزمون سپس به تیم جوانان سپاهان پیوست و پس از درخشش در تیم ملی جوانان ایران در مهر ۱۳۹۱ در سن ۱۷ سالگی از باشگاه سپاهان به روبین کازان روسیه پیوست و لقب جوان‌ترین لژیونر فوتبال ایران را به‌دست آورد. او اولین گل خود در تیم بزرگسالان روبین کازان را در دیدار برگشت لیگ اروپا برابر تیم مولده به ثمر رساند. سردار آزمون همچنین در مسابقات مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا در بازی با لبنان به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و دو گل به ثمر رساند.

سردار آزمون

افتخارات سردار آزمون

وی در مسابقات فوتبال جام دوستی روسیه ۲۰۱۲ در ترکیب تیم ملی جوانان با به ثمر رساندن ۷ گل در ۶ بازی، به مقام آقای گلی این رقابت دست یافت. آزمون که یکی از امیدهای ایران برای بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بود، نتوانست در لیست نهایی کارلوس کی‌روش حضور یابد و از حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ بازماند.

او در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ در میان ملی‌پوشان ایران حضور داشت و موفق شد ۲ گل به ثمر برساند و یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی به‌شمار می‌آمد. وی در اسفند ۱۳۹۳ به صورت قرضی به روستوف پیوست.

او در سال 1384 وقتی 11 ساله بود به تیم ملی زیر دوازده سال دعوت شد سپس  سال 1391 در 18 سالگی با تیم ملی جوانان در جام دوستی روسیه آقای گل شد. همین آقای گلی در این تورنمت باعث توجه جدی مربیان روسی به وی شد. در نهایت سال 1391 وقتی 17 ساله بود از تیم سپاهان به «روبین کازان» روسیه ترانسفر شد و لقب جوانترین لژیونر فوتبال ایران را بدست آورد.

سردار آزمون

 

بعد از سه فصل بای در «روبین کازان» در اسفند 1393 به بصورت قرضی به دیگر تیم روسیه «روستوف» پیوست و در یک فصل 27 بازی کرد و 7 گل نیز بثمر رساند. او سپس سال 1396 به «روبین کازان» بازگشت تا اینکه یکسال بعد در بهمن ماه 1397 با قرارداد 12 میلیون یورویی به مدت 3/5 ساله با تیم «زنیت» پیوست. سردار با قرارداد 12 میلیون یورویی به سومین بازیکن ارزشمند تاریخ فوتبال آسیا تبدیل شد.

سردار آزمون

نقش پدر سردار آزمون در موفقیت های او

یکی از بزرگ ترین شانس های سردار در زندگی، داشتن پدری ورزشکار و نمونه بوده که دو بار موفق به دریافت عنوان بهترین بازیکن آسیا شده است و سال هاست مربی با سابقه والیبال است. پدرش از دوران کودکی سردار را مورد تمرین های ورزشی فراوانی قرار داده تا در شرایط آمادگی قرار بگیرد.

سردار آزمون، به تبعیت از پدرش ابتدا ورزش را با والیبال شروع کرد و در این رشته مهارت خوبی داشت، ولی یکی از مربیان فوتبال از او دعوت کرد تا در تیم جدیدی که در شهرشان دایر شده بود، حضور پیدا کند. پدر و مادر سردار از این دعوت استقبال کردند و این گونه بود که وارد عرصه ی فوتبال شد.

سردار آزمون

سقف آرزوهایم بازی در باشگاه «رئال مادرید» و ورزشگاه سانتیاگو برنابئو است ، طرفدار پروپاقرص رئال مادرید هستم و از بچگی عاشق این تیم بودم. سردار آزمون سال 1398 در 25 سالگی خبر نامزدی خود را با خانم «آناهیتا کریمی» رسانه ای کرد که هنوز با گذشت دو سال مراسم عروسی خود را برگزار نکردند

دیدگاه خود را ارسال کنید