حامد سلطانی | حادثه مجری اعجوبه ها

استوری دلخراش حامد سلطانی + عکس

حامد سلطانی مجری 34 ساله تلویزیون در حادثه ای دلخراش همسر و فرزند خودش را از دست داد.

استوری دلخراش حامد سلطانی + عکس
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

حامد سلطانی

پیرامون جزئیات وقوع حادثه تصادف حامد سلطانی مجری برنامه‌ اعجوبه‌های صداوسیما در استان اصفهان، اظهار داشت: این اتفاق به دنبال واژگونی خودروی وی در کیلومتر 70 محور خور و بیابانک به طبس به وقوع پیوسته که متأسفانه پس از وقوع سانحه تصادف، فرزند ایشان در دم و همسر ایشان در بیمارستان جان خود را از دست دادند.

وی افزود: پس از رخداد این سانحه ناگوار آقای سلطانی و همسرشان در ابتدا به بیمارستان آفتاب هشتم خوروبیابانک منتقل می‌شوند که متأسفانه همسر ایشان در این بیمارستان جان خود را از دست می‌دهند و بعد از آن به بیمارستان حشمتیه نائین منتقل می‌شوند.

مراسم تشییع پیکر محمد مهدی سلطانی و فائزه صفری، پسر و همسر حامد سلطانی مجری صدا و سیما و عضو جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با حضور پرشور مردم، فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی، هیئت‌های مذهبی‌ و خادمان آستان قدس رضوی برگزار شد.

این مراسم که در بهشت متقین بیرجند برگزار و با حضور خیل عظیمی از مردم این شهر همراه بود، مداحان به ذکر مصیبت و مداحی پرداختند.

همچنین جمعی از مسئولان استان خراسان جنوبی به منظور همدردی وعرض تسلیت با خانواده داغدار مجری تلویزیون درمنزل پدر همسر وی در بیرجند حضور یافتند.

معاون اجتماعى پلیس راهور گفت: سحرگاه پنجشنبه واژگونى خودروى ام وى ام در محور خور_طبس به پلیس راه استان اصفهان گزارش شد که با حضور ماموران در محل مشخص شد، بر اثر واژگونى خودرو همسر و پسر خردسال مجرى شبکه سه فوت کردند.

وی افزود: کارشناسان با بررسى صحنه سانحه و رد لاستیک بر روى شانه خاکى جاده، بی‌مبالاتی از جانب سازمان استاندارد کشور به علت عدم رعایت نظامات دولتی و بی‌توجهی و بی‌اهمیتی به ایمنی راننده و سرنشینان و تایید ورود و ساخت خودرو فاقد کیفیت و بی‌مبالاتی و عدم رعایت نظامات دولتی از جانب شرکت یا کارخانه سازنده خودرو به دلیل باز نشدن ایربگ‌های خودرو و بی احتیاطی از جانب راننده خودرو بعلت عدم توجه کافی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگى را علت این سانحه اعلام کردند.

وی با بیان اینکه همسر حامد سلطانی در مسیر حین انتقال توسط اورژانس به بیمارستان فوت می‌کند و بچه ۱.۵ ساله در صحنه حادثه فوت می‌کند، افزود: ۲ مصدوم این حادثه که حامد سلطانی ۳۴ ساله و دختر ۸ ساله‌اش بودند به بیمارستان آفتاب هشتم خور منتقل شدند و برای ادامه درمان به بیمارستان حشمتیه نائین منتقل شدند.

عابدی با بیان اینکه علت اصلی این حادثه در دست بررسی است، گفت: دختر ۸ ساله شکستگی ساعد و کتف داشته است و خود حامد سلطانی هم اکنون در سلامتی کامل است و با مشکل خاصی به لحاظ جسمی مواجه نیست.

از همسر حامد سلطانی تصویری منتشر نشده و تنها مورد موجود مرتبط به ازدواج در صفحه شخصی مجری اعجوبه ها، نمایی از کیکی است که عکس آن را به مناسبت سالگرد ازدواجش منتشر کرده است. پسر حامد سلطانی تنها یک و نیم سال داشت و همسرش نیز زن ۳۳ ساله ای بود که در پی این تصادف دلخراش جانشان را از دست دادند.

هنوز علت دقیق تصادف اعلام نشده است اما بنا بر اعلام پلیس راهور اصفهان در این حادثه و در پی واژگونی خودروی آقای سلطانی همسر و فرزند ایشان جانشان را از دست دادند. این جاده که شرایط مساعدی برای رانندگی ندارد کدام شهرستان خونه تا یکم جاده دو بانده وجود ندارد و همه جاده های آن دو طرفه است و همین علت بسیاری از تصادفات شدید در این شهرستان شده است.

دیدگاه خود را ارسال کنید