سحر دولتشاهی | حواشی ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان

استایل جدید سحر دولتشاهی | لاکچری بازی سحر دولتشاهی با تیپ خفن

سحر دولتشاهی با تیپ جدید در ملا عام ظاهر شد.

استایل جدید سحر دولتشاهی | لاکچری بازی سحر دولتشاهی با تیپ خفن
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

سحر دولتشاهی متولد 16 بهمن 1358 است. سحر دولتشاهی همسر دوم رامبد جوان است. سحر دولتشاهی در سریال مسافران با شقایق دهقان و رامبد جوان همبازی بود. سحر دولتشاهی متولد تهران است. بیوگرافی سحر دولتشاهی را در ادامه میخوانید.

سحر دولتشاهی

بیوگرافی سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی متولد 16 مهر 1358 در تهران ، بازیگر و مجری سابق است. فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره و لیسانس مترجمی زبان فرانسه از دانشگاه آزاد می باشد که از تئاتر فعالیت هنری خود را آغاز کرد.

خانواده ورزشی سحر دولتشاهی

مادرش نائیب رئیس سابق فدراسیون شنای بانوان و پدرش مهندس مکانیک و صاحب یک شرکت ماشین الات می باشد. یک برادر و یک خواهر دارد که هر دو ساکن خارج کشور هستند.

سحر دولتشاهی

 شروع با تئاتر سحر دولتشاهی

بصورت جدی فعالیت خود را از سال 1380 وقتی 22 ساله و دانشجوی بازیگر بود با نمایشی بنام نیمروز خواب آلود به کارگردانی حمید امجد آغاز کرد. او سپس با گروه های نمایشی پرچین، ویرگول و تئاتر بازی به سرپرستی آتیلا پسیانی همکاری کرد و سمت های دستیار کارگردان تا مترجم متن را نیز تجربه کرد.

از سینما تا تلویزیون سحر دولتشاهی

برای اولین بار در سال 1383 با فیلم سینمایی فرزند صبح جلوی دوربین رفت و در سال 1386 با سریال کتابفروشی هدهد مرضیه برومند نیز وارد قاب تلویزیون شد.

سحر دولتشاهی

ماجرای آشنایی سحر دولتشاهی

دوستان مشترک زیادی داشتیم و دورادور همدیگر را می شناختیم تا اینکه بالاخره وقتش رسید و کم کم حواسمان بیشتر به هم جلب شد تا اینکه رامبد پیشنهاد داد. خانم دولتشاهی سال 1388 یک سال بعد از ازدواج خود در سریال مسافران به کارگردانی همسرش بازی کرد که این مجموعه بسیار مورد توجه قرار گرفت.

ماجرای طلاق سحر دولتشاهی

طلاق آنها در سال 1393 در سکوت خبری انجام شد، تا مدت ها این جدایی از طرفین تایید نشد، سحر دولتشاهی همسر دوم رامبد جوان بود که هردومعتقد بودند نباید مردم وارد حریم خصوصی آنها بشوند!

سحر دولتشاهی که به دلیل جدایی از همسر سابقش رامبد جوان سال 93 را در تنهایی و البته پرکاری در عرصه بازیگری دنبال کرده در گفتگو یی درباره این تنهایی بیان می دارد:سال 93 در عین حال که سال شلوغی برایم بود در تنهایی لذت بخشی هم سپری شد نه فقط به عنوان بازیگر که در خیلی جهات هم رشد داشت.

سحر+دولتشاهی

بازی در فیلم طلا و مس به کارگردانی همایون اسعدیان در سال 1388 برایش کاندیداتوری جایزه بهترین بازیگر نقش دوم زن از چهاردهمین جشن خانه سینما را در پی داشته است. سحر دولتشاهی توانست در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای بازی در فیلم عصر یخبندان به دست بیاورد.

برای سحر دولتشاهی سال 93 نقطه عطفی در کارنامه اش بود؛ او از یک طرف بعد از مدتها ایفای نقش مکمل در فیلمهای مختلف در سومین فیلم حسین فرحبخش یعنی “مستانه” نقش یک را ایفا کرد و از آن طرف با دو فیلم نسبتا خوب “شکاف” و “عصر یخبندان” به جشنواره سی و سوم آمد.

در این بین “عصر یخبندان” علاوه بر مورد توجه مخاطبان قرار گرفتن، تایید هیات داوران را نیز به دنبال داشت و سیمرغ بلورین بهترین بازیگری مکمل زن جشنواره را بخاطر ایفای نقش در “عصر یخبندان” به سحر دولتشاهی دادند.

سحر دولتشاهی

اصالت خانوادگی سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی در ۱۶ مهر ۱۳۵۸ در شهر تهران دیده به جهان گشود. نوادگان خاندان قاجاری دولتشاهی از خانوادهٔ او محسوب میشوند. مادر سحر دولتشاهی نایب رییس فدراسیون شناست و پدرش در ایران و خارج از کشور در تورهای دوچرخه سواری فعالیت میکند. سحر دولتشاهی دارای یک خواهر به نام نسیم دولتشاهی و یک برادر به نام روزبه دولتشاهی می باشد. بر اساس گفته های او در یک مصاحبه، از وقتی که کودک بود بهمراه خانواده اش، بیننده حرفه ای تئاتر بوده و در زمانی دانشجویی اش، کارهای هنری خود را با تئاتر های دانشجویی آغاز کرده است.

سحر دولتشاهی توانسته مدرک لیسانس ادبیات نمایشی و مترجمی زبان انگلیسی را دریافت کند.

سحر دولتشاهی

ازدواج با رامبد جوان و نحوه آشنایی با وی

سحر دولتشاهی اولین فعالیت هنری خود را از تئاتر شروع کرد. حضور او در تئاتر سبب شد تا با رامبد جوان آشنا شود و در تاریخ ۲۷ اسفند ماه ۱۳۸۷ این دو بازیگر با هم ازدواج کردند ولی در سال ۱۳۹۳ بعد از گذشت ۶ سال از هم طلاق گرفتند و رامبد جوان بعد از این طلاق بلافاصه با نگار جواهریان ازدواج کرد.

درسال ۱۳۹۳ طلاق سحر دولتشاهی و رامبد جوان در سکوت خبری صورت گرفت و تا چند وقت بعد، هیچ کدام از این دو بازیگر، طلاق خود را تائید نکردند. در واقع همسر دوم رامبد جوان، سحر دولتشاهی نام داشت و هردو بر این باور بودند نباید مردم به حریم خصوصی آنها وارد شوند. سحر دولتشاهی به خاطر جدایی از رامبد جوان، سال ۹۳ را در تنهایی و پرکاری در عرصه بازیگری گذراند و درخصوص این تنهایی چنین گفت:در سال ۹۳ با این که مشغله کاریم زیاد بود ولی در تنهایی لذت بخشی سپری شد و به جز بازیگری در خیلی از جهات دیگر هم رشد داشتم.

در فیلم طلا و مس، سحر دولتشاهی و نگار جواهریان به عنوان نقش های اصلی این فیلم در کنار هم فعالیت می کردند.

 

 

دیدگاه خود را ارسال کنید