اخبار سیاسی| آخرین اخبار سیاسی| احمدی نژاد| حاشیه جدید احمدی نژاد

واکنش جنجالی محافظ احمدی‌نژاد به یک خانم!

ویدیو واکنش محافظ احمدی‌نژاد نسبت به یک خانم غیر ایرانی جنجالی شد.

واکنش جنجالی محافظ احمدی‌نژاد به یک خانم!
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

رئیس دولت‌های نهم و دهم که به امارات سفر کرده بود، مجبور به ترک این کشور شد و در حال بازگشت به تهران است.

محمود احمدی نژاد رئیس دولت‌های نهم و دهم که جهت بازدید از نمایشگاه بین المللی اکسپو ۲۰۲۰ به کشور امارات متحده عربی سفر کرده بود، به توصیه مسئولان این کشور، مجبور شد سفر خود را نیمه کاره رها کرده و هم اکنون در حال بازگشت به تهران است.

احمدی نژاد ساعت ۲۱ دبی را به مقصد تهران ترک کرد.

عبدالرضا داوری، مشاور سابق احمدی نژاد در توئیتی نوشت: توئیت های دقیق و مستند آقای کوروش علیانی، نشان می دهد که محمود احمدی نژاد در پاویون اسرائیل حضور یافته و با مدیر این پاویون گفتگو کرده است. 

احمدی نژاد

تصاویر محمود احمدی‌نژاد در اکسپوی دبی مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت به ویژه تصاویر او با دختران و زنان بازتاب گسترده‌ای داشت. در سفر احمدی‌نژاد به دبی همسرش و چند تن از سیاستمداران از جمله هاشمی‌ثمره و شیخ‌الاسلامی وزیر پیشین کار و رفاه او را همراهی می‌کنند.

اکانت رسمی سازمان آلارم ترور(یک رسانه‌ خبری اخبار نظامی و ترور در اسراییل)، با انتشار این عکس در توییترش مدعی شد که محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور پیشین، در بازدید از نمایشگاه اکسپو در دوبی از غرفه‌ی اسراییل دیدار کرده و او را یک اصلاح‌طلب جدید در ایران خواند.

اما پس از آن سایت دولت بهار این ادعا را به شدت تکذیب کرد. 

دولت بهار در این رابطه مدعی شد: «باندهای فاسد که ظاهرا از استقبال بی‌نظیر مردم جهان در اکسپو ۲۰۲۰ دبی شوکه شده‌اند، اقدام به انتشار اخباری کذب و مضحک در خصوص برنامه‌های اقای احمدی نژاد در بازدید از اکسپو کرده‌اند.» 

همچنین امروز تصاویر محمود احمدی‌نژاد در اکسپوی دبی مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت به ویژه تصاویر او با دختران  و زنان بازتاب گسترده‌ای داشت. 

در سفر احمدی‌نژاد به دبی همسرش و چند تن از سیاستمداران از جمله  هاشمی‌ثمره و شیخ‌الاسلامی وزیر پیشین کار و رفاه او را همراهی می‌کنند

دیدگاه خود را ارسال کنید