فال امروز|فال امروز فروردین|فال امروز شهریور|فال امروز مهر

فال روزانه: فال امروز 20 مهر 1400| فال حافظ

فال امروز سه شنبه 20 مهر 1400 را در ادامه می خوانیم.

فال روزانه: فال امروز 20 مهر 1400| فال حافظ
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

متولدین فروردین

اگر دیدید هیچ‌کس به شما کمک نمی‌کند و هیچ اتفاقی مطابق میل شما رخ نمی‌دهد آن وقت این سوال را از خودتان بکنید: آیا راه دیگری برای رسیدن به هدف وجود دارد؟

باید ریشه و عامل ناراحتی را فهمید تا بتوان آن را از بین برد. پناه بردن به راه‌حل‌های مقطعی و موقت نمی‌تواند راهگشا باشد. باید مسئولیت هر عامل را جداگانه بررسی کرد.

شما امروز احساس می‌کنید به شدت به دنبال آروزهای قلبی خود کشیده می‌شوید و در جستجوی زمانی برای تفریح و تجدید قوا هستید، اما هرچقدر که جلوتر می‌روید نسبت به کارتان نیز جدی‌تر می‌شوید. تا وقتی که به اوج ناراحتی نرسیده و برای تمام کردن کارهای ناتمام‌تان تصمیم جدی نگرفته‌اید، نمی‌دانید که چه کارهایی باید انجام دهید.

همه آدم‌ها یک صندوقچه توی ذهنشون و قلبشون دارند پر از خاطرات، عروسک‌ها، اسباب‌بازی‌ها و … که از دوران کودکی‌شان به جا مانده. یه سر به دوران بچگی زدن و یادآوری خاطرات و بازی‌های کودکانه می‌تونه روحیه آدم رو عوض کنه. همه ما یک کودک در وجودمان داریم و بعضی وقت‌ها باید بهش توجه کنیم.

پس از این بحران مالی، وضعیت متعادل و بهتری خواهی داشت. باید نسبت به آینده دوراندیش بود و با جدیت و تلاش خود را به جایگاهی رساند که دیگر آسیب‌پذیر نباشد.

متولدین اردیبهشت 

شما می‌توانید از هر کسی کمک بگیرید. مطمئن باشید هر آدمی در هر شغل و هر جایگاهی می‌تواند به شما کمک کند. در بسیاری از موارد زنان خانه‌دار بهترین راهنمایی‌ها را به دختران شاغل خود می‌کنند و باعث جهش آن‌ها می‌شوند. البته طبیعی است که بهترین مشاوره‌ها را می‌‌توانید از افرادی بگیرید که در آن حیطه شغلی تجربه و موفقیت دارند. مطالعه هم می‌تواند یکی از راه‌های کمک‌کننده به شما باشد

یک هدیه کوچک می‌تواند گره‌گشای مشکل بزرگی باشد، مشروط بر اینکه از روی عشق و محبت باشد. در واقع این محبت و دوستی است که حلال مشکلات بوده و خارها را به گل تبدیل می‌کند.

معمولاً مشکلات خانوادگی باعث ناراحتی شما می‌شوند، ولی امروز شما می‌تواند با این مسئله کنار بیایید؛ چرا که احساس می‌کنید می‌توانید در مورد آنچه که در ذهنتان می‌گذرد صحبت کنید و دیگران هم به حرف شما گوش می‌دهند. وقتی که یک گفتگوی آرام و منطقی می‌تواند مؤثر واقع شود و همین طور اسباب ناراحتی شما را فراهم نمی‌کند، دیگر لازم نیست با حرص و جوش خوردن انرژی‌تان را هدر بدهید.

یکی با هدیه شیرین به دیدارت می‌آید. بعضی ناامیدی‌ها از فکر و دلت خارج میشود. مسافرتی پرخاطره در پیش داری. اگر در رشته ورزشی خاصی کار می‌کنی به موفقیت‌هایی دست می‌یابی.

 

 تو قدرت و توان بهبود شرایط اقتصادی خود را داری فقط نباید بترسی. باید به خود و استعدادهایت اعتماد داشته باشی. از قدیم گفته‌اند ترس برادر مرگ است.
متولدین خرداد
شما حتی باید با افراد و خانواده‌تان و کسانی که ارتباط تنگاتنگی با شما دارند، تصمیماتی را که می‌گیرید مطرح کنید. اگر قرار است در زندگی شما تغییری صورت بگیرد آن‌ها باید مطلع باشند. باید بدانند تصمیمی که شما می‌گیرید چقدر روی زندگی شما و روی زندگی آن‌ها تاثیر می‌گذارد و این‌که تصمیم شما با چه ریسک‌ها و خطراتی همراه است، پس از جلب رضایت آن‌ها، شما یک سیستم حمایتی دارید که می‌تواند به شما بسیار کمک کند

 

بعضی از آدم‌ها را باید از زندگی عاطفی‌ات حذف کنی. اگر انسان در زندگی فراموشی نداشت تا به حال صد بار دیوانه شده بود. باید مسائل لاینحل و مشکلات و دردهای مزمن را فراموش کرد و به آینده اندیشید.

 

شما امروز انقدر به توانایی‌های خود مطمئنید که می‌دانید حتماً به رویاهای خود می‌رسید و دیگران هم شیفته این خصلت شما شده‌اند. با وجود اینکه شما توانایی این را دارید که قبل از برنامه‌ریزی کردن دست به کار شوید، ولی این نوع کار کردن با خصلت فکورانه شما که امروز هم خیلی برجسته است تناقض دارد. شما نباید این تجزیه و تحلیل هوشمندانه را نادیده بگیرید. برای اینکه حتی بعد از اینکه دست به عمل زدید می‌تواند بهتان کمک کند که تیرتان را به هدف بزنید.

 

با صبر و حوصله، آستانه تحمل خود را بالا ببر و به آینده امیدوار باش رکود اقتصادی تو همیشه اینگونه نخواهد ماند و تغییر می‌کند. به زودی اتفاقاتی می‌افتد که به نفع تو خواهد بود.

 

متولدین تیر

 

‎اگر فقط مشغول برنامه‌ریزی ذهنی باشید و همه برنامه‌ها و طرح‌های‌تان در ذهن‌تان بماند، امکان این وجود دارد که این طرح‌ها و برنامه‌ها آن‌قدر در ذهن‌تان بماند تا بمیرد. در واقع امکان دارد این برنامه‌ها هیچ‌گاه عملی نشوند. یک راه این است که برنامه‌ها و طرح‌های‌تان را علنی کنید.

 

 از ریسک کردن نباید ترسید. زیرا بخش مهمی از زندگی برمبنای همین ریسک کردن‌ها خواهد بود. شانس با تو خواهد بود اما در هر حال باید هوشیار و مراقب موقعیت‌های خود باشی.

 

شما امروز خیلی پر انرژی نیستید، برای اینکه زیاد مورد توجه واقع نشده‌اید. اما احتمالاً موفقیت‌های مهمی‌ کسب خواهید کرد. شما انقدر توانایی دارید که بدانید دقیقاً چه حرف‌هایی می‌خواهید بزنید و حتی این گونه به نظر می‌رسد که شما توانایی خواندن فکر دیگران را هم دارید. ذهن شما قابلیت های خیلی بالایی دارد و بنابراین زود قضاوت کرده و عجولانه تصمیم‌گیری می‌کنید و به نظر می‌رسد که اطلاعات زیادی دارید.

 

بد نیست یه کم بجنبی. همیشه نباید منتظر باشی تا دیگران تو را خوشحال کنند. شاد بودن یک هنر است پس کمی هنر از خودت خرج کن. جای دوری نمیره!!

 

 کسی سعی می‌کند از تو سوء استفاده مالی کرده و خود را به جایی یا جایگاهی برساند. در این باره باید مراقب بود. کمک کردن به دیگران امری پسندیده و خوب است اما هرگز نمی‌توان اجازه داد که دیگران از ما سوء استفاده کنند.

 

متولدین مرداد

 

تا زمانی که احساست را بیان نکنی، او نخواهد فهمید که در درون و قلب تو چه می‌گذرد. باید عشق و علاقه را بدون تعارف و ملاحظه نثار کرد.

 

امروز شما می‌ترسید که سفره دل خود را باز کنید، برای اینکه ممکن است خاطرات قدیمی‌ خود را به یاد بیاورید که این موضوع ناراحتتان می‌کند. اما زیاد سعی نکنید که آسیب پذیریتان را پنهان کنید. صحبت کردن در مورد این موضوع اگر چه یادآور خاطرات قدیمی ‌و ناراحت کننده است ولی شما را آرام می‌کند. پس به یکی از دوستانتان که خیلی بهش اطمینان دارید بگویید که دقیقاً چه احساسی دارید.

 

 یک آرزوی بزرگ و از نظر خودت دور از دسترس، محقق می‌شود. به یک مسافرت شیرین می‌روی و با آشنایی‌های تازه، روحیه‌ات عوض می‌شود.

 

 تو همیشه منتظر فرصتی بودی تا بتوانی شرایط اقتصادی‌ات را تغییر دهی و به کارهای عقب مانده‌ات برسی. این زمان در اختیار تو قرار دارد پس دیگر نباید فرصت را از دست داد.

 

متولدین شهریور

 

‎گاهی‌اوقات توانایی‌هایی دارید که چندان روی آن‌ها حساب نمی‌کنید – مثل دانستن زبان چینی در سطح مکالمه یا آگاهی کامل از مکانیک موتور اتومبیل- اما این مهارت‌ها می‌توانند گاهی حسابی به کار بیایند.گاهی هم شما می‌توانید روی توانایی‌های نزدیکان‌تان هم حساب کنید.

 

 عاشق باید بود که عاشقی پروسه‌ای پرهیجان و تکامل بخش است. عشق تو را در معرض آزمایش و تجربه‌های مهمی قرار می‌دهد که طی آن آدمی ساخته و پرداخته می‌شود.
شاید شما امروز نتوانید از زیر بار مسئولیت‌هایتان شانه خالی کنید، اما بهتر است که حدقال کاری را که می‌توانید انجام دهید و بقیه روز را به استراحت بگذرانید. در حال حاضر واقعاً چیزی وجود ندارد که شما بخواهید آن را اصلاح کنید. توجه کردن به خود و استراحت کردن از اینکه خودتان را تحت فشار قرار بدهید برایتان مفیدتر خواهد بود. برای تمام کردن کارهایتان فردا هم زمان کافی خواهید داشت.

 

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

 

 نباید ناامید باشی. باید صبر کنی و با حوصله به کار ادامه دهی و تلاش کنی تا به سود برسی. با اعتماد به نفس و ایستادگی می‌توانی وضعیت اقتصادیت را سروسامان ببخشی.

 

متولدین مهر

 

 لازم نیست حتما پزشک باشید تا بدانید که خواب کافی چقدر در بهبود سلامت افراد نقش دارد. در مورد اهمیت خواب می شود ساعت ها حرف زد و نوشت، اما در این مقاله ی کوتاه فرصتش نیست که به طور مفصل به این موضوع بپردازیم. چنانچه از آن دسته افرادی هستید که به دلیل مشغله ی زیاد نمی توانید به اندازه ی کافی بخوابید یا اینکه اصلا خودتان عادت دارید که تا نزدیکی های صبح بیدار بمانید، به شما توصیه می کنیم که از عادت بدِ کم خوابی، جدا بپرهیزید.

 

امروز اتفاقاتی می‌افتد که موجب می‌شود تا تو در اهداف و اغراض یک دوست یا یکی از نزدیکان تردید کنی. پیش از هرگونه قضاوتی باید در این باره تحقیق کرد و مطمئن شد.

 

هم اکنون شما نمی‌توانید به راحتی روی دیگران حساب کنید، چرا که به نظر می‌رسد همه آنها دمدمی‌ مزاج شده‌اند و نمی‌شود بهشان اطمینان کرد. از طرف دیگر شما احساس می‌کنید که می‌توانید زندگی خود را متعادل نگه دارید. اما شما مشکلاتی هم دارید، اینکه نمی‌خواهید با بعضی از مسائل روبرو بشوید. ولی اگر همین الان به سرعت مشکلا ت خود را حل کنید خیلی راحت‌تر است تا اینکه صبر کنید ببینید روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد.

 

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

 

موقعیت کاری یا تحصیلی خاصی برایت به وجود می‌آید که هم آینده مالیت را تامین خواهد کرد و هم در آن با افراد مختلف آشنا می‌شوی و چیزهای زیادی از آنها می‌آموزی. برای رسیدن به موقعیت اقتصادی و اجتماعی مناسب، توسعه روابط رمز موفقیت توست.
متولدین آبان 

تو در عشق و دوستی صمیمی و پاک هستی و باید مواظب باشی که به کسی علاقمند شوی که ارزش تو را داشته باشد.

ممکن است که امروز شما حوصله رویارویی با تنش‌ها را نداشته باشید. هرچقدر رابطه شما با فردی که دوستش دارید صمیمی‌تر می‌شود، شما بیشتر ازش فاصله می‌گیرید. شاید ترس‌های شما توجیهی برای این کار باشد. شاید این فرد شما را نپذیرد و یا ممکن است شما از برقراری این ارتباط خوشحال نمی‌شوید. اما به یاد داشته باشید نگرانی‌های شما بر پایه تجربیات قبلی و نیز مواردی هستند که اخیراً اتفاق افتاده‌اند.

خبرهای جالب و شادی‌بخشی می‌رسد. دوستی‌ها را باید دوباره تجدید کرد و کینه و دشمنی را کنار گذاشت. این روش برای تو بهتر و مناسب‌تر است.

به زودی اوضاع دگرگون شده و این بحران پایان خواهد یافت. امید می‌رود با سپری شدن این بحران به درآمد خوبی دست یافته و از این تنگنا نجات پیدا می‌کنی.

متولدین آذر

خیلی راحت می شود به معاشرت با افرادی دل بست که نمی گذارند شخصیت تان را رشد دهید. اما ادامه ی این رفتار موجب خواهد شد که درجا بزنید و به همراه همان دوستانِ به دردنخورتان پَسرفت کنید. این جور دوستان در واقع «انرژی آشام» هستند، یعنی همه ی عصاره ی زندگی تان را می مکند و هیچ چیز مثبتی، برای تان باقی نمی گذارند.

نگران بعضی مسائل هستی اما به نظر می‌رسد که دلیل قانع‌کننده‌ای هم نداشته باشی. پس وسوسه‌ها و تردیدها را از خودت دور کن تا بتوانی با امید به آینده، هر کاری را شروع کنی.

دوستان شما افراد بسیار خوبی هستند، اما گاهی اوقات وقتی که آنها با شما مخالفت می‌کنند، شما عصبانی می‌شوید. متأسفانه وقتی که عقاید آنها با شما متفاوت است، معمولاً از ادامه دادن بحث با آنها خودداری می‌کنید. اما امروز اینگونه نیستید. حتی اگر وسوسه شوید که این کار را انجام دهید، به یاد داشته باشید اگر هیچ کس خودش را عوض نکند، هیچ مشکلی حل نخواهد شد.

به جای دست روی دست گذاشتن، برای رسیدن به نشاط و سرزندگی کمی از خودت ابتکار عمل به خرج بده! شاید اگر امروز با دوستانت بری سینما یا خرید، سرذوق بیای.

در اوضاع اقتصادی تو هیچ تغییری صورت نداده. به نظر می‌رسد زمان برای تغییر مهم فرا رسیده است. در نحوه کار و فکر و زندگیت باید تغییراتی به وجود بیاوری تا شرایط بهتری فراهم شود. همیشه قانع شدن به یک حالت، رکود را در پی خواهد داشت.

متولدین دی 

خیلی هم عالی است که همیشه در زمان حال و درلحظه زندگی کنید، اما گاهی هم لازم است که به آینده چشم بدوزید و ببینید به کجا قرار است برسید. افرادی که هیچ هدف یا نقشه ای در ذهن ندارند، درست به قایقی می مانند که بی مقصد، در میان اقیانوس سرگردان است اما امید دارد که در نهایت به جای خوبی برسد. چنین شیوه ی زندگی کردنی، صحیح نیست.

یک رابطه عاشقانه یا یک دوستی بزرگ در حال شکل‌گیری است. معمولا این گونه روبط از یک اتفاق ساده شروع می‌شود ولی در طول زندگی ادامه می‌یابد.

شما امروز احساس می‌کنید که پیش آمدهایی که رخ داده است کمی‌از حیطه کنترلتان خارج است. این سخن بدین منظور نیست که اتفاق بدی افتاده است؛ بلکه شما وقتی کنترل اوضاع از دستتان خارج می‌شود ناراحت می‌شوید. ولی امروز اتفاقات زیادی رخ داده که به نفع شما است، بنابراین بهتر است خودتان را به دست سرنوشت سپرده و لذت ببرید.

یک اتفاق پرهیجان عاطفی در پیش داری پس سعی کن خودت را در جریانش قرار دهی و در مقابلش نایست.

پیشنهاد یک همکاری مطرح می‌شود که نباید آن را رد کرد. برنامه‌ای در حال اتمام است و امید می‌رود که از طریق آن به سود خوبی دستیابی. خود را برای روزهای پرکاری باید آماده کنی.

متولدین بهمن

وقتی پیشنهادی مطرح می‌شود باید در موردش فکر کرد. هیچگاه نباید چشم بسته پذیرفت و یا رد کرد. اول شناختت را کامل کن و بعد قضاوت کن

اگر شما هر نوع مشکلی چه کاری و چه شخصی داشته باشید، درهای خوشبختی خیلی زود به رویتان بسته می‌شود. چون که امروز آخرین روزی است که خورشید هفتمین خانه شما، یعنی خانه مربوط به اطرافیانتان را ملاقات می‌کند. بنابراین شما فقط امروز فرصت دارید تا هر ناراحتی و مشکلی که دارید را مطرح کنید. پس حالا که شانس بهتان رو کرده فرصت را از دست ندهید.

داشتن روابط دوستانه یا عاطفی مزایای زیاد دارد. این روابط به ما کمک می‌کنند تا دوستمان بدارند و دوست‌داشتنی باشیم، برایمان ارزش قائل شوند، ارزشمند و در نتیجه بانشاط‌تر می‌شویم. پس دست به کار شو!

همه چیز برای رسیدن تو به مقدار قابل توجهی پول مساعد است فقط به تو بستگی دارد که چگونه از توانایی‌هایت استفاده کنی و این پول را بدست آوری.

متولدین اسفند

افرادی که در جهت پرورش خودشان هیچ اقدامی نمی کنند و به طور مستمر مباحث جدیدی یاد نمی گیرند، آدم های راکدی هستند که به یک برکه ی بی حرکت می مانند، برکه ای که سطحش به دلیل راکدبودن، لجنِ سبز بسته است. در واقع، کسانی که نتوانند ذهن شان را فعال نگه دارند و چیزهای جدید یاد بگیرند نیز دقیقا به همین وضعیت دچار می شوند. یادتان باشد چالش های مثبت زندگی به جای اینکه افکارتان را محدود کنند، دامنه ی ذهن تان را وسعت خواهند بخشید

از بعضی ماجراهای عاشقانه باید فاصله گرفت چون تو را دچار دردسرها و مشکلاتی می‌کند که مناسب حال تو نیست. باید این دوره را با آرامش طی کرد و به آینده‌های دور امیدوار بود.

امروز اصلاً وقت خوبی برای صحبت کردن در مورد برنامه‌هایتان با رئیس و یا همکارانتان نیست، چرا که امروز شما نمی‌توانید خوب مقصود خود را بیان کنید. اگر شا مدتی صبر کنید خودتان می‌فهمید که از چه کلماتی باید استفاده کنید. اما نباید حین صحبت کردن زیاد هیجان زده شوید وگرنه قدرت تأثیر گذاری خود را از دست می‌دهید. افکار خود را به دقت هدایت کنید و نگذارید حواستان پرت شود.

یک خوش شانسی کوچک اما موثر در انتظار توست پس باید بجنبی تا از دستت نرود. یکی از افراد مسن خانواده منتظر خبری از توست.
در مسائل اقتصادی باید طرفدار صلح و ثبات بود. زیاده‌خواهی و اصرار بی‌مورد برای داشتن سود بیشتر هم تو را خسته و افسرده می‌کند و هم از دوستان و اطرافیان غافل می‌سازد.
فال حافظ روز سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ 
در میان عده ای ارج و قرب بالایی دارید و در جای دیگر همه منتظر ورودتان می باشند. بخت با شماست، خوشحال باشید و خدا را شکر کنید که جور و جفا از بین رفته و جای آن را مهر و وفا آمده است. نامتان پر آوازه می شود. بیشتر با خدا باشید و نماز شب بخوانید تا راهتان را گم نکنید.

دیدگاه خود را ارسال کنید