کد خبر : 31090 / /
/

مهران مدیری | مهران مدیری و همسرش | مهران مدیری دخترش

مهران مدیری را در کنار همسر فرانسویش ببینید | ازدواج مجدد مجری دورهمی در فرانسه علنی شد +عکس

تصویری از مهران مدیری ویرال شد

مهران مدیری را در کنار همسر فرانسویش ببینید  | ازدواج مجدد مجری دورهمی در فرانسه علنی شد +عکس

مهران مدیری متولد 18 فروردین 1346 در تهران ، بازیگر ، کارگردان و مجری است. مهران مدیری کمدین سرشناس ایرانی است. مهران مدیری اخیرا برنامه دورهمی در تلویزیون را اجرا کرده است. مهران مدیری از بازیگرهای پر حاشیه این روزها بود.حواشی  جدید از مهران مدیری را در خبر آزاد دنبال کنید.

مهران مدیری

زندگی شخصی مهران مدیری

مهران مدیری متولد 18 فروردین 1346 در تهران ، بازیگر ، کارگردان و مجری است.

دانشگاه را بخاطر حضور در جنگ تحمیلی ناتمام گذاشتد سپس از تئاتر شروع کرد و با کارگردانی درخشید و حالا قدرتمندترین چهره سیاسی فرهنگی ایران است.

جالب است بدانید او سید نیز می باشد و دکتری افتخاری از دانشگاه لیبرتی آمریکا دارد.

مهران مدیری در شهر تهران بعنوان آخرین فرزند یک خانواده با اصالت اراکی به دنیا آمد و دو برادر بزرگتر از خود دارد.پدرش کارمند وزارت نیرو و هنر دوست بود و مادرش خانه دار است ، برادر بزرگتر پیانیست قابلی است و برادر دومش نیز نقاش بوده و در سوئد زندگی می کند

در کودکی شر و شور نبود اما بسیار کنجکاوی می کرد به طوری که در غیاب برادرش به اتاق او می رفت و تمام کتاب های نقاشی اش را زیر و رو می کرد.

اولین تئاتر زندگی اش را در دبستان تجربه کرد و با همان نقش نشان داد هنر در خونش است.

شهرت مهران مدیری

در سال 1372 وقتی 26 ساله بود بعنوان بازیگر در مجموعه «نوروز 72» به کارگردانی داریوش کاردان کنار علی عمرانی و فریبا متخصص برای اولین بار دیده شد

او سپس با سریال «پرواز 57» در قامت کارگردان و بازیگر سر زبان ها افتاد و یکسال بعد با مجموعه «ساعت خوش» به اوج شهرت رسید

مهران مدیری در سال 1369 وقتی 23 ساله بود ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک پسر بنام فرهاد متولد 1370 و یک دختر بنام شهرزاد متولد 1375 می باشد.

  • مهران مدیری

همسر مهران مدیری کیست؟

همسر مهران مدیری فارغ التحصیل رشته هنر و ادبیات است او خانه‌ دار است و برای خودش مینویسد و هیچ وقت دغدغه انتشار نوشته‌ هایش را نداشته است

اسم پسرشان فرهاد را هم مادرش انتخاب کرده و بعد از آن آقای مدیری زیاد از این اسم در شخصیت‌ های تلویزیونی‌ اش استفاده کرده است.

شهرزاد مدیری متولد 13 بهمن 1375 در تهران ، فارغ التحصیل رشته طراحی لباس است

علاقه ای به بازیگری ندارد و چند سالیست به همراه دوستانش یک برند طراحی لباس بنام لورلای دارد که صفر تا 100 طراحی و دوخت را برعهده دارند.

مهران مدیری در یک سریال جدید

تصویربرداری سریال شبکه خانگی «پدر گواردیولا» در حالی به روزهای آخر تصویربرداری خود نزدیک می‌شود که به تازگی بازی مهران مدیری و حمید فرخ‌ نژاد در این سریال به پایان رسیده است.

سریال «پدر گواردیولا» نخستین تجربه کارگردانی سعید ‌نعمت‌اله در شبکه نمایش خانگی است. این سریال یکی از کارهای پر بازیگر این شبکه است.

در سریال «پدر گواردیولا» در کنار مدیری و فرخ ‌نژاد بازیگرانی چون مهدی سلطانی، هنگامه قاضیانی، ستاره اسکندری، نرگس محمدی، امیرمهدی ژوله، آرش عدل‌پرور، علی اوجی و... بازی دارند.

مهران مدیری

مهم ترین آثار مهران مدیری

نقطه چین در سال 1382

مهران مدیری سریال نقطه چین را با فضا و کاراکترهایی متفاوت ساخت. این مجموعه که بیشتر در اداره و محل کار فیلمبرداری می شد و شوخی های بامزه و طنز کارمندان فضایی طنز را در این مجموعه ایجاد می کرد.

سیامک انصاری ، مهران مدیری ، سعید پیردوست ، ساعد هدایتی ، محمدرضا هدایتی ، شیوا بلوریان ، سحر جعفری جوزانی ، ساناز سماواتی و رضا شفیعی جم از بازیگران سریال نقطه چین بودند.

جایزه بزرگ در سال 1384

مهران مدیری بعد از ساخت دو سریال نود شبی ، سریال جایزه بزرگ را برای پخش در ایام نوروز 1384 ساخت.

او در این مجموعه از رضا شفیعی جم ، سیامک انصاری و جواد رضویان دعوت به همکاری کرد. در این سریال پرمخاطب بازگیران دیگری همچون بهنوش بختیاری ، روشنک عجمیان ، فلامک جنیدی ، ساعد هدایتی ، سعید پیردوست و ترلان پروانه نقش آفرینی کردند.

شبهای برره در سال 1384

سریال شبهای برره به کارگردانی مهران مدیری ، یکی از سریالهای محبوب و بسیار جذاب تبدیل شد.

این سریال داستان مردم در روستای خیالی برره را روایت می کرد و تا مدت ها دیالوگ های آن در میان مردم رایج شده بود. این سریال قرار بود تا 135 قسمت تولید شود اما تنها 92 قسمت ساخته شد.

تیم ثابت بازیگران مهران مدیری در سریال نقطه چین به همراه هادی کاظمی ، محمد شیری ، فاطمه هاشمی ، احمد ایران دوست ، سپند امیرسلیمانی و شهرزاد کمال زاده در شب های برره نقش آفرینی کردند.

باغ مظفر 1385

مهرن مدیری پس از ناتمام ماندن سریال شبهای برره به سراغ ساخت باغ مظفر رفت.

این سریال داستان مردی به نام مظفرخان زرگنده را روایت می کرد که خان قلهک تهران بوده و به همراه پدر و مادر و فرزندش در آن محله زندگی می کرد. این سریال با حضور مهران مدیری ، محمدرضا هدایتی ، سیامک انصاری ، نصرالله رادش ، نادر سلیمانی ، هادی کاظمی ، سعید پیردوست ، سحر جعفری جوزانی ، شقایق دهقان ، الیکا عبدالرزاقی ، علی لک پوریان ، ساعد هدایتی ، محمدجواد عزتی و رضا شفیعی جم در ماه رمضان پخش شد.

مرد هزارچهره و دوهزار چهره 1387 و 88

سریال مرد هزار چهره به کارگردانی مهران مدیری داستان مردی به نام مسعود شصتچی را روایت می کرد.

مهران مدیری اثر متفاوتی را از خود در این سریال بر جای گذاشت. مهران مدیری ، علیرضا خمسه ، پژمان بازغی ، شقایق دهقان ، سیامک انصاری ، اکرم محمدی ، اسماعیل سلطانیان ، ساعد هدایتی ، بهاره رهنما ، سروش صحت ، پرستو گلستانی ، نادر سلیمانی و نصرالله رادش در این سریال 150 قسمتی مهمان منازل مردم در نوروز شدند.

مهران مدیی در سال بعد مرد دو هزار چهره را با اضافه شدن بازیگران جدید به روی آنتن رفت و مانند فصل قبل در مشاغل گوناگون به اشتباه گرفته می شد.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.