کد خبر : 24949 / /
/

شرایط طرح فروش فوری لاماری ویژه مادران دی 1401 اعلام شد.

طرح جدید فروش فوری خودرو آغاز شد. فروش فوری خودرو لاماری از امروز شروع شد. این فروش فوری خودرو ویژه دی ماه و برای مادرن است. شرایط فروش فوری خودرو در دیماه را در این خبر دنبال کنید. آخرین اخبار فروش فوری خودرو را در خبر روز دنبال کنید. 

طرح فروش فوری لاماری ویژه مادران از امروز 13 دی 1401 آغاز شد.

فروش فوری خودرو لاماری با شرایط ویژه از امروز

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران، شرایط فروش فوق العاده خودروی لاماری ایما پیرو بخشنامه مورخ 1401/10/13 ویژه طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به شرح جدول ذیل اعلام میگردد: 

فروش فوری خودرو | جزئیات بخشنامه:

شروع از سه شنبه 13 دی 1401

 ثبت نام از ساعت 10 صبح

 ثبت نام با قرعه کشی

موعد تحویل 90 روز کاری

قطعی 1 میلیارد و 94 میلیون تومان

شرایط طرح فروش فوری لاماری ویژه مادران دی 1401؛

فروش فوری خودرو

فروش فوری نیسان از امروز

طرح جدید فروش فوری وانت نیسان بنزینی و دوگانه سوز ویژه دی ماه ۱۴۰۱ آغاز شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، طرح جدید فروش فوری وانت نیسان بنزینی و دوگانه سوز ویژه دی ماه 1401 از روز امروز سه شنبه آغاز شد.

 

فروش محصولات ایران خودرو به قیمت مصوب

ایران خودرو به زودی طی هر هفته بیش از ۱۰ هزار دستگاه از محصولات خود را در بورس کالا براساس قیمت‌های مصوب عرضه خواهد کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، براساس اعلام ایران‌خودرو، این شرکت تعداد دفعات عرضه در بورس کالا را از یک روز در هفته به دو روز در هفته افزایش خواهد داد. 

براساس این گزارش، خودروها در بورس کالا براساس قیمت‌های مصوب عرضه می‌شوند و در طول هفته اخیر، عرضه 207 در بورس کالا با کاهش قیمت مواجه بوده و مشتریان توانستند خودرو را با قیمت پایین‌تری نسبت به عرضه قبلی خریداری کنند. 

فروش نقدی و قسطی مدیران خودرو ویژه دی ماه 1401

شرایط قیمت خودرو در بازار هفته جاری نشان می‌دهد که قیمت بازار خودرو کاملا وابسته به شاخص‌های کلان اقتصادی به ویژه قیمت ارز بوده و میان عرضه خودرو در بورس کالا و قیمت بازار هیچ‌گونه ارتباط معناداری وجود ندارد. 

فروش نقدی و قسطی مدیران خودرو ویژه دی ماه 1401

شرایط فروش نقدی و قسطی خودروهای MVM اعلام شد.

فروش نقدی و قسطی مدیران خودرو ویژه دی ماه 1401

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران، محصولات ام وی ام شرکت مدیران خودرو در این طرح فروش با موعد تحویل ۴۵ روز کاری در شهر بم به دست مشتریان می رسند. در طرح فروش اقساطی این خودرو بازپرداخت تسهیلات به صورت ۱۲ تا ۳۶ ماهه خواهد بود و نرخ سود ۱۵ تا ۲۱ درصد به تسهیلات تعلق می گیرد. برای ام وی ام تیگو ۷ نسخه IE حداکثر تسهیلات ۶۰ درصد به مشتریان اعطا می شود و خریداران X55 پرو هم می توانند از سقف تسهیلات ۵۰ درصد استفاده کنند. برای سایر محصولات ام وی ام از جمله X22 دنده ای، X22 پرو و آریزو ۵ توربو جدید سقف تسهیلات ۴۰ درصد تعیین شده است.

در این طرح فروش که برای دی ۱۴۰۱ توسط مدیران خودرو تنظیم شده است، سود انصراف و تاخیر ۱۲ درصد مشخص گردیده و مشتریان باید توجه داشته باشند که خودروها با مدل ۱۴۰۱ به دستشان می رسد.

مدیران خودرو طرح فروش نقدی و اقساطی محصولات خود را در دی ماه 1401 اعلام کرد. بر این اساس، امکان خرید نقدی و اقساطی انواع مدل‌های MVM، تیگو و آریزو طبق شرایط زیر برای متقاضیان وجود دارد. 

طرح فروش نقدی مدیران خودرو دی 1401؛

فروش فوری خودرو

طرح فروش اقساطی مدیران خودروی دی 1401؛

فروش فوری خودرو

عبور «پژو 207 دنده‌ای» از مرز 600 میلیون تومان

اقتصادنیوز: بازار پرطرفدارهای ایران خودرو امروز با دو شکل رشد قیمت و ثبات در بازار قیمت گذاری شدند، بطوریکه برخی از محصولات این شرکت با رشد 2 تا 10 میلیونی در بازار قیمت گذاری شدند و برخی دیگر تغییر قیمت نداشتند.

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که در حالی امروز شاهد برخی از پرطرفدارهای ایران خودرو با رشد قیمت راهی بازار شدند که امروز نرخ دلار نسبت به روز گذشته تغییر قیمتی نداشت، با این حال برخی از پرطرفدارهای ایران خودرو بی توجه به ثبات قیمت در بازار به روند رشد قیمت خود ادامه دادند. فعالان بازار خودرو در خصوص رفتار عجیب بازار خودرو به این نکته اشاره می کنند که بازار خودرو در رکود کامل بسر می برد و خبری از خرید و فروش در این بازار نیست. برخی دیگر از فعالان بازار خودرو به این نکته نیز اشاره می کنند که متقاضیان خرید خودرو این روزها تنها نظاره‌گر این بازار هستند و تمایلی برای ورود به بازار خودرو از خود نشان نمی دهند.

براساس ارزیابی بازار امروز «پژو 207 دنده‌ای» با افزایش 10 میلیونی از مرز 600 میلیون عبور کرد و بیشترین رشد قیمت را به خود اختصاص داد. اما «هایما S7 پلاس»، «سمند LX با موتورEF7» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» امروز بدون تغییر قمیت راهی بازار شدند.

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7 پلاس»، «سمند LX با موتورEF7»، «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX با موتورEF7» در بازار امروز بدون تغییر 447 میلیونی شد و «هایما S7پلاس» هم که روز گذشته رشدی 50 میلیونی در بازار داشت امروز بدون تغییر در بازار یک میلیارد و 380 میلیون تومان قیمت خورد.  

اما  در بازار امروز «تارا دنده ای» هم امروز با رشد 5 میلیونی در بازار 620 میلیون تومان قیمت خورد. رصد بازار همچنین نشان دهنده آن است که «دنامعمولی» در بازار امروز افزایش 2 میلیونی داشت و 585 میلیون تومان قیمت گذاری شد، اما «دنا پلاس توربو اتومات» بدون تغییر در بازار 710میلیون قیمت خورد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «پژو 207 دنده‌ای» امروز هم رشد 10 میلیونی در بازار 610 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.