اخبار جدید | خبر روز | تعطیلی ادارات | گرمی هوا

تعطیلی ادارات استان تا 15 شهریور | جزئیات خبر

به دلیل افزایش دما و صرفه‌جویی در مصرف انرژی برق، کلیه ادارات استان کرمان در روزهای پنجشنبه تا ۶ هفته تعطیل خواهد بود.

تعطیلی ادارات استان تا 15 شهریور | جزئیات خبر
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان گفت: فعالیت کلیه ادارات استان کرمان در روزهای پنجشنبه از تاریخ ۶ مرداد تا ۱۵ شهریور به مدت ۶ هفته تعطیل خواهد بود.

علی بیگ‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان با بیان اینکه فعالیت کلیه ادارات استان کرمان در روزهای پنجشنبه از تاریخ ۶ مرداد تا ۱۵ شهریور به مدت ۶ هفته تعطیل خواهد بود، اظهار داشت: کماکان ساعت کار ادارات از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ الی ۱۳ و ۳۰ است.

وی تصریح کرد: بیمارستان‌ها، مراکز امدادی، بهداشتی و درمانی، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری، اورژانس، آتش‌نشانی و خدمات امداد جاده‌ای و بانک‌ها طبق روال قبل ارائه خدمت می‌کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان عنوان کرد: بر اساس این تصمیم، بالاترین مقام مسئول در هر دستگاه اجرایی باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که کاهش ساعت کار به صورت دورکاری کارکنان آن دستگاه در طول ایام هفته جبران شود.

بیگ‌زاده گفت: این تصمیم با توجه به افزایش دما در سطح استان و به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی برق و پایداری شبکه در مصارف خانگی، کشاورزی و صنعت به استناد تصویب نامه هیئت وزیران و با عنایت به درخواست شرکت سهامی برق منطقه‌ای کرمان و به استناد مصوبه شوراهای مربوطه و همچنین موافقت استاندار کرمان اتخاذ شده است.

دیدگاه خود را ارسال کنید