انواع خدمات خشکشویی در منزل با دستگاه

انواع خدمات خشکشویی در منزل با دستگاه
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

چکیده : مبل شویی با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگزاپون با عالی ترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در منزل به صورت تخصصی انجام می شود

 

خدمات خشکشویی با دستگاه و مواد شوینده درجه یک توسط استادکار های آموزش دیده انجام می شود. برای شستشوی انواع مبل، موکت، خوشخواب و فرش در منزل با دستگاه می توانید از خدمات تخصصی ما استفاده کنید. بهترین و با تجربه ترین متخصص های آموزش دیده برای شستشوی کلیه خدمات در منزل می باشد. با عالی ترین کیفیت و ارزان ترین قیمت شستشوی انواع مبل و موکت را انجام می دهیم. برای ارائه خدمات شستشو می توانید با ما در تماس باشید و مبل های خود را به مبل شویی های متخصص و مجاز بسپارید. در کمترین زمان ممکن عالی ترین خدمات را ارائه می کنیم.

مبل شویی در منزل با دستگاه

مبل و صندلی از آن دسته وسایلی است که در تمام خانه ها و شرکت ها وجود دارد. این روز ها از مبل و صندلی به صورت دائمی و همیشگی استفاده می شود. دیگر مثل زمان های قدیم و گذشته نیست که از مبل فقط برای روز های مهمانی و یا خاص استفاده می شد. بعد از مهمانی بر روی مبل ها پارچه های سفید یا ملافه می کشیدند تا کثیف نشود. دلیل این کار آن بود که دستگاه های مبل شویی وجود نداشت و  اگر مبل ها کثیف و یا آلوده می شد تنها راه آن بود که مبل را باید عوض می کردند. این تعویض هزینه ای خیلی زیاد در بر داشت. و به این دلیل از مبل کمتر استفاده می کردند اما این روز ها در تمام خانه ها و شرکت ها از مبل به صورت دائمی استفاده می شود. به دلیل استفاده زیاد از مبل ها همیشه در معرض آلودگی و کثیفی می باشند و نیاز به شستشو دارند.

مبل شویی یک حرفه و تخصص به حساب می آید و این روز ها شرکت های زیادی این خدمات را ارائه می کنند.ما به عنوان یک مبل شویی متخصص در تمام نقاط تهران خدمات مبل شویی در منزل را به صورت ویژه و حرفه ای انجام می دهیم. مبل شویی پاک سیما با سال ها تجربه و تخصص در زمینه شستشوی انواع مبل و موکت کادری متخصص و آموزش دیده دارد این متخصص ها با سال ها تجربه جزو استادکار های نمونه در تهران می باشند. می توانید با خیال راحت و با هزینه ای پایین خدمات شستشوی مبل های خود را به متخصص های ما بسپارید. بهترین و با کیفیت ترین خدمات را با ارزان ترین قیمت در منزل و محل کار به شما مشتریان عزیز ارائه می دهیم مبل های خود را به مبل شویی های متخصص و مجاز بسپارید.

 

مبل شویی در منزل با دستگاه چقدر زمان نیاز دارد؟ 

اگر بخواهید خودتان برای مبل شویی و شستشوی مبل در منزل دست به کار شوید، راه دشواری را در پیش دارید. ممکن است یک روز کامل وقت شما جهت مبل شویی در منزل گرفته شود. ولی اگر شستشوی مبل در منزل را به یک شرکت خدماتی  نظافتی و مبل شویی معتبر بسپارید، آن وقت کار مبل شویی در منزل بیشتر از یکی دو ساعت طول نخواهد کشید. همچنین مبل‌‌ها توسط دستگاه مبلشویی به سرعت خشک می‌شود. البته زمان شستشوی مبل در منزل به جنس و تعداد مبلمان هم بستگی دارد. مثلا شستشوی مبل چرم، چون حساس‌تر است، زمان بیش‌تری می‌برد. اما بهتر بگویم که اگر مبل را به متخصص های مبل شویی در یک شرکت معتبر بسپارید زمان زیادی نمی خواهد و این شستشو بهترین و بدون دردسر می باشد. ما این تضمین را به شما می دهیم که در کمتر از یک ساعت مبل شما را شستشو می دهیم و خدمات خود را کاملا تضمین می کنیم.

آیا دستگاه مبل شویی به مبل آسیب وارد می کند؟

شستن پارچه مبل اقدامی است که همه دارندگان آن در برهه ای از زمان خواسته و ناخواسته مجبور به انجام آن می باشند. و در واقع شستن مبلمان یکی از اقداماتی است که با استفاده از آن می توان در زمینه نگهداری این وسیله اقدام کرد. البته برای نگهداری مبلمان بهتر است در مواقع لزوم شستشوی آنها انجام گیرد و اگر این مورد بیش از حد مجاز تکرار شود، باعث کاهش کیفیت پارچه مبلی و زیبایی مبل خواهد شد. مبلمان به عنوان یکی از عناصر کلیدی دکوراسیون داخلی به شمار می روند ،و به همین دلیل داشتن زیبایی و جلوه مناسب موارد مهمی هستند که در تاثیرگذاری این محصول در دکوراسیون داخلی دخیل هستند. در میان عناصر مختلف مبلمان پارچه بیشترین تاثیر و بازدهی را دارد و به همین دلیل باید از پارچه های مبل مراقبت کافی انجام گیرد تا آنها همواره دارای جلوه کافی و مناسب باشند. یکی از راه های چنین مراقبت هایی اجرای روش صحیح شستن مبل است. امروزه شستن پارچه مبل به روش های مختلفی انجام می گیرد. این دستگاه ها به هیچ عنوان به مبل آسیب وارد نمی کند و با خیال راحت آنها را با دستگاه شستشو دهید.

انواع خدماتی که با دستگاه در منزل انجام می شوند کدامند؟

  • مبل شویی با دستگاه و مواد شوینده نانو در منزل و محل کار به صورت ویژه
  • شستشوی انواع تشک خوشخواب و خشکشویی خوشخواب در محل بدون جا به جایی
  • موکت شویی با دستگاه موکت شویی در محل کار و منزل با دستگاه مخصوص موکت شور 
  • فرش شویی با دستگاه بدون جا به جایی و ارسال به کارخانه قالیشویی
  • شستشوی انواع صندلی نهار خوری، صندلی رستوران ها، صندلی تالار ها، سینماها، سالن ها، شرکت های دولتی و خصوصی 
  • شستشوی صندلی انواع ماشین های ایرانی و خارجی در محل با دستگاه
  • شستشوی انواع پشتی های دستی و ماشینی برای کافه سنتی ها و باغ ویلا ها
  • شستشوی انواع تابلو ابریشم ها و تابلو های تزئینی 

موکت شویی در منزل با دستگاه

موکت شویی در خانه با دستگاه در تهران بهترین شیوه برای پاک سازی موکت ها در انواع مختلف از هر گونه آلودگی می باشد. با توجه به اینکه امروزه موکت ها در الیاف و انواع مختلف وجود دارند و در مواردی نیز به جای فرش مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین عملیات پاک سازی این موارد را نیز می توان همچون شستشوی فرش با دستگاه در خانه انجام داد. البته توجه داشته باشید که تفاوت هایی در انجام کار وجود دارد. که در ادامه به بررسی دقیق این موارد می پردازیم. شستشوی موکت در منزل تهران جزو خدمات برتر مجموعه خدماتی موکت شویی می باشد. با توجه به اینکه بعد از مراجعه متخصصین مجموعه ما به محل جهت ارائه خدمات، و مشاهده کیفیت بالای کار از سوی مشتری، درخواست شستن موکت ها با دستگاه در خانه نیز مطرح می شد.

استفاده از مبل، فرش و موکت مرسوم ترین مواردی است که برای پوشش کف منزل استفاده می شود. در این میان بنا به سلیقه افراد و نوع چیدمان و طراحی خانه، هر کدام از این موارد انتخاب می شود. با پدیدار شدن روش هایی همچون شستشوی اثاثیه در خانه و گسترش استفاده از دستگاه های شوینده، افراد دیگر نگرانی راجع به کثیف شدن فرش و موکت خود ندارند.  موکت شویی با دستگاه و مواد شوینده نانو با عالی ترین کیفیت و با دستگاه های تخصصی توسط استادکار های آموزش دیده و متخصص انجام می شود. می توانید برای شستشوی انواع موکت در هر کجا از تهران و کرج که هستید با نزدیک ترین شعبه موکت شویی پاک سیما تماس بگیرید و خدمات درجه یک را از متخصص های ما بخواهید.

موکت شویی در منزل

فرش شویی در خانه با دستگاه مخصوص 

خدمات شستن فرش با دستگاه در تهران ( منطقه غرب، شرق، شمال و جنوب ) با بهترین روش های نوین، تمیز کردن کلیه قالی های دستباف بدون تداخل رنگ با بهترین مواد خارجی در منزل انجام می گیرد. علاوه بر مبل شویی در منزل سرویس فرش شویی با دستگاه راداکتور یکی از اصلی ترین خدمات ما می باشد. این نوع شستشو ها باید توسط متخصص ها شسته شود تا آسیبی به فرش وارد نشود. شستن فرش در منزل با دستگاه کاملا تضمینی توسط شرکت پاک سیما انجام می گیرد. فرش شویی در منزل یکی از اصلی ترین خدمات قالیشویی می باشد که با بهترین کیفیت در منزل با دستگاه و در کلیه مناطق تهران ارائه می شود. شستشوی فرش در محل یک فرایند تخصصی است. کسی که برای انجام شستن قالی در منزل اعزام می شود از تخصص و تجربه کافی برخوردار باشد.

فرش شویی برای شستشوی کلیه فرش ها می باشد. این خدمات برای شستشوی انواع فرش ها به صورت خشکشویی و بدون ارسال به کارخانه می باشد. می توانید فرش های خود را با هزینه و مبلغی پایین به فرش شویی های مجاز بسپارید. بهترین و با کیفیت ترین نوع شستشوی فرش با دستگاه بدون ریزش آب و کثیف کاری می باشد. اگر می خواهید شستشوی فرش های خود را در منزل خشکشویی کنید از فرش شویی های مجاز خدمات بگیرید.

کدام فرش ها را می توان با دستگاه در منزل شستشو داد؟ 

  • شستشوی انواع فرش های ماشینی معمولی، اعلا، ترک، بلزیکی و ماکارونی با دستگاه
  • شستشوی انواع فرش های دستبافت لاکی و کرم
  • شستشوی انواع فرش های گل ابریشم، تمام ابریشم و آنتیک
  • شستشوی انواع قالیچه های تزئینی
  • شستشوی انواع فرش های قدیمی و گیاهی 

خشکشویی انواع خوشخواب و تشک تخت و خواب 

خشکشویی خوشخواب از آن دسته خدماتی است که باید در منزل انجام شود. خوشخواب و تشک تخت و خواب از آن دسته وسایلی است که بیشترین نیاز به مراقبت دارد. ما یک سوم از عمر خود را در خواب  و در حال استراحت هستیم و بر روی تشک های خوشخواب استراحت می کنیم. اگر این خوشخواب ها دارای لک و کثیفی باشند و دارای بوی عرق و بوی بد باشند نمی توان خواب راحت و خوبی داشته باشید. خوشخواب بیشترین مراقبت را می خواهد و شما مانند هر وسایل دیگری باید خوشخواب خود را سالی دو بار شستشو دهید تا کامل تمیز شود. اگر خوشخواب های خود را با دستگاه بخواهید شستشو دهید در کمترین زمان می توان شستشو را انجام داد و در کمترین زمان هم خشک می شود و قابل استفاده می باشد.

در زمان های گذشته برای شستشوی خوشخواب آن را به پشت بام ها یا حیاط خانه می آوردند تا با آب شستشو دهند. این کار به دلیل نبود دستگاه های آبگیر و مکنده زمان بیشتری برای خشک شدن نیاز داشت و بعد از خشک شئن خوشخواب زرد می شود و آن انتظاری که از شستشو داشتید رضایت بخش نبود. اما این روز ها با به بازار آمدن دستگاه های خشکشویی به راحتی و در کمترین زمان ممکن بر روی تخت و بدون جا به جایی شستشو می شود. بعد از شستشو هیچ نیازی به هوای آزاد ندارد و اگر کمی زیر تشک را خالی نگه دارید در کمتر از سه ساعت خشک می شود و قابل استفاده می باشد. بهترین و به صرفه ترین نوع شستشو شستشو با دستگاه می باشد که از نفوذ آب به داخل خوشخواب نیز جلوگیری می کند.

قالیشویی در تهران

قیمت مبل شویی در منزل چگونه است؟

تعرفه و قیمت مبل شویی در منزل در تهران توسط اتحادیه تعیین و ابلاغ می گردد. فرقی نمی‌کند که شما چه نوع مبلمانی دارید، مبلمان شما ممکن است راحتی باشد یا استیل و یا نهار خوری؛ بهرحال فراموش نکنید در صورتی که می‌خواهید خیال خود را آسوده کنید باید به این نکته توجه داشته باشید که شستشوی مبلمان توسط تکنیسین مجرب و دستگاه‌های مخصوص، راه‌حل بهتری برای داشتن مبل‌های تمیز و خوشبو است بنابراین نگران هزینه‌ای که بابت شستشوی آنها پرداخت می‌کنید نباشید، زیرا با این کار مبلمان خود را در زیبایی و طول عمر آن کمک زیادی دارد قیمت مبل شویی طبق قانون و تعرفه اتحادیه می باشد.

مبل های خود را با تعرفه و نرخ اتحادیه به مبل شویی های معتبر و مجاز بسپارید. قیمت شستشوی مبل مانند قیمت خشکشویی نیست که توسط اتحادیه صنف خشکشویی تهران تعیین شود. بلکه کاملاً به نوع مبل و برخی ویژگی‌های مبلمان بستگی دارد. ما تعرفه شستشوی مبل های خود را از اتحادیه دریافت می کنیم. می توانید برای دریافت خدمات با کیفیت و با نرخ اتحادیه را از مبل شویی پاک سیما دریافت کنید و می توانید برای مشاهده قیمت های ما از سایت مبل شویی پاکسیما دیدن کنید.

  • نوع و تعداد چند نفره بودن مبل ها
  • تعداد تشک های دوبل و جدا شدنی از مبل
  • تعداد باشتک ها و کوسن های روی مبل
  • نوع شستشوی درخواستی مشتری 
  • نوع مواد شوینده برای شستشو
  • نوع پارچه مبل و جنس

 

برچسب ها : مبل شویی در منزل,شستشوی مبل در محل,مبل شویی با دستگاه,خشکشویی مبل,مبل شویی در تهران,شستشوی موکت در منزل,موکت شویی در محل,شستشوی خوشخواب در خانه,فرش شویی

 

دیدگاه خود را ارسال کنید