علیرضا طلیسچی

عکس خانوادگی علیرضا طلیسچی

علیرضا طلیسچی متولد 7 مهر 1364 در تهران، خواننده است. فارغ التحصیل فوق دیپلم عمران و لیسانس موسیقی با گرایش سازهای جهانی است. در ادامه عکس‌های او را در کنار خانواده ببینید.

عکس خانوادگی علیرضا طلیسچی
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

علیرضا طلیسچی متولد 7 مهر 1364 در تهران، خواننده است. فارغ التحصیل فوق دیپلم عمران و لیسانس موسیقی با گرایش سازهای جهانی است لبخند استایل زیبای اوست، یک برادر به نام عرفان دار که عکاس است.

علیرضا طلیسچی

علیرضا طلیسچی

نحوی شروع فعالیت علیرضا طلیسچی

علیرضا طلیسچی

خوانندگی ام را در سن 18 سالگی به صورت حرفه ای آغاز کردم. در آن زمان با یکی از دوستانم به نام حمیدرضا فعالیت می کردم و با هم یک گروه دونفره با نام علیرضا و حمیدرضا ساخته بودیم. در آن زمان قطعاتی را منتشر می کردیم که مردم در آن دوره بسیار استقبال کردند. پس از مدتی تصمیم گرفتم به صورت جدا فعالیت های موسیقی ام را دنبال کنم.

علیرضا طلیسچی

من در یک مقطع زمانی ویدیو کلیپ منتشر کردم و این ویدیو ها را برای پخش فقط در اختیار شبکه pmc قرار دادم و بقیه شبکه های ماهواره ای خودشان اقدام به پخش کردند. بعد از انتشار چند ویدیو نظرم عوض شد و تصمیم گرفتم راه مجاز را پیش بگیرم و طبق موازین کشورم جلو بروم اما دیگر مدت ها برای تایید و گرفتن مجوز از ارشاد پاسخی نگرفتم.

ساز تخصصی علیرضا طلیسچی

علیرضا طلیسچی

ساز تخصص وی پیانو می باشد او در بهمن 1384 به طور حرفه ای وارد دنیای موسیقی شد با همکاری یکی از دوستانش گروه دونفره ای را تشکیل دادند که حاصل آن دو آلبوم به نام نارفیق 1 و نارفیق 2 بود. سال 1386 از این گروه جدا شده و آلبوم حلقه را ساخت اما برای مجوز پخش آن دچار مشکلات شد.

حمایت خانواده

علیرضا طلیسچی

خانواده ام در دوره کودکی کارهایم را جدی نمی گرفتند اما هیچ وقت جلوی علاقه ام را نگرفتند. پس از موفق شدن در موسیقی، خانواده ام بیشتر فعالیت هایم را جدی گرفتند. هیچ کس مشوق من نبود در خانواده فقط من به موسیقی علاقه دارم.

غذا و آشپزی

علیرضا طلیسچی

در آشپزی یه افتضاح تموم عیار هستم من پیتزا زیاد درست می کنم، ولی نمی توانم بگویم غذا درست کن خوبی هستم چون پیتزا خیلی ساده است عاشق زرشک پلو با مرغ هستم. کلا فرآورده های مرغی را دوست دارم. علیرضا طلیسچی اهل برند و مدلینگ است، در زمینه عطر مارک بلو شنل و در زمینه پوشاک از مارک های ریبوک و منگو می پوشد. در اینکه من آدم احساسی هستم شکی نیست اما تا حالا شکست عشقی نحوردم ولی درون مایه آهنگام دیس لاو هست اونم بخاطر علاقه مردم به این نوع موسیقی است. علیرضا طلیسچی مجرد است ولی می گوید ازدواج تو برنامه هام است.

اوایل اضافه وزن داشتم ولی حالا بدنسازی می روم، خیلی سفر کردن را دوست دارم خارج از کشور یا داخل کشور فرقی ندارد، در ایلام از همه جا بیشتر به من خوش می گذرد و کرمانشاه را هم دوست دارم. شهرت به تنهایی هیچ اهمیتی برای من ندارد. آنچه باعث ماندگاری یک هنرمند و خواننده می شود، محبوبیت او در بین افراد جامعه و البته طرفداران اش است.

انتشار اولین آلبوم

علیرضا طلیسچی

نخستین آلبوم رسمی اش با نام دقیقه‌ هام در فروردین سال 95 منتشر شد که هنرمندان سرشناسی چون مهران خلیلی، اشکان آبرون، امیربهادر دهقان در این آلبوم با وی همکاری کرده‌ اند. کلیه شعرها و ملودی‌ ها را خودش ساخته‌ است. در گوشی موبایلم متن هایی که یادم می آید را ثبت می کنم و طی مدتی چند روزه ترانه ام را کامل می کنم. اصلا هم برای یافتن واژه ها مطالعه نمی کنم. هم ترانه که می گویم داستان شخصیت یک فرد است؛ یعنی خودم را می گذارم جای آن فرد و سعی می کنم ترانه ام را بر حسب حال او بگویم.

علیرضا طلیسچی

دیدگاه خود را ارسال کنید