مراحل تولید خاک کوره در سنگ شکن

مراحل تولید خاک کوره در سنگ شکن
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

 

اولین مرحله کاهش اندازه سنگ ها، سنگ شکن است که قطعات گوناگونی دارند. سنگ شکن های صنعتی سنگ های بزرگ، سنگ معدن یا مواد زائد را به اندازه های کوچکتر کاهش می دهند. به عنوان مثال خاک کوره در نتیجه خرد شدن سنگ ها در سنگ شکن تولید می شود. قبل از خرید قطعات سنگ شکن، توصیه می شود با گیربکس صنعتی ماکان سنگ شکن و خاک کوره بیشتر آشنا شوید.

خرید قطعات سنگ شکن

دستگاه های خرد کن مواد خوراک را بین دو سطح جامد نگه می دارند و نیروی کافی برای شکستن یا تغییر شکل آن ماده اعمال می کنند. عملیات خرد کردن اولیه به اندازه تخته سنگ (20 تا 100 اینچ) نیاز دارد و مواد را به اندازه خوراک سنگ شکن ثانویه (1 تا 20 اینچ) یا اندازه خوراک آسیاب (0.5 تا 3 اینچ) کاهش می دهد.

انواع مختلفی از سنگ شکن های صنعتی در دسترس خریداران صنعتی است. این انواع عبارتند از:

  • سنگ شکن های مخروطی یا چرخشی خوراک را از طریق یک کاسه مخروطی شکل وارد می کنند و آن را با سر چرخان یا چرخان خرد می کنند.

  • HPGR (غلتک های سنگ زنی با فشار بالا)، سنگ شکن های غلتکی یا اندازه های معدنی از دو غلتک بزرگ یا یک غلتک و یک سطح صاف استفاده می کنند. رول ها می توانند دندانه دار، دندانه دار یا صاف باشند.

  • ضربه‌گیرهای عمودی از وزن و اصطکاک تغذیه (خودکار) استفاده می‌کنند یا پردازنده‌های چکش‌مانند را اضافه می‌کنند.

  • سنگ شکن های فکی مواد را بین صفحات ثابت و رفت و برگشتی تغذیه می کنند. سنگ شکن های بلیک، تاب، غیرعادی بالای سر و سنگ شکن فکی دوج برخی از تغییرات موجود هستند.

  • سنگ شکن های سطلی هم مواد را جمع می کنند و هم مواد را کاهش می دهند.

قطعات گوناگونی در سنگ شکن ها استفاده می شود که گیربکس صنعتی ماکان سنگ شکن از جمله آن ها است.

خرید گیربکس صنعتی ماکان سنگ شکن

گیربکس صنعتی یک سیستم بسته است که انرژی مکانیکی را به یک دستگاه خروجی منتقل می کند. گیربکس ها می توانند سرعت، گشتاور و سایر ویژگی های خود را تغییر دهند تا انرژی را به فرمت قابل استفاده تبدیل کنند. گیربکس‌ها در دستگاه‌های مختلفی برای اهداف مختلف استفاده می‌شوند. این ماشین ها می توانند سرعت چرخش را برای افزایش گشتاور و سرعت کاهش دهند. در ادامه برخی از انواع مختلف گیربکس های صنعتی و نحوه استفاده از آنها را توضیح خواهیم داد.

  • خطی مارپیچ کواکسیال

گیربکس مارپیچ کواکسیال برای کاربردهای سنگین ایده آل است. خطوط مارپیچ کواکسیال به دلیل کیفیت و کارایی مورد توجه قرار می گیرند. اینها با درجه بالایی از مشخصات تولید می شوند که به شما امکان می دهد نسبت بار و انتقال را به حداکثر برسانید.

  • گیربکس مارپیچ اریب

ویژگی مهم این نوع گیربکس، مجموعه دندانه های منحنی است که بر روی سطح مخروطی شکل نزدیک به لبه یونیت قرار دارند. گیربکس مارپیچ مخروطی برای ایجاد حرکات دورانی بین شفت های غیر موازی استفاده می شود. اینها معمولاً در معادن، در صنعت معدن و در نوار نقاله استفاده می شوند.

  • گیربکس مارپیچ اریب دار

گیربکس مارپیچ اریب دار به دلیل ساختار سفت و یکپارچه خود قابل توجه است که باعث می شود در بارهای سنگین و سایر کاربردها قابل استفاده باشد. این گیربکس های صنعتی هنگامی که بر روی خروجی شفت موتور صحیح نصب می شوند مزایای مکانیکی دارند.

خاک کوره

مواد عایق، خاک کوره یا نسوزها موادی با تخلخل بالا با رسانایی حرارتی پایین هستند که به منظور کاهش تلفات حرارتی مورد استفاده قرار می گیرند. مواد عایق چگالی کمتری دارند و مقاومت حرارتی بالاتری نسبت به آجر نسوز دارند. در تمام موارد، هدایت حرارتی عایق به میزان قابل توجهی با افزایش دما افزایش می یابد. طیف وسیعی از دیرگدازهای عایق با ترکیب وسیعی از خواص در حال حاضر در دسترس هستند. به همین ترتیب در مقایسه با آجرهای با وظیفه بالا ارزان تر است.

کاربرد خاک کوره

خاک کوره در زمینه های مختلف اقتصاد ملی مانند آهن و فولاد، فلزات غیر آهنی، شیشه، سیمان، سرامیک، پتروشیمی، ماشین آلات، دیگ بخار، صنایع سبک، برق، صنایع نظامی و غیره برای اطمینان از تولید و بهره برداری از صنایع فوق الذکر و توسعه فناوری استفاده می شود.

 

جمع بندی

خاک کوره در زمینه های مختلف اقتصاد ملی مانند آهن و فولاد، فلزات غیر آهنی، شیشه، سیمان، سرامیک، پتروشیمی، ماشین آلات، دیگ بخار، صنایع سبک، برق، صنایع نظامی استفاده می شود و یکی از محصولاتی است که توسط سنگ شکن ها تولید می شود. سنگ شکن ها از گیربکس صنعتی برای چرخش استفاده می کنند.

ماهان سنگ شکن یکی از تولیدکنندگان پیشرو گیربکس در ایران است. این واحد تولیدی پیشرفته با بالاترین کیفیت محصولات را به مشتریان ارائه می دهد و بسیار قابل اعتماد هستند. شرکت ماکان سنگ شکن makansangshekan.net در زمینه طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی ماشین آلات مربوط به تولید مصالح راهسازی ساختمانی و تامین انواع قطعات یدکی فعالیت می‌کند و یکی از بزرگ ترین شرکت ها در زمینه تولید کارخانجات پخت و آسفالت انواع ماشین آلات، خردایش سنگ، سنگ شکن ثابت، سیار، دانه بندی شنی و ماسه با مدیریت آقای جعفرزاده است. تیم ماکان تمام تلاش خود را می کند که خدمات خود را در حداقل زمان با قیمت مناسب و با بهترین کیفیت به مصرف کننده ارائه نماید و آمادگی هر گونه همکاری با مجموعه های مختلف در زمینه طراحی ، ساخت و نصب و راه اندازی خطوط خردایش و فرآوری انواع کانی های معدنی ، بازسازی و تعمیر انواع دستگاه های سنگ شکن و همچنین ساخت و تامین قطعات یدکی مربوط به دستگاه های مذکور را دارد .

دیدگاه خود را ارسال کنید