رول آلومینیوم

در این مقاله درباره رول آلومینیوم و کاربرد آن و روش نورد آلومینیوم و ورق آلومینیوم و... اطلاعات بیشتری کسب می کنید

رول آلومینیوم
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

 

 

رول آلومینیوم

ازمیان فرآیندهای مختلف شکل‌دهی فلز برای آلومینیوم، رول آلومینیوم یکی از پرمصرف‌ترین آنهاست، انتظار می‌رود تقاضا برای محصولات نورد تخت در سال‌های آینده درصد زیادی افزایش یابد. با کاربردهای بسیار زیاد برای این محصولات - از بسته بندی مواد غذایی گرفته تا ناودان‌های باران و...

 

کاربردهای رول آلومینیوم

رول آلومینیوم یکی از فرآیندهای فلزی اصلی است که برای تبدیل اسلب‌های آلومینیوم ریخته گری به شکل قابل استفاده برای پردازش بیشتر استفاده می‌شود. آلومینیوم نورد شده نیز می‌تواند محصول نهایی باشد، به عنوان مثال، فویل آلومینیومی برای پخت و پز یا بسته بندی مواد غذایی.

آلومینیوم نورد شده در همه جا وجود دارد - شرکت‌های مواد غذایی و نوشیدنی از آن برای تولید قوطی‌های آلومینیومی و ظروف نیمه سفت و سختی که در سفارش‌های بیرون آوردن شما ارائه می‌شوند و در تولید پاکت ها سیگار نیز ، استفاده می‌کنند. صنعت معماری از آن برای ساخت سقف‌های آلومینیومی، پانل‌های جانبی، ناودان باران و کفپوش‌های ضد لغزش استفاده می‌کند. فرآیند نورد آلومینیوم حتی می‌تواند قطعات آلومینیومی را برای پردازش به اشکال خاص در کارخانه شما تولید کند.

شما میتوانید جهت اطلاع ازقیمت رول آلومینیوم، قیمت ورق آلومینیوم، نبشی آلومینیوم، میلگرد و تسمه آلومینیوم و... با جهان آلومینیوم یکی از پر فروش ترین مراکز محصولات آلومینیومی تماس بگیرید. 021-33948542 _ 021-66391201

دیگر استفاده‌های رول آلومینیوم

این درجه کویل معمولاً برای ظروف اولیه پخت و پز، قابلمه و درب، لامپ، فانوس، مصالح ساختمانی، علائم راهنمایی و رانندگی و سقف استفاده می‌شود. آلومینیوم 3003 برخی از بهترین شکل پذیری را دارد و یکی از پرمصرف ترین آلیاژهای آلومینیوم محسوب می‌شود.

همچنین به طور گسترده ای در الکترونیک، بسته بندی، ساخت و ساز، ماشین آلات و ... استفاده می‌شود.

ابعاد کویل رول آلومینیوم

ضخامت 0.2 الی 6 میلیمتر

عرض‌های استاندارد : 1000 و 1250 میلیمتر

عرض‌های قابل سفارش : 20 الی 1250 میلیمتر

آلیاژهای استاندارد :3105 ، 1050 و 1200 میلیمتر

آلیاژهای قابل سفارش :3003 ، 5052 و 1100 میلیمتر

ویژگی‌های رول آلومینیوم

سبکی، دوام و استحکام بالا برخی از ویژگی‌های مشترک همه محصولات رول آلومینیومی است. این سه ویژگی همراه با کیفیت ذاتی فلز، آلومینیوم نورد شده را به یکی از انعطاف پذیرترین مواد موجود برای استفاده در صنایع بسته بندی، حمل و نقل، ساختمان و ساخت و ساز تبدیل می‌کند.

مواد رول آلومینیوم

فولاد، منیزیم، آلومینیوم، مس و آلیاژهای آنها موادی هستند که معمولا نورد می‌شوند. در نتیجه اصطکاک بین رول ها و سطح فلز، فلز تحت تنش‌های فشاری بالایی قرار می‌گیرد.

نورد کردن ورق آلومینیوم

این استحکام بی نظیر به این معنی است که آلومینیوم را می‌توان بسیار نازک نورد کرد و در عین حال یکپارچگی آلومینیوم را حفظ کرد . از دیگر مزایای آلومینیوم می‌توان به تحمل سرمای آن اشاره کرد. آلومینیوم می‌تواند دمای بسیار پایین تری را نسبت به سایر مواد تحمل کند.

ساخت نورد آلومینیوم

فلز مذاب به داخل یک حفره همگرا که توسط دو رول ضد چرخش در داخل خنک شده اند وارد می‌شود . این فرآیند متکی به انتقال حرارت بین مذاب انجماد (و فشرده) و سطوح رول برای جامد کردن آلومینیوم است که منجر به نرخ خنک‌سازی بسیار بالا می‌شود.

محصولات رول آلومینیوم

جالب توجه است که محصولات نورد آلومینیومی مانند ورق، صفحه و فویل تقریباً 50٪ اکثر آلیاژهای آلومینیوم مورد استفاده در سراسر جهان را تشکیل می‌دهند. 50% باقیمانده شامل اکستروژن، ریخته گری، سیم، میله، میله، آهنگری، ضربه، پودر و خمیر و ... است.

قیمت رول آلومینیوم

بسته به وزن ،ضخامت و ابعاد رول آلومینیوم که از فاکتور‌های اصلی تعیین قیمت آلومینیوم می‌باشد قیمت ها متفاوت است . خریداران می‌تواند برای آگاهی از قیمت محصول مورد نظرشان با مجموعه جهان آلومینیوم در تماس باشند.

نتیجه

نورد یکی از کارامدترین روش‌های شکل دهی آلومینیوم است و کاربردهای آن بی پایان است. انتظار می‌رود که تقاضا برای محصولات رول شده تخت در سال‌های آینده افزایش یابد، بنابراین جای تعجب نیست که تولیدکنندگان محصولات آلومینیوم اغلب نورد را برای اولین مرحله پردازش خود در نظر می‌گیرند.

مجموعه جهان آلومینیوم یکی از تولیدکنندگان اصلی رول آلومینیوم در کشور می‌باشد که همواره با کیفیت ترین رول‌های آلومینیوم را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد شما نیز می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیش تر و خرید رول‌های آلومینیوم با این مجموعه در تماس باشید. 021-33948542 _ 021-66391201

 

برچسب ها : قیمت رول آلومینیوم,قیمت روز ورق آلومینیوم,قیمت میلگرد آلومینیوم,قیمت تسمه آلومینیوم,رول آلومینیوم,قیمت نبشی آلومینیوم,قیمت ورق آلومینیوم

 

دیدگاه خود را ارسال کنید