کانکس پیش ساخته

در این مطلب میخوانیم که کانکس پیش ساخته چیست، انواع کانکس از جمله کانکس نگهبانی،کانکس سرویس بهداشتی و...

کانکس پیش ساخته
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

 

کانکس پیش ساخته

یک کانکس پیش ساخته با نوع دیگر در این زمینه متفاوت است، زیرا از قبل مونتاژ شده یا به صورت کیت به خانه‌‌ می‌آید. اکثر این کانکس‌‌ها بر اساس نقشه‌هایی که توسط صاحب خانه یا پیمانکار طراحی شده است ساخته نشده کانکس پیش ساخته ممکن است از چوب یا فولاد ساخته شده باشد و طرح‌های زیادی در مراکز خانگی و فروشگاه‌های سیار موجود است.

 

کانکس پیش ساخته چیست؟

کانکس پیش ساخته (همچنین به عنوان "پیش ساخته" یا " ساختمان مدولار " شناخته‌‌ می‌شود) ساختمانی است که خارج از محل در یک تاسیسات کنترل شده با آب و هوا ساخته‌‌ می‌شود. آنها با استفاده از واحدهای کارخانه‌ای یا "ماژول" تولید‌‌ می‌شوند. سپس قطعات با استفاده از جرثقیل و سایر ماشین‌آلات ساختمانی به محل ساختمان تحویل و مونتاژ‌‌ می‌شوند. پیش ساخته به شرکت‌‌ها این امکان را‌‌ می‌دهد که از قبل برای ساختن قطعات - مانند دیوارها، وسایل روشنایی و موارد دیگر وقت بگذارند. سپس، آنها‌‌ می‌توانند به سرعت و به راحتی آنها را در محل بسازند. برخلاف ساخت و ساز سنتی، مونتاژ ساختمان‌های پیش ساخته به حداقل نیروی کار ماهر، نیازهای فونداسیون و تجهیزات ویژه نیاز دارد.

موارد استفاده کانکس پیش ساخته

برای اطلاعات و آگاهی بیشتر از محصولات و قیمت کانکس پیش ساخته با این شماره تماس بگیرید.02156586045     02188079742

ساختمان‌های کانکس چند واحدی

ساختمان‌های کانکس سفارشی چند واحدی به راحتی روی هم چیده می‌شوند و ترکیب می‌شوند و در نتیجه سازه‌هایی بادوام و قابل جابجایی به وجود می‌آیند. این ساختمان‌های چند کانتینری از دو کانتینر تا صدها کانتینر ترکیبی را شامل می‌شود و شامل سازه‌های دائمی و قابل جابجایی است که ساختمان‌های مخروطی را به یک گزینه ساختمانی همه کاره تبدیل می‌کند.

انواع کانکس پیش ساخته

سوله‌‌ها برای نگهداری ابزار و تجهیزات خانه و باغ مانند تراکتورهای چمن زنی و لوازم باغبانی استفاده‌‌ می‌شوند. علاوه بر این، از سوله‌‌ها ‌‌می‌توان برای نگهداری اقلامی که برای نگهداری در داخل خانه مناسب نیستند، مانند بنزین، آفت کش‌‌ها یا علف کش‌‌ها استفاده کرد.

استراحتگاه در فضای باز و خانه‌های استخر

تعدادی از سوله‌‌ها به عنوان خلوتگاه در فضای باز استفاده‌‌ می‌شوند. این سوله‌‌ها برای تمرین موسیقی، استودیوهای هنری، خانه‌های بازی، خانه‌های استخر و سالن‌های ورزشی خانگی محبوب هستند. بسیاری از این سوله‌‌ها دارای دیوارهای عایق، پنجره‌های عایق بندی شده و کفپوش راحت هستند.

گاراژها

سوله‌های گاراژ‌‌ می‌تواند برای ذخیره سازی استفاده شود، اما از آنجا که مجهز به درب گاراژ است،‌‌ می‌توانید با راندن مستقیم موتورسیکلت، تراکتور چمن یا حتی ماشین خود به داخل سوله، وسایل نقلیه خود را از عوامل آب و هوایی و ... در امان نگه دارید.

کانکس توالت صحرایی

چه گیاه‌شناس پرمشغله باشید، چه میزبان مهمانی‌های در فضای باز باشید، یا دوست داشته باشید در حیاط خود ورزش کنید، یک توالت در فضای باز می‌تواند مکمل مناسبی برای باغ شما باشد، زمانی که زمان زیادی را در بیرون از خانه سپری می‌کنید.

کانکس فروشگاهی

ظاهر منحصر به فرد و چشم نواز کانکس‌‌ها ‌‌ می‌تواند به گرد هم آوردن یک جامعه برای سرگرمی کمک کند.

شما‌‌ می‌توانید برای فروش محصولاتتان در مکان‌های خاص از این کانکس‌‌ها استفاده کنید.

برای مثال برای فروش غذا و یا بستنی در پارک و یا فروش کتاب

استدیو هنری

هنرمند بودن مستلزم فضایی الهام‌بخش، آرام و توانایی «به هم ریختگی» در بسیاری از اوقات است. فضایی که عاری از حواس پرتی باشد. اجاره فضای استودیوی هنری‌‌ می‌تواند بسیار گران باشد - ناگفته نماند که باید با ماشین به آنجا بروید - و سپس ممکن است الهام خود را از دست بدهید! اما مکان بهتری برای انجام کارهای هنری و صنایع دستی، فضای مجزا یا اختصاصی است! اگر آن فضا چند قدم از در پشتی شما باشد چه؟ یک فضای هنری اختصاصی مطمئناً میز آشپزخانه-اتاق ناهارخوری، گاراژ سرد را بهتر‌‌ می‌کند. قربانی کردن یک اتاق خواب اضافی به معنای تمیز کردن هنگام ورود مهمانان است. تعداد زیادی از هنرمندان تقریبا یک دهه است که از سوله‌های استودیو حیاط خلوت برای صنایع دستی، هنر، عکاسی، ویرایش ویدئو و صدا، نقاشی و موسیقی استفاده می‌کنند.

باشگاه ورزشی

زمانی که مکانی برای قوی شدن، سوزاندن کالری، کاهش وزن و تعامل اجتماعی بود، به دلیل ترس‌ها و واقعیت‌های پیرامون COVID-19، رفتن به "سالن ورزشی" تغییر زیادی پیدا کرده است. با بهبود کوید اما اکنون بیش از هر زمان دیگری، مردم در حال بررسی گزینه‌های ایمن تری مانند ورزش کردن در خانه هستند. با این حال، بسیاری از مردم فضایی برای تبدیل یا استفاده به عنوان یک باشگاه ورزشی ندارند. مخصوصاً در مورد صداها و بوهایی که از تمرین به وجود‌‌ می‌آیند. بنابراین، استفاده از سوله مدرن به عنوان یک سوله سالن بدنسازی خانگی کاملاً راه حل مناسبی است. چه در حیاط خلوت و چه در باغ، دیگر از رفت و آمد به باشگاه، دوش گرفتن در باشگاه، دیگر نگران این نباشید که چه کسی چه چیزی را لمس کرده است. تنها چند قدم دورتر از خانه‌تان پناهگاه تمرینی خودتان است، چه وزنه‌های آزاد، تجهیزات قلبی، تشک‌های یوگا یا سیستم‌های جدیدی ، شما می‌توانید آن را همان‌طور که می‌خواهید بسازید. یک سوله ورزشی حیاط خلوت یا سالن بدنسازی خانگی راه حل عالی برای تمرین در خانه است.

ایست‌های بازرسی

انباشتن چندین واحد در یک کانتینر محافظ حمل و نقل، امکان قرار دادن آسان و جابجایی ساده را برای تطبیق با تغییرات آینده تسهیلات فراهم‌‌ می‌کند. ناگفته نماند که کانتینرها سطوح بالایی از امنیت را برای ایمن نگه داشتن اسناد داخلی از سرقت احتمالی ارائه‌‌ می‌دهند.

دفتر کارخانه

افزودن یک ساختار کانتینری در نزدیکی معدن به مدیران کارخانه دسته ای کمک‌‌ می‌کند تا بر عملیات معدن و همچنین اعزام کامیون‌‌ها نظارت کنند. با ترکیب چند واحدی برای ایجاد یک اتاق استراحت یا فضای اداری بزرگ، دفتر کارخانه ای ایده آل را ایجاد کنید.

کانکس اداری

پس از همه‌گیری COVID-19، جهان می‌خواهد ما به روش‌های جدید، ایمن‌تر و کارآمدتر کار کنیم. مزایای داشتن یک دفتر کار در حیاط خلوت بسیار زیاد و متنوع است. به طور ناگهانی رفت و آمد شما تمام‌‌ می‌شود و زمان بیشتری در زندگی خود برای استفاده کاری یا شخصی به دست‌‌ می‌آورید. یکی از مزایای قابل توجه داشتن کانکس اداری در حیاط خلوت این است که به خانه شما نیز ارزش‌‌ می‌بخشد. یک دفتر کار خانگی در حیاط خلوت شما‌‌ می‌تواند تأثیر مثبت عمیقی بر شما، خانه و محل کارتان داشته باشد.

تفاوت کانکس‌های پیش ساخته و کیت سوله چیست؟

سوله پیش ساخته مجموعه ای از اجزای سوله از پیش مونتاژ شده است که‌‌ می‌توانید خودتان آن را نصب کنید یا یک سازنده محلی برای شما نصب کنید. در مقایسه، یک کیت سوله با تمام اجزا ارائه‌‌ می‌شود، اما آنها جداگانه هستند، بنابراین باید مونتاژ شوند که‌‌ می‌توانید خودتان آن را نیز انجام دهید یا یک سازنده برای شما سازماندهی کند.

دلایلی که چرا هر کسب و کاری باید کانکس پیش ساخته را انتخاب کند

  • نیاز به نگهداری بسیار کمی دارد

صرف نظر از هر ماده ای که انتخاب‌‌ می‌کنید، در پیش ساخته‌های خارج از محل، تعمیر و نگهداری بسیار کمی در قسمت بیرونی مورد نیاز است. برخلاف ساختمان‌های سنتی که هر چند سال یکبار نیاز به رنگ آمیزی دارند،. رنگ برای چندین سال ماندگاری دارد.

اگر کانکس پیش ساخته شما از فولاد ساخته شده باشد، خطر آسیب رساندن موریانه‌‌ها نیز وجود ندارد. از آنجایی که فولاد یک فلز غیر آلی است، اجازه رشد کپک یا سایر قارچ‌‌ها را نمی دهد. بنابراین، کانکس فولادی شما از هر زاویه دارای ساختار کم تعمیر است و نیاز به نگهداری کمی دارد. احتمال آسیب بسیار کمی از طریق عوامل محیطی که معمولاً با ساخت و ساز سنتی مرتبط هستند، وجود دارد.

  • سازه‌های فولادی عمر طولانی دارند

دوام کانکس‌های فولادی پیش ساخته آنها را به پیشنهادی جذاب برای صاحبان مشاغل تبدیل‌‌ می‌کند. فولاد دوام زیادی دارد و‌‌ می‌تواند در برابر شرایط آب و هوایی قوی و نامساعد مقاومت کند. صنعتی پیش مهندسی شده‌‌ می‌تواند سال‌‌ها با حداقل تعمیر و نگهداری دوام بیاورد. همچنین، ساختمان‌های فولادی از پیش مهندسی شده غیر قابل احتراق هستند، بنابراین هیچ گونه نگرانی در مورد آسیب ناشی از آتش سوزی وجود ندارد.

  • سازگار با محیط زیست و پایدار

یکی دیگر از مزایای قابل توجه فولاد این است که کاملاً کامل است. ساختمان‌های فلزی ساخته‌شده از فولاد در نتیجه ضایعات کمتری نسبت به ساخت‌وسازهای سنتی بر جای می‌گذارند. بیشتر فولادی که امروزه در صنعت ساختمان‌سازی استفاده می‌شود را می‌توان برای مصارف دیگر بازیافت کرد. این تضمین‌‌ می‌کند که سوله پیش ساخته شما، اگر فردا پایین بیاید، محیط را تهی نخواهد کرد. سازه‌های فولادی را‌‌ می‌توان در جای دیگری استفاده کرد، به جای اینکه بخشی از زباله‌های دفن زباله شود.

با افزایش جمعیت به ویژه در کشورهای در حال توسعه و کمتر توسعه یافته، امروزه اهمیت زیادی به حفظ محیط زیست داده‌‌ می‌شود. بنابراین ساخت و ساز نیز شیوه‌‌ها و فناوری‌های جدیدی را برای ساخت ساختمان‌های سبز اتخاذ کرده است. کانکس‌های فولادی نیز بخشی از راهکارهای ساختمان سبز هستند.

اگر شما نیاز به یک دفتر مدیر در محل کارتان، فروشگاه کوچک در محل مورد نظرتان و یا نیاز به انباری و گاراژ و محیط‌هایی از این قبیل دارید‌‌ می‌توانیدپیشنهاد ما به شما شرکت البرزکانتین است شما میتوانید از طریق شماره های زیر باکارشناسان البرز کانتین در ارتباط باشید. 02156586045 02188079742

 

برچسب ها : کانکس پیش ساخته,قیمت کانکس پیش ساخته,کانکس نگهبانی,قیمت کانکس نگهبانی,کانکس سرویس بهداشتی,قیمت کانکس توالت سیار,قیمت کانکس فروشگاهی,قیمت کانتینر پیش ساخته

 

دیدگاه خود را ارسال کنید