چگونه زبان انگلیسی تجاری یادبگیریم؟

چگونه زبان انگلیسی تجاری یادبگیریم؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

 

آموزش زبان انگلیسی برای تجارت، مورد استقبال بسیاری از زبان آموزان اعم از مدیران، کارمندان عالی رتبه، تاجران، کار آفرین ها و… قرار گرفته است. یادگیری زبان انگلیسی بازرگانی با کمک فردی در دوره ای کوتاه، که به خوبی شما را برای پیوند کسب و کارتان با دنیای خارج آماده کند، بسیار راه‌گشا می‌باشد.

افراد بسیاری هستند که هدف های والایی را دنبال می‌کنند و علاقه دارند که کسب و کار خود را در خارج از مرز و بوم، افزایش و ارتقا دهند. متاسفانه این اشخاص نمی‌دانند که موفقیت در این کار تنها به مهارت های بیزینسی آن ها بر نمی‌گردد، بلکه در کنار تمام مهارت هایی که دارند می‌بایست زبان بین المللی انگلیسی در حوزه تجارت را به خوبی بدانند تا بتوانند ارتباطات مثمر ثمری با دیگران برقرار کنند.

images_1671559483.png

مهارت برقراری مکالمه انگلیسی در تجارت برای چه افرادی می تواند اساسی باشد؟ برگزاری این دوره ها برای چه کسانی کارساز است؟

 – کارمندانی که متصدی مشاغل بین‌المللی از جمله مسئول امور قراردادهای بین‌الملل و نمایندهٔ بین‌المللی شرکت هستند.

– افرادی که در شرکت های بین المللی مشغول به کار هستند و نیازمند برقراری ارتباط با مشتریان انگلیسی زبان هستند.

– افرادی که به کشورهای انگلیسی زبان مهاجرت کرده و در آنجا مشغول به کسب و کاری شده و نیاز به ارتباط با مشتری دارند.

 

مجموعه Business Focus 

این کتاب از مجموعه های خوب آموزش نکات و مطالب مربوط به بیزینیس است که در قالب ۲ سطح آموزشی تمامی لغات و نکات مربوط به زبان تجارت را آموزش می دهد. سطح اول مجموعه شامل کتاب الکترونیکی (PDF) و فایل های صوتی (MP3) است و سطح دوم آن علاوه بر فایل های صوتی و کتاب الکترونیکی، شامل نرم افزار نیز می باشد. نرم افزار  سطح دوم بسیار مفید و کاربردی است زیرا دارای تمامی نکات و مفاهیمی مربوط به تجارت می باشد. همچنین به راحتی با دیدن فیلم های موجود در نرم افزار و انجام تمرینات آن، زبان انگلیسی  تجارت را بهروشی ساده و لذت بخش بیاموزید.

مکاتبات زبان انگلیسی تجاری، اصطلاحات زبان انگلیسی تجاری، مکالمات زبان انگلیسی تجاری و… همگی مهارت هایی هستند که می‌توانید در “های‌تاکی” با داشتن استادی حرفه ای در زمینه تجارت بین الملل کسب کنید. شما می‌توانید از لیست استادهای “های‌تاکی”، آن دسته از استادهایی که در زمینه انگلیسی تجاری مهارت دارند را پس از بررسی پروفایل‌شان انتخاب کنید، ویدئو های آن ها را نگاه کرده و یا حتی با استاد منتخب جلساتی آزمایشی بردارید؛ سپس در صورت رضایت خاطر، دوره آموزش زبان انگلیسی تجاری را با ایشان آغاز کنید. در “های‌تاکی” بسیاری از استادهای زبان انگلیسی تجاری در مورد کتاب های مورد نیاز دوره‌ی یادگیری زبان انگلیسی تجاری و یا پکیج های کمکی، بنا به سطح زبانتان به شما پیشنهاداتی خواهند داد؛ شما می‌توانید با آرامش خاطر دوره ی خود را چه به صورت آنلاین و چه به صورت حضوری سپری کنید و به آنچه که در ذهن دارید، برسید.

 

چگونه زبان انگلیسی تجاری خود را تقویت کنیم؟

وب سایت های بیزینسی و اخبار تجاری را به صورت انگلیسی دنبال کنید و بخوانید.

فیلم ها و تاک شو های تلویزیونی را به زبان اصلی ببینید.

تصور کنید که با شریک کاریتان جلسه ای دارید و می‌خواهید مواردی را با هم بررسی کنید، به همین منظور جلو آینه بایستید و هر آنچه را که می‌دانید با صدای بلند بیان کنید، حتی می‌توانید صدای خود را ضبط کرده و با استادتان به اشتراک بگذارید تا شما را در جهت تصحیح صحبت هایتان کمک کند.

در کنار یادگیری واژگان انگلیسی تجاری سعی کنید از کشور مورد نظر خود که قصد تجارت با آن ها را دارید آگاهی بیشتر کسب کنید و مکالماتی که به شما کمک می‌کند تا با اعتماد به نفس بیشتری وارد بیزینستان شوید را مرور کرده و با مدرس خود راجع به آموزش آن ها صحبت کنید.

در کنار مطالعه زبان انگلیسی تجاری، سعی کنید که کتاب های انگلیسی زبان ساده در حوزه تجارت که از نویسندگان معروف می‌باشد را مورد مطالعه قرار دهید.

بهترین کتاب ها برای یادگیری انگلیسی تجاری

  1. Business English( انگلیسی تجاری)

  2. How to be a Business Ace(چطور می توان در تجارت عالی بود)

  3. ESL Business English :The essential guide to Business English communication

  4. People skills:How to Assert yourself ,Listen to others, and Resolve conflict by Robert Bolton

  5. 400 ways to write it in Business English

  6. 101 ways to improve Your Business English

  7. Business Glossary(واژه نامه تجاری)

تدریس خصوصی زبان انگلیسی تجاری به صورت آنلاین و حضوری در hitalki.org بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، چرا که امروزه هدف بسیاری از زبان آموزان پیشرفت کاری و مقاصد تجاری با دیگر کشورها می‌باشد. با توجه به این موضوع که انگلیسی به عنوان یک زبان رابط، متکلمین زبان های دیگر را به هم متصل می‌کند؛ نمی‌توان از اهمیت یادگیری زبان انگلیسی تجاری به عنوان یک پیوند قوی در کسب و کار غافل شد.

https://hitalki.org/teachers/commercial-english

 

دیدگاه خود را ارسال کنید