قیمت بیت کوین| قیمت بیت کوین امروز| قیمت ارزهای دیجیتال

قیمت بیت کوین امروز 25 مهر 1400| فرصت طلایی خرید بیت کوین

بیت‌کوین در محدوده ۶۰ هزار دلار معامله می‌شود و حدود ۵ هزار دلار با سقف تاریخی خود فاصله دارد اما سقف تاریخی شکسته می‌شود؟

قیمت بیت کوین امروز 25 مهر 1400| فرصت طلایی خرید بیت کوین
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

بیت‌کوین نسبت به دیروز بیش از یک درصد ریزش کرد و حالا در محدوده ۶۰ هزار دلار معامله می‌شود.

مریم محبی، کارشناس بازار سرمایه  گفت: بیت‌کوین در حال تلاش برای تبدیل شدن به ابزاری برای پراخت است و این اتفاق می‌تواند به ارزهای دیجیتال کمک زیادی کند.

این کارشناس در رابطه با سناریوهای محتمل برای بازار گفت: به نظرم بعید نیست که سقف قبلی بیت‌کوین شکسته شود چون اخبار خوبی برای بازار وجود دارد و بازار از منظر تکنیکال هم این قابلیت را دارد اما به نظرم قبل از این اتفاق یک اصلاح هم محتمل است. احتمالا بیت‌کوین تا محدوده ۵۴ هزار دلار اصلاح داشته باشد اما این اصلاح موقتی و فرصتی برای خرید است.

محبی در رابطه با بیت‌کوین گفت: اگر بیت‌کوین مقاومت ۶۴ هزار دلار را پشت سر بگذارد دیگر مقاومتی تکنیکالی نخواهد داشت و بعد از آن اعداد روانی مانند ۷۰ هزار دلار مقاومت بیت‌کوین محسوب می‌شوند.

امیرحسین نام‌آور، کارشناس بازارهای مالی در رابطه با زمان رشد آلت‌کوین‌ها گفت: به نظر می‌رسد بعد از رشد بیت‌کوین سلطه بیت‌کوین کمی کاهش پیدا می‌کند و پول به سمت آلت‌کوین‌ها روانه می‌شود و بعد زمان رشد آلت‌کوین‌ها است.

 

بازار از دیروز تا امروز

اگرچه بیت‌کوین در چند هفته گذشته رشد زیادی کرده اما بسیاری از آلت‌کوین‌ها هنوز رشدی نکردند و فعلا باید منتظر رشد قیمت آلت‌کوین‌ها باشیم.

اندیکاتور مکدی در نمودار چهارساعته روی محدوده ۶۱ هزار و ۸۰۰ دلار سیگنال فروش صادر کرده و این موضوع شاید اصلاحی کوتاه‌مدت باشد.

کندل‌های بیت‌کوین در محدوده میانه کانال بولینگرباند قرار دارند و به نظر می‌رسد بازار فعلا تعادل دارد.

در ۲۴ ساعت گذشته ارز دیجیتال فانتوم بیشترین رشد در بازار رمزارزها را داشته است.

دیدگاه خود را ارسال کنید