لیست قیمت جدید ترین لپ تاپ های لنوو

لیست قیمت جدید ترین لپ تاپ های لنوو
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

 

لیست قیمت جدید ترین لپ تاپ های لنوو

نمایندگی لنوو مرکز فروش محصولات لنوو در ایران یا هر کشور دیگری است. امروزه ضرورت و اهمیت به کارگیری لوازم دیجیتالی و هوشمند در زندگی تک تک انسان‌ها امری واضح است. ما هر روزه با چنین وسایلی سروکار داریم و ممکن است بارها به فکر خرید مدل‌های جدید و پیشرفته‌تر باشیم. در این صورت موضوع از کجا خرید کنیم مطرح می‌شود. در حقیقت ما دوست داریم از جایی خرید کنیم که مطمئن‌ بوده و محصولات خود را با ضمانت اصلی بودن یا خدمات پس از فروش به ما عرضه کند.

برند لنوو یکی از برندهای مشهوری است که بسیاری از لوازم دیجیتالی از جمله لپ‌تاپ، تبلت، کامپیوتر، دوربین، موبایل و موارد متنوع دیگری را به بازار عرضه کرده است. اگر خریدار این محصولات هستید با ما همراه باشید تا با خدماتی که نمایندگی لنوو در تهران ارائه می‌دهد آشنا شوید. ما همچنین در مورد قیمت جدیدترین لپ‌تاپ‌های لنوو نیز مطالبی بیان کرده‌ایم.

 

 

لیست خدمات نمایندگی لنوو در تهران

اگر بخواهیم درباره‌ خدمات نمایندگی لنوو در تهران یا هر شهر دیگری را توضیح دهیم، باید به دو موضوع اصلی فروش و تعمیر اشاره کنیم. در لابه‌لای این دو موضوع موارد دیگری نیز مطرح می‌شود که برتری و بهتر بودن یک نمایندگی را به دیگری نشان خواهد داد. به بیانی دیگر برخی از نمایندگی‌ها خدمات بهتر و باکیفیت‌تری ارائه می‌دهند.

لیست خدمات نمایندگی لنوو در تهران شامل مواردی است که در زیر آن‌ها را نام برده‌ایم. در ادامه نیز به شرح مفصل‌تری از این خدمات خواهیم پرداخت.

  • فروش محصولات لنوو از جمله لپ‌تاپ، تبلت و...

  • مشاوره رایگان قبل و بعد از خرید محصولات

  • تعمیرات تخصصی و فوق حرفه‌ای محصولات لنوو از جمله تعمیر لپ‌تاپ لنوو

  • فروش قطعات و لوازم جانبی مارک لنوو

  • ارائه‌ آموزش کار کردن با محصولات لنوو

  • آموزش تعمیر نوت بوک

  • تعمیرات آل این وان

در این قسمت هم بد نیست با ویژگی‌های نمایندگی لنوو در تهران آشنا شوید. این نمایندگی با بهره‌گیری از چندین متخصص با تجربه و کاربلد آماده‌ ارائه‌ خدمات به مشتری با بیشترین دقت و بالاترین سرعت است.

  • به کارگیری متخصصین تکنیسین‌های باتجربه

  • عیب‌یابی صحیح

  • به کارگیری قطعات اصلی و اورجینال در صورت نیاز به تعویض قطعه

  • دارای مجوز رسمی تعمیرگاه مجاز لنوو از اتحادیه

  • تعمیر تخصصی و فوق تخصصی لپ‌تاپ و تبلت‌های لنوو

 

 

نمایندگی لنوو در تهران

 

 

درباره برند لنوو

برند لنوو یک شرکت چینی است که در سال 1984 توسط شخصی به نام لیو شوانژی و همکارانش تأسیس شد. شرکت لنوو در ابتدا با نام تجاری لجند (legend) و تولید تلویزیون‌هایی آغاز شد که به موفقیت هم نرسید. اما پس از آن با تولید مدارهایی برای کامپیوترهای IBM تغییر مسیر داد و اولین پروژه‌ موفقیت خود را به ثبت رسانید.

اکنون لنوو در بیش از 60 کشور دنیا شعبه دارد و نمایندگی‌ لنوو در شهرهای بسیاری فعال هستند. در حال حاضر محصولات لنوو در بازارهای بیش از 160 کشور دنیا به فروش می‌رسد. این کمپانی به خاطر تولید محصولاتی همچون لپ‌تاپ، کامپیوتر، تبلت و تجهیزات جانبی دیگر مشهور است و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان چنین محصولاتی در دنیا به شمار می‌رود.

محصولات لنوو

همان‌طور که اشاره کردیم محصولات لنوو شامل لپ‌تاپ‌های تینک‌پد، رایانه‌های رومیزی‌ سِنتر، نمایشگرهای تیک ویژن، لوازم جانبی رایانه همچون آی پد، موبایل و قطعات مصرفی همچون باتری و... می‌شود. تمامی این محصولات در نمایندگی لنوو به مصرف‌کننده عرضه می‌گردد. ناگفته نماند که شرکت لنوو محصولات دیگری همچون دوربین دیجیتال را هم در لیست تولیدات خود دارد. به علاوه دو محصول دیگر این شرکت رایانه‌‌های سرور و سایر ابزارهای دیجیتالی هستند. این دو مورد فقط در بازار داخلی چین عرضه می‌گردد.

 

 

نمایندگی فروش لنوو

مهم‌ترین خدمات نمایندگی لنوو، فروش محصولات لنوو است. نمایندگی فروش لنوو در تهران محصولات باکیفیت این برند از جمله لپ‌تاپ‌های لنوو و انواع تبلت را با قیمت مناسب به دست مشتری می‌رساند. از طرفی تقریباً اکثر نمایندگی‌ها خدمات پس از فروش هم ارائه می‌دهند.

خدمات پس از فروش نمایندگی لنوو در تهران شامل ارائه‌ گارانتی، تضمین اصالت و سلامت کالا، عیب‌یابی، سرویس کاری، تعمیر نرم‌افزار و سخت‌افزار می‌شود. لازم به ذکر است که این نمایندگی خدمات پیش از فروش از جمله راهنمایی و ارائه‌ مشاوره به مشتری جهت آشنایی کامل با محصول را نیز به او ارائه می‌دهد. به عبارتی کارشناسان فروش پیش از خرید ویژگی‌ها، مزایا و معایب محصول مورد نظر را به خوبی برای مشتری شرح می‌دهند. سپس آن محصول را با سایر مدل‌ها مقایسه کرده و در نهایت با توجه به سلیقه، نیاز و بودجه‌ی مشتری مدل مناسب را به او پیشنهاد می‌دهند.

 

 

 

فروش لپ‌تاپ

نمایندگی لپ تاپ لنوو به معنی عرضه و فروش تمامی مدل‌های لپ‌تاپ مارک لنوو است. توجه داشته باشید یک مرکز نمایندگی کامل و جامع باید موجودی کاملی داشته باشد، به این شکل که بتواند تمامی مدل‌های جدید لپ‌تاپ لنوو را به همراه مدل‌های قدیمی‌تر به مشتری ارائه دهد تا مشتری هم بتواند با توجه به نیاز یا بودجه خود مدل مناسب را انتخاب و خریداری نماید.

در نمایندگی لنوو تهران چندین مدل لپ‌تاپ مارک لنوو با ضمانت‌نامه و قیمت مناسب به مشتری عرضه می‌گردد. در ادامه لیست بهترین لپ‌تاپ لنوو که تا به حال به بازار عرضه شده را آورده‌ایم.

  • لپ‌تاپ لنوو نسل 9 مدل Lenovo ThinkPad X1 Carbon

  • لپ‌تاپ لنوو مدل Lenovo Yoga 9i

  • لپ‌تاپ لنوو مدل Lenovo ThinkPad X13 با پردازنده AMD

  • لپ‌تاپ لنوو مدل Lenovo ThinkPad X1 Nano

  • لپ‌تاپ لنوو مدل Lenovo IdeaPad Slim 7 Carbon

  • لپ‌تاپ لنوو مدل Lenovo ThinkPad X12 Detachable

  • لپ‌تاپ لنوو مدل Lenovo Legion 5 Pro

  • لپ‌تاپ لنوو مدل Lenovo ThinkBook Plus G2 ITG

  • لپ‌تاپ لنوو مدل Lenovo Legion 7i Gen 6

  • لپ‌تاپ لنوو مدل Lenovo ThinkBook 13x

 

مشاوره پیش از خرید لپ‌تاپ لنوو

توجه داشته باشید که هرکدام از مدل‌های فوق‌الذکر دارای ویژگی‌های اختصاصی و نقاط قوت و ضعف مختص به خود هستند. در صورتی که قصد خرید لپ‌تاپ لنوو را دارید بهتر است به طور اختصاصی راجع به هرکدام از این مدل‌ها تحقیق کنید و موارد مختلف را مورد بررسی قرار دهید.همان‌طور که بیان کردیم یکی از خدمات نمایندگی لنوو ارائه‌ مشاوره پیش از خرید است؛  بنابراین با خرید لپ‌تاپ لنوو از نمایندگی این فرصت را دارید تا پیش از خرید به خوبی با مدل‌های مختلف آشنا شوید و بهترین انتخاب ممکن را با توجه به نیاز، سلیقه و بودجه‌ خود داشته باشید.

 

 

 

فروش تبلت

تبلت یکی دیگر از محصولات لنوو است. تبلت را هم می‌توانید از طریق نمایندگی لنوو خریداری نمایید. احتمالاً تبلت مارک لنوو کمتر از مارک‌های دیگر همچون تبلت سامسونگ، شیائومی، نوکیا و... است. اما درست مانند لپ‌‌تاپ‌‌های لنوو می‌توانیم از تبلت‌های این برند هم تعریف کنیم؛ چرا که از لحاظ کیفیت، طراحی ظاهری و قیمت بسیار مناسب هستند.

در اینجا باز هم خرید تبلت لنوو از نمایندگی لنوو را به شما پیشنهاد می‌دهیم. خدماتی که نمایندگی به شما ارائه می‌دهد به همراه قیمت مناسب و اعتبار و اطمینان از اصالت و سلامت کالا دلایل خوبی برای این پیشنهاد هستند. به‌ویژه اینکه شما می‌توانید از خدمات پس از فروش لنوو از جمله خدمات گارانتی و خدمات تخصصی تعمیرات بهره‌مند گردید.

 

نمایندگی تعمیرات لنوو

پس از اینکه محصولات مورد نظر خود را خریداری کردید، هرچند که این محصولات از کیفیت زیادی برخوردار باشند، باز هم ممکن است در معرض آسیب‌های احتمالی، ضربه، تمام شدن عمر برخی قطعات مصرفی مثل باتری یا مشکل در قسمت‌های نرم‌افزاری قرار گیرند. در چنین شرایطی به خدمات پس از فروش از جمله تعمیرات تخصصی و فوق تخصصی نیاز خواهید داشت.

در نمایندگی تعمیرات لنوو شما می‌توانید از خدمات ویژه‌ای همچون تکنسین‌ها و متخصصین دانش آموخته یا با تجربه، استفاده از قطعات اورجینال در صورت تعویض قطعه، صداقت و تعهد در کار، سرعت عمل بالا، کیفیت زیاد و قیمت پایین‌تر بهره‌مند گردید.

نمایندگی تعمیرات لنوو

تعمیر لپ‌تاپ لنوو

لپ‌تاپ‌ها یکی از محصولات پرکاربرد در دنیای دیجیتال هستند. این محصولات هوشمند حتی اگر بهترین و پیشرفته‌ترین مدل هم باشند، امکان دارد دچار عیب و ایراد شوند. برند لنوو نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ بنابراین اگر به تعمیر لپ‌تاپ لنوو نیاز پیدا کردید باز هم بهترین کار مراجعه به نمایندگی لپ تاپ لنوو است. در نمایندگی‌های لنوو خدمات تخصصی و ویژه‌ای درخصوص تعمیرات انواع محصولات این برند از جمله لپ‌تاپ‌ لنوو ارائه می‌گردد.

  • تعمیر آل این وان

  • تعمیر نوت بوک

  • تعمیر لپ‌تاپ

  • تعمیر تاپ‌پد لپ‌تاپ Lenovo

  • و ...

 

 

تعمیر تبلت لنوو

اگرچه برای خرید تبلت لنوو نمایندگی را به‌عنوان بهترین گزینه خرید پیشنهاد می‌دهیم، اما در مورد تعمیر تبلت لنوو گاهاً چاره‌ای جز مراجعه به نمایندگی لنوو نخواهید داشت؛ چراکه تعمیر تبلت یک کار تخصصی است و به فرآیند تعمیر پیچیده‌ای نیاز دارد. از این رو اگر هم تبلت خود را به یک تعمیرکار متفرقه بسپارید، او خود شما را به نمایندگی ارجاع می‌دهد. معمولاً به شما خواهد گفت کار تعمیر تبلت را بر عهده نمی‌گیرم و اینکه نمایندگی‌ها این کار را انجام می‌دهند.

 

 

 

جدیدترین مدل‌های لپ‌تاپ در نمایندگی لنوو

جدیدترین لپ‌تاپ‌های لنوو در نمایندگی لنوو تهران شامل مدل‌های زیر است. در این مطلب فقط به ذکر نام این مدل‌ها اشاره می‌کنیم. در صورتی که قصد دارید اطلاعات بیشتری از این مدل‌ها داشته باشید، می‌توانید با کارشناسان فروش سایت لنوو در ارتباط باشید. همچنین در مطالب بالا و در لیست بهترین لپ‌‌تاپ‌های لنوو به برخی از مدل‌های جدید لپ‌تاپ این برند اشاره کردیم. در این قسمت مدل‌های دیگری که می‌توانید از طریق نمایندگی لنوو خریداری نمایید را نام برده‌ایم.

  • لپ‌تاپ 15 اینچی لنوو مدل V15-DA

  • لپ‌تاپ لنوو مدل V15 G2ITL

  • لپ‌تاپ 14 اینچی لنوو مدل ThinkPad T490S

  • لپ‌تاپ 15 اینچی لنوو مدل IdeaPad S145

  • لپ‌تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad V130

  • لپ‌تاپ 14 اینپی لنوو مدل V14-A

  • لپ‌تاپ 15 اینچی لنوو مدل Legion 5 BB

  • لپ‌تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad 3

  • لپ‌تاپ 15 اینچی مدل Ideapad 330 NXB

  • لپ‌تاپ 15 اینیچی لنوو مدل Ideapad 320- H

  • لپ‌تاپ لنوو تینک پد X230 Tablet

  • و ...

توجه داشته باشید که موارد فوق‌الذکر فقط برخی از مدل‌های لپ‌تاپ برند لنوو هستند. این برند دارای بیشترین تنوع مدل لپ‌تاپ است. در حقیقت همین تنوع در طراحی و ساخت موجب شده که طرفداران زیادی داشته باشد و خیلی زود به بزرگترین تولیدکننده‌ لپ‌تاپ و لوازم دیجیتالی هوشمند در دنیا تبدیل شود.

شما عزیزان می‌توانید جهت خرید جدیدترین لپ‌تاپ لنوو به آدرس نمایندگی لنوو در تهران مراجعه نمایید. همچنین برای خرید اینترنتی لپ‌تاپ نیز می‌توانید وارد سایت لنوو تهران شوید. پشتیبانی سایت در اسرع وقت پاسخگوی شما هستند و با حوصله به تمامی سوالات شما در خصوص مدل‌های مختلف لپ‌تاپ پاسخ می‌دهند.

 

قیمت جدیدترین لپ‌تاپ در نمایندگی لنوو

به جرأت می‌توانیم بگوییم که برند لنوو بیشترین تنوع را در محصولات خود به ویژه لپ‌تاپ دارد. این تنوع نه فقط در طراحی و ساخت بلکه در قیمت لپ‌تاپ‌های لنوو هم به وضوح نمایان است. به این صورت که شما با هر بودجه‌ای از 6 میلیون تومان گرفته تا مبالغ بالاتر و در حدود 50 میلیون تومان می‌توانید صاحب یک لپ‌تاپ لنوو شوید.

به‌عنوان یک توصیه خرید پیشنهاد می‌کنیم که قبل از خرید حتما به نیازها و علایق خود توجه کنید سپس به سراغ قیمت‌ها بروید. واضح است که یک لپ‌تاپ لنوو با قیمت 6 میلیون هرگز کیفیت یک لپ‌تاپ 40 میلیون تومانی را ندارد. شما می‌توانید به بخش فروش لپ‌تاپ نمایندگی لنوو در تهران بروید و با مقایسه قیمت‌ها و بررسی ویژگی‌های مدل‌های مختلف گزینه‌ مناسب را بیابید.

 

کلام پایانی

نمایندگی لنوو همانند هر نمایندگی دیگری خدمات متنوعی از جمله فروش، مشاوره، خدمات پس از فروش، تعمیرات تخصصی و گارانتی را به مشتری ارائه می‌دهد. برند لنوو تولیدکننده لپ‌تاپ، تبلت‌ و لوازم هوشمند دیگری همچون دوربین است. خرید محصولات لنوو از نمایندگی لنوو تهران مزایای زیادی برای شما دارد. از جمله می‌توان خدمات پس از فروش، تعمیرات تخصصی با سرعت و دقت بالا و رعایت انصاف در هزینه‌ها اشاره کرد.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید