قالب وودمارت چیست و چه کاربردی دارد

قالب وودمارت چیست و چه کاربردی دارد
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

 

قالب وودمارت به ساخت یک فروشگاه اینترنتی با امکانات عالی به شما کمک می کند. بنابراین بهتر است آن را به خوبی بشناسید. یکی از مهم ترین مواردی که برای کسب و کارهای امروزی در نظر گرفته می شود، ساخت یک وب سایت برای فروش است. امروزه استفاده از وردپرس و قالب هایی که در آن قرار دارد برای ساخت این وب سایت ها بسیار کمک کننده است. یکی از آن ها قالب وودمارت است که در ادامه این مقاله بررسی می کنیم که این قالب چیست و اطلاعات لازم راجب به آن را کسب می کنیم.

قالب وودمارت چیست

 

در بالا بیان کردیم که برای ساخت سایت می توان از نرم افزار مدیریت محتوای وردپرس استفاده کرد. اگر نمی دانید وردپرس چیست برای آشنایی با وردپرس به سایت دانشگاه وردپرس مراجعه کنید. در این حالت می توان بهترین وب سایت ها را در اختیار داشت و کسب و کار خود را توسط آن ها بهبود بخشید. وردپرس دارای افزونه و قالب های آماده زیادی برای این کار است که یکی از آن ها قالب وودمارت است.

این تم در بخش قالب فروشگاهی قرار دارد و با افزونه ووکامرس در وردپرس هماهنگ شده است. اگر قالب وودمارت وردپرس باران را روی وردپرس خود نصب کنید، امکانات بی نظیری از یک وب سایت فروشگاهی را در اختیار خواهید داشت که به سادگی می توان از آن ها استفاده کرد. در واقع وودمارت برای سایت های فروش محصولات فیزیکی، مجازی و خدمات دانلودی بسیار موثر است.

تمامی امکاناتی که در قالب وودمارت و نسخه اورجینال آن وجود دارند قابل دسترس هستند. بنابراین شما می توانید هم از این امکانات و هم از پشتیبانی بالای این قالب بهره ببرید و از آن به خوبی استفاده کنید. هم چنین در وردپرس باران و یونی وودمارت برای این قالب دموهایی وجود دارند که با نصب آن ها تنها با چند کلیک می توان یک سایت را در اختیار داشت. به همین خاطر بیشتر افراد ترجیح می دهند تا از دموهای قالب وودمارت استفاده کنند و از مزایای آن بهره ببرند.

مزیت های قالب وودمارت چیست

 

آموزش وردپرس دانشگاه وردپرس

بعد از اینکه دانستیم قالب وودمارت چیست بهتر است تا درباره مزایای آن نیز بدانیم. در واقع مزیت استفاده از وودمارت بسیار زیاد است و شما با نصب آن می توانید بهره زیادی از آن ببرید. در اینجا تعدادی از این مزایا را نام می بریم.

  • توانایی مقایسه محصولات
  • قابلیت جستجوی پیشرفته
  • تنظیمات برای بهینه سازی سرعت سایت
  • سازگاری با تمام مرورگرها به ویژه انواع مدرن
  • سازگاری با تلفن همراه و دارای ۳ هدر مناسب
  • دارای ۸ هدر برای سایت
  • منوی تمام صفحه
  • ریسپانسیو شده
  • امکان ساخت سایت چند زبانه
  • آموزش وردپرس با قالب وودمارت آسان است
  • ورود و ثبت نام در سایت با استفاده از گوگل و فیس بوک
  • ۱۲ طرح آماده فوتر سایت
  • پشتیبانی از تمام فونت های گوگل
  • قابلیت به اشتراک گذاشتن محصولات
  • آیکون سبد خرید
  • گالری تصاویر
  • و غیره...

معایب قالب وودمارت چیست

علاوه بر مزایایی که برای وودمارت در نظر گرفته می شود، معمولا معایبی نیز وجود دارند که در برخی قابلیت ها و نسخه های آن خود را نشان می دهند. به عنوان مثال در بعضی از هاست ها سرعت پایین وجود داشت  یا اینکه در هدر ساز اغلب مشکل به وجود می آمد که باعث کندی در سرعت سایت می شد.

هم چنین گاهی فونت ها و آیکن ها بارگذاری نمی شدند که این موضوع ممکن بود بازدید سایت را پایین بیاورد. اما با بروز هر گونه مشکل در قالب وودمارت که به عنوان معایب آن در نظر گرفته می شود، یک آپدیت و رفع مشکل از طرف سازنده منتشر خواهد شد تا عیبی برای وودمارت وجود نداشته باشد. برای اینکه بتوانید از پشتیبانی قالب وودمارت استفاده کنید و با به روز کردن آن معایب موجود را از بین ببرید، بهتر است تا نسخه اورجینال آن را خریداری کنید. در این صورت می توان به راحتی از آپدیت ها استفاده کنید. اما نسخه ها کاملا رایگان این امکانات را ندارند.

مرجع خرید قالب وودمارت کجاست

 

قالب وودمارت چیست

حال بعد از اینکه درباره قالب وودمارت آگاهی کسب کردید و اطلاعات لازم را به دست آوردید ممکن است نیاز به خرید آن را داشته باشید. پس برای این کار یک روش مناسب را معرفی خواهیم کرد. همان طور که می دانید قالب وودمارت در سایت های خارجی برای خرید موجود است که به زبان انگلیسی ارائه شده است. این نوع از قالب برای سایت های فارسی مناسب نیست.

بنابراین وب سایت وردپرس باران قالب وودمارت فارسی سازی شده و راستچین را به صورت اورجینال برای شما آماده کرده است. می توانید با مراجعه به این سایت قالب وودمارت ترجمه شده را خریداری کرده و از تمامی مزایا و امکانات آن با قیمت مناسب و مقرون به صرفه استفاده کنید‌.

سخن پایانی

قالب وودمارت یکی از مهم ترین و بهترین قالب های وردپرس برای ساخت سایت فروشگاهی است. وب سایت وردپرس باران این قالب را در اختیار کاربران به زبان فارسی گذاشته است. می توان آن را خریداری کرده و سوالات خود را در این باره نیز از سایت پرسید.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید