بهترین شرکت برای مشاوره مالیاتی 1402

بهترین شرکت برای مشاوره مالیاتی 1402
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

 

هر فردی که کسب و کار دارد از همان روزهای اول به مسائلی برخورد می‌کند که باید هوشمندانه و با آگاهی کامل آن‌ها را شناخته و در جهت درست گام بردارد. مالیات جزء لاینفک کسب و کارها است که باید در موعد مقرر و به میزان تعیین شده پرداخت شود. محاسبه مالیات، تنظیم اظهارنامه، کاهش بدهی‌های مالیاتی، پیش بینی نرخ مالیات و ... همگی نیاز به فرد یا افرادی دارند که با چنین مسائلی آَشنایی کافی داشته و بتوانند به درستی فرد را راهنمایی و یاری کنند. کمک گرفتن از مشاوران مالیاتی باعث می‌شود که با جریمه‌های مالیاتی مواجه نشده و بتوان امور مالی را به درستی مدیریت کرد.

 

مالیات و کسب و کارها

هر کسب و کار برحسب نوع فعالیت و درآمد مالیات متفاوتی را باید بپردازد که بر اساس اظهارنامه مالیاتی و تراکنش‌های انجام شده است. مالیات از کسب و کارها به دولت منتقل شده تا رشد اقتصادی به دنبال داشته و رفاه بیشتری را برای مردم به ارمغان آورد. قوانین مالیاتی نسبتا زیاد و پیچیده هستند که عدم آگاهی باعث رو به رو شدن تجارت با مشکلات متعدد می‌شود.

کسب و کار از هر نوعی که باشد باید در جریان معافیت مالیاتی بوده و با پر کردن اظهارنامه مالیاتی و چگونگی ارسال آن آشنایی داشته باشید. ممکن است مقدار مالیات تعیین شده از سوی ماموران مالیاتی زیاد و غیر متداول باشد که در صورت آشنایی با راه‌های قانونی می‌توان نسبت به آن اعتراض و حق خود را پیگیری کرد.

 

مشاوره مالیاتی کیست؟

مشاوره مالیاتی، مدیریت و کنترل امورات مرتبط با مالی را به عهده دارد که با بررسی نرخ هزینه‌ها و مصارف مالی بهترین استراتژی را در اختیار فرد یا سازمان‌ها قرار می‌دهد. مشاوران مالیاتی با قوانین، آئین نامه و بخشنامه‌های مالیاتی آشنایی کامل داشته و راهکارهای بسیار عالی و کاملا قانونی می‌شناسند که فرد یا شرکت می‌تواند مالیات کمتری پرداخت نماید. با این کار سرمایه مشتریان حفظ شده و منجر به سود دهی بیشتر می‌شود.

مشاوران مالیاتی در زمینه‌های مربوط به مالی، بازرگانی و شاخه‌های مختلف حسابداری تحصیل کرده‌اند و بر اساس تجربه مهارت‌های مختلفی را کسب کرده‌اند که با پرس و جو ، سوال و جواب و داشتن اسناد و مدارک کافی می‌توان فرد یا سازمان‌ها را یاری نموده تا از نظر مالیاتی به مشکل بر نخورند.

مشاوره مالیاتی برای صاحبان کسب و کار امری ضروری و واجب است که به اشخاص حقیقی و حقوقی کمک کرده تا بتواند مسائل مالی را سازماندهی کرده و آن‌ها را از ورشکستگی و پرداخت مالیات اضافه نجات دهند. پیچش‌های حقوقی نظام مالیاتی خطراتی مانند جریمه و مجازات به دنبال دارد کارشناس امور مالیاتی می‌توان شما را از خطرات آگاه کرده و بنگاه اقتصادی شما را در مسیر امن مالیاتی قرار دهد.

 

21

 

خدمات مشاوره مالیاتی

افرادی که با پیچ و خم‌های کسب و کار خود آشنایی چندانی ندارند، کسب و کارهایی که سیستم مالیاتی پیچیده‌ دارند یا شرکت‌هایی که به تازگی فعالیت خود آغاز کرده‌اند می‌توانند برای انجام تکالیف مالیاتی خود از مشاوره کمک بگیرند. همچنین افرادی که می‌خواهند برخی فرایندهای مالیاتی آن‌ها مانند توسط حسابداران حرفه‌ای ارائه شود، مشاوران مالیاتی این کار را انجام خواهند داد.

یک مشاور مالیاتی برای افراد و شرکت‌ها خدمات مختلفی نظیر تنظیم اظهارنامه مالیاتی، مدیریت سرمایه‌گذاری و ‌برنامه‌ریزی مالیاتی متفاوتی را ارائه ‌می‌دهد. مشاوران مالیاتی به قوانین و دستورالعمل‌ها مسلط بوده که به افراد و صاحبان مشاغل راهنمایی‌های مفید و مورد نیاز را برای حل مسائل مالیاتی ارائه ‌می‌دهند.

 

بهترین شرکت برای مشاوره مالیاتی

خطر نقض اطلاعات مالیاتی همیشه وجود دارد از این رو انتخاب یک مشاوره مالیاتی خوب اقدامی مهم برای حفظ اطلاعات مالی فرد، اشخاص حقیقی و شرکت‌ها است. مشاوران مالیاتی دید بلند مدت داشته و با توصیه‌های مالیاتی خوب و منحصر به فرد ‌می‌توانند به ساختار مالیاتی کارآمد منجر شوند که نه تنها برای سال جاری بلکه برای سال‌های آتی نیز سودآور و مفید است. ویرا فرتاک بهترین شرکت برای مشاوره مالیاتی 1402 بوده که با داشتن زبده‌ترین مشاوران مالیاتی و مسلط به مهارت‌های حسابداری به مشتریان در مورد چگونگی کاهش درآمد مشمول مالیات یا افزایش اقساط مالیات کمک خواهد کرد. داشتن مشاور مالیاتی حرفه‌ای برای تهیه اظهارنامه به طور قابل توجهی از به وجود آمدن مسائل خاص پیشگیری خواهد کرد.

 

ویرا فرتاک

بهترین شرکت شناخته شده برای مشاوره و خدمات مالیاتی، ویرا فرتاک نام دارد که با 15 سال سابقه کار درخشان توانسته است حرفه‌ای ترین دفاع مالیاتی را انجام داده و ومشاوره‌های بی‌نظیری را ارئه دهد. مشاوران مالیاتی خبره در شرکت ویرا فرتاک تلاش می‌کنند تا در مورد همه امور مالی به کسب و کارها راهنمایی‌های لازم را بدهند تا مسائل مالیاتی به بهترین نحو ممکن حل و فصل شود و از اتفاقات ناگوار بعدی جلوگیری شود. 

راه‌های ارتباط با شرکت ویرا فرتاک:

  • 09128837764
  • 55604535-021
  • info@virafartak.com

 

 

دیدگاه خود را ارسال کنید