وام با سند ملکی بدون ضامن

وام با سند ملکی بدون ضامن
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

 

برای تامین بودجه خود می­توانید وام با سند ملکی بدون ضامن دریافت کرده و در این شرایط اقتصادی با تورم بالا مشکلاتتان را حل کنید. یکی از راهکارهای تامین کسری بودجه، درخواست وام است. این روش در بیشتر اوقت یکی از بهترین روش­ها برای حل مشکلات مالی محسوب می­شود. اما همان­طور که می­دانید، اکثر بانک­ها در صورتی­که شما یک ضامن معتبر شاغل در مراکز دولتی معرفی کنید، به شما وام می­دهند. اما در صورتی­که شما سند ملکی در اختیار داشته باشید، می­توانید آن را به عنوان ضامن ارائه دهید. وام با سند ملکی یکی از تسهیلات در اکثر بانک­های کشور است.

اما حتی اگر ضامن معتبر داشته باشید، یا سند ملک را به بانک ارائه دهید، دریافت وام از بانک سلسله مراتبی بسیار پیچیده دارد و واریز مبلغ وام ماه­ها طول می­کشد. بنابراین شما باید برای تامین کسری بودجه خود به دنبال راهی آسان­تر باشید. یکی از راه­های آسان دریافت وام با سند ملکی بدون ضامن از موسسات وام دهنده است. هلدینگ دیوان گروپ با سابقه درخشان وام با سند خودرو و وام با سند مسکونی به متقاضیان واجد شرایط در تهران و کرج ارائه می­دهد. برای آشنایی با وام با سند ملکی ادامه مقاله را مطالعه کنید.

وام بدون ضامن

حتما شما هم موقعی که به صورت فوری به پول نیاز داشتید، برای دریافت وام به بانک مراجعه کردید. اما زمانی­که شرایط وام را بررسی کردید، متوجه شدید که دریافت وام از بانک بسیار پیچیده و دشوار است. اول اینکه شما برای دریافت وام بانکی باید حساب سپرده داشته باشید و مقداری پول در آن سپرده گذاری کنید. یعنی باید چند ماه از سپرده گذاری شما گذشته باشد تا به شما وام تعلق بگیرد. اگر سپرده داشته باشید، برای دریافت وام باید ضامن معتبر معرفی کنید. اما همان­طور که می­دانید یافتن ضامن برای همه امکان­پذیر نیست. حتی اگر ضامن داشته باشید، دریافت وام چند ماه طول می­کشد.

اگر شما یک ملک دارید، با سند ملکی می­توانید وام بدون ضامن معرفی کنید. بدین ترتیب شما می­توانید سند ملکتان را به عنوان ضمان نزد موسسات وام دهنده مانند هلدینگ دیوان گروپ ارائه داده و وام دریافت کنید. توجه داشته باشید که دریافت وام بانکی باید زمان بیشتری را صرف کنید تا وام به شما پرداخت شود، اما با مراجعه به هلدینگ دیوان گروپ می­توانید فوری و یک روزه وام دریافت کنید.

دریافت وام با سند ملکی بدون ضامن

یکی از چالش­هایی که برای درخواست وام وجود دارد معرفی ضامن است. اکثر متقاضیان وام بانکی، وقت بسیاری را برای یافتن ضامن صرف می­کنند. اما می­توانید بجای یافتن ضامن، می­توانید وام با سند ملکی دریافت کنید. این وام بدون ضامن است. سند ملکی که دارید، تا پایان پرداخت وام نزد هلدینگ دیوان گروپ می­ماند. نکته دیگری که وجود دارد این است که دریافت وام با سند ملکی بدون ضامن از بانک و موسسات وام دهنده امکان­پذیر است. اما همان­طور که قبلا اشاره کردیم، دریافت وام از بانک زمان­بر است. بنابراین می­توانید به هلدینگ دیوان گروپ مراجعه کرده و وام بدون ضامن معرفی کنید.

وام با سند ملکی بدون ضامن چه مزایایی دارد؟

دریافت وام با سند ملکی بدون ضامن، مزایای بسیاری برای شما به همراه دارد. اولین مزیت این است که این وام بدون ضامن است. شما با مراجعه به هلدینگ دیوان گروپ و ارائه سند ملکی یک روزه وام دریافت خواهید کرد و دیگر درگیر یافتن ضامن نخواهید شد. سند ملک به عنوان ضمانت کافی است. دومین مزیت این است که سرمایه شما حفظ خواهد شد. تصور کنید زمانی که شما با مشکلات مالی رو به رو هستید، به فکر فروش خانه خود افتاده­اید. اما همان­طور که می­دانید، خانه یک سرمایه محسوب می­شود. اول اینکه با توجه به اوضاع بازار املاک بسیار سخت است.

16

حتی اگر خانه به فروش برسد، شما نمی­توانید در آینده خانه خریداری کنید. به همین دلیل فروش خانه روش مناسبی برای تامین کسری بودجه نخواهد بود. به همین دلیل می­توانید با دریافت وام روی سند ملکی می­توانید سرمایه خود را حفظ کنید. سومین مزیت وام با سند ملکی این است که این وام فوری و یک روزه پرداخت می­شود و شما درگیر کارهای اداری نخواهید شد. به همین دلیل دریافت وام با سند ملکی بدون ضامن از هر جهت بهترین روش برای تامین کسری بودجه شما خواهد بود. برای دریافت وام فوری با سند مسکونی می­توانید به هلدینگ دیوان گروپ مراجعه کنید.

شرایط دریافت وام با سند ملکی بدون ضامن چیست؟

برای دریافت وام با سند ملکی بدون ضامن باید شرایطی داشته باشید تا این وام به شما تعلق بگیرد. شرایط دریافت وام مسکونی عبارتند از:

  • سند ملک باید شش دانگ آن به نام متقاضی باشد. این سند باید در دفاتر رسمی به ثبت رسیده و هیچ مشکلی نداشته باشد.
  • متقاضی نباید هیچ چک برگشتی یا بدهی قبلی به بانک داشته باشد.
  • هزینه کارشناس و انتقال سند را باید متقاضی پرداخت کند.

چنانچه هیچ یک از شرایط بالا را نداشته باشید، نمی­توانید وام با سند ملکی را دریافت کنید. برای اطلاع از شرایط دریافت وام با سند ملکی می­توانید با هلدینگ دیوان گروپ تماس بگیرید.

مدارک لازم جهت دریافت وام با سند ملکی بدون ضامن

برای دریافت وام با سند ملکی بدون ضامن باید یکسری مدارک را جمع­آوری کرده و به هلدینگ دیوان گروپ جهت دریافت وام مراجعه کنید. آن مدارک عبارتند از:

  • کپی و اصل سند ملک
  • کپی و اصل کارت ملی
  • کپی و اصل شناسنامه

توجه داشته باشید که از تمامی صفحات سند ملک و شناسنامه باید کپی بگیرید. سپس این مدارک را جمع آوری کرده و به هلدینگ دیوان گروپ مراجعه کنید.

مبلغ و تعداد اقساط وام با سند ملکی بدون ضامن

مبلغ وام با سند ملکی بدون ضامن توسط بانک و موسسات وام دهنده تعیین شده و در هر بانک و موسسه­ای متفاوت است. اما به­طور کلی، مبلغ وام با سند ملکی 70 تا 75 درصد ارزش ملکتان می­توانید وام دریافت کنید. ارزش ملک توسط کارشناس تعیین می­شود. تعداد اقساط توسط متقاضی تعیین می­شود. یعنی اینکه متقاضی می­تواند تعیین کند که چند قسط وام را به همراه سود آن پرداخت کنند. این یکی دیگر از مزایای وام با سند ملکی است.

چنانچه به هر دلیلی متقاضی موفق به پرداخت اقساط نشد، هلدینگ دیوان گروپ خانه را به مزایده گذاشته و مبلغ وام به همراه سود آن را از پول فروش خانه برداشته و مابقی را به متقاضی می­دهد. بنابراین پیش از اقدام به دریافت وام، اطمینان حاصل کنید که می­توانید اقساط خود را کامل پرداخت کنید. چنانچه قصد دارید اطلاعات بیشتری درباره وام با سند ملکی دریافت کنید، می­توانید با هلدینگ دیوان گروپ تماس بگیرید.

دریافت وام با سند ملکی از بانک و موسسات چه تفاوتی دارند؟

تا اینجای مقاله درباره وام با سند ملکی بدون ضامن از هلدینگ دیوان گروپ صحبت کردیم. به این موضوع اشاره کردیم که دریافت وام با سند ملکی از بانک نیز امکان­پذیر می­باشد، اما تفاوت­هایی باهم دارند. اول اینکه با ارائه سند ملکی به بانک می­توانید وام دریافت کنید. اما برخی از بانک­ها به غیر از سند ملک، از شما می­خواهند که ضامن معتبر معرفی کنید. اما هلدینگ دیوان گروپ تنها سند ملک را به عنوان ضمانت می­پذیرد.

17

تفاوت دیگری که وجود دارد این است که اگر از بانک وام بگیرید، درگیر کارهای اداری خواهید شد. بنابراین دریافت وام زمان­بر خواهد بود. این در حالی است که با ارائه سند خود به هلدینگ دیوان گروپ، می­توانید یک روزه وام دریافت کنید. از این رو دریافت وام با سند ملکی بدون ضامن از هلدینگ دیوان گروپ راحت­تر است. بنابراین پیشنهاد می­کنیم برای دریافت وام فوری بدون ضامن در تهران و کرج به هلدینگ دیوان گروپ مراجعه کنید.

مراحل دریافت وام با سند ملکی بدون ضامن از هلدینگ دیوان گروپ

حال که تصمیم به دریافت وام با سند ملکی گرفتید، ابتدا باید مدارکی که در بالا به آن­ها اشاره شد را جمع­آوری کرده و به هلدینگ دیوان گروپ مراجعه کنید. این هلدینگ برای تعیین ارزش ملک شما، از یک کارشناس کمک می­گیرد. بعد از اینکه ارزش ملکتان تعیین شد، شما باید تعیین کنید که چه مقدار وام دریافت می­کنید. بعد از اینکه مبلغ و تعداد اقساط وام تعیین شد، سند ملک نزد هلدینگ می­ماند تا شما اقساط وام را پرداخت کنید. تمامی این مراحل زیر نظر وکیل انجام می­شود. بنابراین جای هیچ نگرانی نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر می­توانید با هلدینگ دیوان گروپ تماس بگیرید.

سود وام با سند ملکی

سود وام با سند ملکی در هر بانک و موسسه­ای متفاوت است. البته سود وام توسط بانک مرکزی تعیین می­شود. اما در کل، سود وام با سند ملکی بدون ضامن 18 درصد است.

در آخر

در این مقاله درباره وام با سند ملکی بدون ضامن صحبت کردیم. توضیح دادیم که چرا دریافت وام بانکی گزینه مناسبی نیست. از آنجا که دریافت وام بانکی شرایط بسیاری داشته و کار اداری آن طول می­کشد، گزینه مناسبی برای کسانی که فوری به پول نیاز دارند، مناسب نیست. به همین دلیل باید به فکر راه بهتری باشید. در این شرایط اگر سند ملکی را در اختیار دارید، می­توانید با مراجعه به موسسات وام دهنده وام فوری بدون ضامن دریافت کنید.

ممکن است که قصد فروش ملکتان را داشته باشید. اما این روش اشتباهی است. زیرا سرمایه شما از دست خواهد رفت. به همین دلیل با مراجعه به هلدینگ دیوان گروپ و ارائه سند ملک و سایر مدارک می­توانید وام فوری بدون ضامن دریافت کنید. چنانچه ساکن کرج یا تهران هستید، برای دریافت وام فوری با سند خودرو و وام فوری با سند ملکی می­توانید به هلدینگ دیوان گروپ مراجعه کنید.

دیدگاه خود را ارسال کنید