روش های کسب رایگان ارز دوج کوین چیست؟

روش های کسب رایگان ارز دوج کوین چیست؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

 

دنیای ارزهای دیجیتال، دنیایی عجیب و پر از اتفاقات دور از تصور است. همه روزه در این بازار گسترده با اتفاقاتی مواجه می‌شویم که هیچ‌گاه احتمال رخ دادن آن‌ها را نمی‌دادیم. از طرف دیگر، بازار کریپتوکارنسی را می‌توان پر از شگفتی‌هایی دانست که تا پیش از آن غیرممکن بودند. علاوه بر ویژگی‌های خوب و منحصربه‌فردی که بازار کریپتوکارنسی توانسته برای معاملات به ارمغان بیاورد، نکات جالب و تجربه‌های شگفت‌انگیزی نیز در این مسیر رخ می‌دهد. برای مثال یکی از چیزهایی که در میان سایر مفاهیم در بازار ارز دیجیتال جالب‌تر و در عین حال عجیب‌تر جلوه می‌کند، مفهوم میم کوین است. شاید برایتان جالب باشد که رمز ارزهایی بر اساس میم‌ها و جوک‌های وایرال شده ایجاد می‌شوند که می‌توانند منبعی برای سرمایه‌گذاری باشند. در این مقاله قصد پرداختن به یکی از مهم‌ترین آن‌ها یعنی دوج کوین را داریم. برای کسب اطلاعات درباره قیمت doge و خرید دوج کوین تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

دوج کوین چیست؟

دوج کوین را به جرأت می‌توان محبوب‌ترین میم کوین در کل دنیا دانست. پیش از آنکه به doge بپردازیم، بیایید مروری بر مفهوم میم کوین و علت پیدایش آن‌ها داشته باشیم. میم کوین‌ها در واقع ارزهایی هستند که بر پایه میم‌های ساده‌ای که در فضای مجازی پخش می شوند، ایجاد شدند. این ارزها بلافاصله معروف می‌شوند؛ اما نکته مهمی که درباره آن‌ها وجود دارد، عدم ثبات قیمت و تغییرات ناگهانی در زمان کوتاه است. به همین خاطر است که بسیاری از افراد در خرید میم کوین‌ها تردید دارند.

دوج کوین نیز یک میم کوین معروف با نماد سگ شیبا اینو است که آن را از یک میم اینترنتی برگرفته‌اند. در تاریخ ۶ دسامبر ۲۰۱۳، بیلی مارکوس و جکسون پالمر، بدون آنکه انتظارات عجیب و غریبی از این میم کوین داشته باشند، آن را وارد بازارهای مالی کردند. از آنجایی که بازار کریپتوکارنسی پر از شگفتی‌هاست و همواره با اتفاقات دور از تصور مواجه هستیم، دوج کوین توانست ظرف مدت کوتاهی به محبوبیت خوبی برسد و این محبوبیت تا جایی پیش رفت که قیمت بازار آن در سال ۲۰۱۴ به ۶۰ میلیون دلار رسید.

نکته مهمی که درباره doge وجود داشت، بهای اندک آن بود. این ویژگی در کنار عرضه گسترده سبب شده بود تا از دوج کوین برای پرداخت‌های خرد استفاده شود. از طرف دیگر، حمایت‌های گاه و بی‌گاه ایلان ماسک از این ارز اینترنتی سبب محبوبیت هرچه بیشتر آن در سطح دنیا شد. نکته مهم دیگری که دوج کوین را محبوب‌تر می‌کند، سیستم‌های پاداش‌دهی جدید بر مبنای دوج کوین است. برخی از تولیدکنندگان محتوا این روزها در ازای انجام تسک‌های مشخص، مقدار doge رایگان دریافت می‌کنند. در ادامه به روش‌های قابل استفاده برای عموم خواهیم پرداخت.

چند روش کسب دوج کوین رایگان

همان طور که گفته شد، علاوه بر خرید دوج کوین می‌توان از برخی روش‌ها، تعدادی دوج کوین رایگان نیز دریافت کرد. از آنجا که قیمت دوج کوین چندان بالا نیست، عموما از آن در معاملات خرد استفاده می‌شود. مثلا برای خریدهای اینترنتی می‌توانید به جای پول فیات، تعدادی doge بپردازید. روش‌هایی که در ادامه نام برده‌ایم، برای دریافت دوج رایگان مناسب هستند.

دوج فاست

دوج فاست یکی از وب‌سایت‌های معتبر برای کسب دوج کوین رایگان است. به طور کلی فاست‌ها وب‌سایت‌هایی هستند که در ازای انجام کاری مشخص، به شما رمز ارز رایگان پاداش می‌دهند. گفته می‌شود مهم‌ترین هدف فاست‌ها، افزایش علاقه مردم به دنیای کریپتو و تشویق آن‌ها به فعالیت در این حوزه است. با ثبت‌نام در وب‌سایت دوج فاست می‌توانید مقداری دوج دریافت کنید. همچنین اگر رمز ارز بیشتری می‌خواهید، می‌توانید ویدیوهای تبلیغاتی را تا انتها تماشا کرده یا در نظرسنجی‌ها شرکت کنید. در ادامه نحوه دریافت دوج از این وب‌سایت قید شده است.

  • به وب‌سایت doge faucet مراجعه کنید.

  • آدرس کیف پول doge خود را وارد کنید.

  • گزینه Gimme Dogecoins را انتخاب کنید.

  • پس از عضویت، مقداری دوج کوین به شما اهدا می‌شود.

  • توجه داشته باشید که شرکت‌کنندگان هر سه شب یک بار می‌توانند برای دریافت دوج کوین بیشتر اقدام کنند.

فری کش

فری کش یکی از بهترین وب‌سایت‌هایی است که می‌توانید بدون خرید doge، رمز ارز رایگان دریافت کنید. این وبسایت در واقع مرجعی برای تبلیغات برندهای مختلف است. بسیاری از تبلیغ‌کنندگان با وب‌سایت فری کش همکاری می‌کنند و این وب‌سایت نیز به کاربران خود در ازای انجام دادن تسک‌های مشخص، مقداری اعتبار اهدا می‌کند. این اعتبار می‌تواند به صورت دلار یا رمز ارز باشد. وب‌سایت فری کش یکی از فاست‌هایی است که دوج کوین اهدا می‌کند. برای این کار لازم است وارد وب‌سایت شوید و یک اکانت بسازید. حتی می‌توانید این کار را با اکانت گوگل خودتان ادامه دهید. پس از آنکه وارد شدید، تسک‌هایی که در بالای صفحه به شما نمایش داده شده‌اند را کامل کنید. برای مثال شاید لازم باشد یک ویدیو تبلیغاتی را تماشا کنید یا پنج مرحله از بازی را طی دو روز انجام دهید. پس از تکمیل این تسک‌ها، اعتباری به شما اهدا خواهد شد.

وب‌سایت Idle-Empire

وب‌سایت Idle-Empire نیز همچون سایر فاست‌های نام برده، بدون خرید دوج کوین، تعدادی ارز رایگان به شما هدیه می‌دهد؛ بنابراین می‌توانید از این وب‌سایت هم درآمد کسب کنید. تسک‌های این وب‌سایت نیز همچون موارد قبل، شامل تماشای ویدیو تبلیغاتی، شرکت در نظرسنجی و موارد این چنینی است.

ردیت

ردیت یکی از مهم‌ترین منابع انتشار اخبار و شایعات کذب است. در واقع هر خبری که در دنیا می‌شنوید، به نحوی به ردیت برمی‌گردد. شما می‌توانید با عضویت در ردیت و ارسال مطالب قابل توجه از این مجموعه پاداش دریافت کنید. به این ترتیب تعدادی دوج کوین رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد.

کلام آخر

در این مقاله به اطلاعاتی درباره ارز دوج کوین و روش‌های خرید doge، قیمت doge و دریافت دوج رایگان پرداختیم. توجه داشته باشید که با توجه به نوسان شدید قیمت دوج کوین، برای خرید doge باید مرتبا قیمت doge را تحت نظر داشته باشید. امیدواریم از این مقاله استفاده لازم را برده باشید.

منابع :

https://www.gostaresh.news/fa/tiny/news-289456

https://bitcoinafrica.io/earn-free-dogecoin/

 

دیدگاه خود را ارسال کنید