راه اندازی خط تولید سفره یکبار مصرف از 0 تا 100 حتما باید بدانید!!!

راه اندازی خط تولید سفره یکبار مصرف از 0 تا 100 که حتما قبل از خرید هر دستگاه سفره باید بدانید. در اینجا یک راهنمای جامع از خرید بهترین مارک دستگاه های رول به رول سفره ایرانی را قدم به قدم توضیح دادیم پس با ما همراه باشید.

راه اندازی خط تولید سفره یکبار مصرف از 0 تا 100 حتما باید بدانید!!!
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

 

انواع دستگاه سفره رول کن

انواع دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف شامل دستگاه های تولید سفره یکبار مصرف تک رول و دو رول و یا دستگاه بسته بندی سفره یکبار مصرف است. این دستگاه ها در تولید سفره یکبار مصرف، نایلون و پلاستیک زباله به کار می روند و در انواع مختلف و توسط شرکت های مختلف تولید شده و با کیفیت قابل قبول به بازار عرضه می شوند.

 

خرید خط تولید سفره یکبار مصرف

برای خرید خط تولید سفره یکبار مصرف نیاز است که برخی از دستگاه های مهم و ضروری را خریداری نمایید. در صورت تمایل خرید خط تولید سفره یکبار مصرف باید به فکر تهیه این دستگاه ها هم باشید.

خرید دستگاه تولید سفره یکبار مصرف مربوط به تولید سفره یکبار مصرف هزینه های زیادی دارد اما رنج قیمت انواع مختلف این دستگاه ها نیز متفاوت است و شما باید با در نظر گرفتن کیفیت این دستگاه ها اقدام به خرید مناسب ترین دستگاه نمایید. از دیگر دستگاه های مربوط به تولید سفره یکبار مصرف می توان به دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف پر فراژ اشاره کرد.

درامد خط تولید سفره یکبار مصرف

راه اندازی خط تولید سفره یکبار مصرف برای بسیاری از تولیدکنندگان یک چالش بزرگ است. دلیل این امر این است که از سود این کار آگاهی نداشته و از ضررهای آتی آن واهمه دارند. از این رو باید قبل از راه اندازی خط تولید سفره یکبار مصرف ابتدا باید اطلاعات کامل و کاربردی در این زمینه کسب کنید تا بتوانید بدون ترس از متحمل شدن ضررهای آتی خط تولید سفره یکبار مصرف را راه اندازی کرده و به درآمد قابل قبولی برسید.

بسیاری از تولیدی های سفره یکبار مصرف که با دستگاه بسته بندی سفره در تهران کار می کنند به طور میانگین روزانه حدود 1 تا 6 میلیون درآمد خواهند داشت که عوامل متعددی از جمله سرعت انجام کار بر میزان این درآمد تاثیرگذار خواهد بود.

 

هزینه راه اندازی خط تولید سفره یکبار مصرف

برای تولید سفره یکبار مصرف از مواد مختلفی مانند گرانول پلی اتیلن، گرانول نایلون، کربن، رنگ و مستر بچ استفاده می شود. در تولید سفره یکبار مصرف با بهترین کیفیت از 90 درصد متریال با کیفیت و 10 درصد کربن استفاده می شود.

برای محاسبه هزینه راه اندازی خط تولید سفره یکبار مصرف علاوه بر هزینه تجهیزات مورد استفاده باید هزینه مواد اولیه تولید نیز محاسبه شوند. قیمت تجهیزات خط تولید سفره یکبار مصرف نیز بر اساس نوع و مدل دستگاه و کارهایی که انجام می دهد متفاوت خواهد بود. البته به این مسئله نیز توجه داشته باشید که قیمت بالای این دستگاه ها برخی اوقات تولیدکنندگان را به خرید سفره های آماده را خریداری کرده و پس از تکمیل فرآیند پرفراژ و بسته بندی آن ها را به بازار عرضه کنند.

برای صرفه جویی در هزینه های راه اندازی خط تولید سفره یکبار مصرف باید به سراغ شرکت ها و مجموعه هایی بروید که برای فروش محصولات خود هزینه ی بالایی دریافت نمی کنند. قیمت بالای برخی از این مجموعه ها به دلیل سود واسطه ای است که از شما دریافت می کنند. از این جهت بهتر است به سراغ شرکت هایی بروید که سود واسطه کمتری از شما دریافت می کنند.

دستگاه سفره رول کن خانگی

دستگاه سفره رول کن خانگی یکی از دستگاه های موردنیاز برای تولید و بسته بندی سفره یکبار مصرف است. نحوه ی کار این دستگاه به این صورت است که سفره های تولید شده از راه دریچه ورودی وارد دستگاه شده و به قسمت مربوطه که ریل دستگاه است هدایت می شوند. سپس رول های مقوایی بر روی میله رول دستگاه قرار می گیرند. این رول ها از استحکام بالایی برخوردار هستند که سفره ها پس از عبور از ریل از طریق موتور جلویی کشیده شده و به دور رول مقوایی می پیچند. هر زمان که وزن رول به وزنی که در دستگاه رول کن خانگی تعیین شده برسد، این عمل متوقف می شود و رول خارج شده و آماده بسته بندی می شود.

برای تولید سفره یکبار مصرف خانگی بهتر است از دستگاه سفره رول کن خانگی پر فراژ استفاده کنید. نحوه ی کار با این دستگاه به این صورت است که سفره های آماده را خریداری کرده و سپس از طریق این دستگاه بسته بندی و به بازار عرضه خواهید کرد. نحوه ی عملکرد این دستگاه به این صورت است که پیش از رول شدن سفره، بخشی از دستگاه به طور منظم با پد حرارتی به سفره چسبیده و یک خط چین برای جدا شدن سفره از آن قسمت ایجاد خواهد کرد.

 

اخذ نمایندگی خط تولید سفره یکبار مصرف

شرایط خاصی برای اخذ نمایندگی خط تولید سفره یکبار مصرف وجود دارد که باید برای اخذ نمایندگی این شرایط را دارا باشید. برای اخذ نمایندگی خط تولید سفره یکبار مصرف لازم نیست در منطقه جغرافیایی خاصی باشید و از تمامی شهرهای ایران می توانید نسبت به دریافت نمایندگی اقدام کنید. همچنین توجه داشته باشید که با اخذ نمایندگی خط تولید سفره یکبار مصرف علاوه بر دریافت نمایندگی سفره می توانید در زمینه فروش سایر محصولاتی که شرکت ها ارائه می کنند نیز فعالیت داشته باشید. شرایط لازم برای اخذ نمایندگی خط تولید سفره یکبار مصرف:

  • سن بالای 18 سال

  • داشتن امکان تأمین سرمایه لازم برای خرید محصول

  • داشتن مکان مناسب برای انبار محصولات و یا نگهداری محصولات در فروشگاه به منظور نگهداری صحیح

  • داشتن تجربه کافی در زمینه تولید سفره یکبار مصرف

  • داشتن آگاهی لازم در مورد کسب و کار و همچنین در نظر داشتن شرایط بازار

  • هدفمند بودن و در نظر داشتن چشم انداز بلند مدت کاری

  • تمایل به همکاری در بلند مدت

  • در نظر گرفتن رضایت مشتریان و تلاش برای جلب رضایت آنان

با دارا بودن این شرایط قادر خواهید بود شرایط اولیه اخذ نمایندگی خط تولید سفره یکبار مصرف را برآورده کنید. حتی در صورتیکه تجربه کاری نیز در این زمینه نداشته باشید باز هم در صورت داشتن صبر و حوصله کافی می توانید در این زمینه کاری موفق شوید.

در صورتیکه افراد متخصص و ماهر تمایل داشته باشند خط تولید سفره یکبار مصرف را راه اندازی کنند می توانید بصورت مستقیم و بدون واسطه از سایت www.dastgahsofre.ir فعال در زمینه فروش دستگاه های رول به رول سفره یکبار مصرف تماس حاصل کرده و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید