با تور های پیله های عصر پرواز بزرگترین قاره های جهان به صورت اقساطی زیر پای شماست.

علاقه به سفر در ذات هر آدمی وجود دارد. سفر کردن به قاره های مختلف جهان و آشنایی با جاذبه های گردشگری هر قاره، یک تجربه فوق العاده است که جایگزینی ندارد. شاید فکر کنید هزینه سفر به خارج از کشور زیاد است و باید قید سفرهای خارجی را زد. یک پیشنهاد بهتر وجود دارد و آن استفاده از تورهای اقساطی است. برای سفر میتوانید از تور اقساطی آفریقای جنوبی و یا تورهای اقساطی اروپا و آسیا استفاده کنید. در ادامه سعی میکنیم با شرایط و ویژگی های تورهای اقساطی، بیشتر آشنا شویم.

با تور های پیله های عصر پرواز بزرگترین قاره های جهان به صورت اقساطی زیر پای شماست.
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

 

شرایط رزرو تورهای اقساطی

قبل از هر چیز، اجازه دهید به این مورد مهم اشاره کنیم که تفاوتی در امکانات و خدمات تورهای نقدی و اقساطی وجود ندارد. معمولا برای تورهایی که طرفداران بیشتری دارند، علاوه بر پرداخت نقدی، شرایط پرداخت اقساطی هزینه های سفر نیز در نظر گرفته میشود. برای مدیریت بهتر هزینه های سفر، میتوانید از پرداخت اقساطی نیز استفاده کنید.

 

مدارک مورد نیاز برای رزرو تور اقساطی

برای سفر به کشورهای دیگر و استفاده از شرایط اقساطی تورهای مسافرتی، به مدارکی نیاز دارید. از مدارک مورد نیاز برای رزرو سفرهای خارجی با شرایط اقساطی، میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انتخاب تور مسافرتی
  • پرداخت نقدی بخشی از هزینه تور به عنوان پیش پرداخت و یا ارائه چک صیادی به مبلغ کل تور
  • دریافت ماهانه بین ۲ تا ۳ درصد به عنوان کارمزد
  • تحویل چک های تضمینی با توجه به تعداد اقساط به آژانس مسافرتی
  • دسته چک ضمانت، حتما باید به نام یکی از مسافران تور باشد
  • مدارک شناسایی
  • تکمیل فرم تعهد مالی
  • و...

لازم به ذکر است، برخی از شرایط اشاره شده ممکن است در آژانس های مسافرتی مختلف، متفاوت باشد. از بهترین تورهای اقساطی میتوان به تور اقساطی آفریقای جنوبی، تور اقساطی اروپا و آسیا اشاره کرد. برای اطمینان از شرایط و مدارک مورد نیاز برای رزرو تورهای اقساطی، حتما با مشاوران آژانس های مسافرتی صحبت فرمایید.

قیمت تور اقساطی

با توجه به نوسان قیمت ارز، قیمت تورهای مسافرتی در حال تغییر است. برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت تورهای اقساطی، بهترین راه استعلام قیمت و شرایط رزرو تور از طریق تماس با شماره تلفن های آژانس های مسافرتی معتبر است

در ادامه به معرفی بیشتر هر یک از تورهای مسافرتی نام برده، خواهیم پرداخت.

معرفی تور اقساطی آفریقای جنوبی

آشنایی با تورهای اقساطی مانند تور اقساطی آفریقای جنوبی میتواند یک پیشنهاد خوب برای کسانی باشد که به یک سفر هیجان انگیز نیاز دارند. آفریقای جنوبی جاذبه های گردشگری فوق العاده زیبایی دارد که در سایر کشورها قابل مشاهده نیست. طبیعت بکر و دست نخورده آفریقای جنوبی در کنار تمدن قدیمی مردمان این سرزمین، یک اتفاق جالب برای گردشگران خارجی است.

از مهم ترین جاذبه های گردشگری آفریقای جنوبی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شهر ساحلی کیپ‌تاون
  • پارک جنگلی کروگر
  • آبشار ویکتوریا و آلفرد در کیپ‌تاون
  • جزیره روبن
  • اسکله های ماهیگیری
  • پارک ملی و حیات وحش پیلانسبرگ
  • پارک‌ ملی کالاهاری
  • مراکز خرید و تفریحی شهر ژوهانسبورگ
  • طبیعت بکر سان سیتی به همراه اقامت در هتل های لوکس و مدرن
  • شهرک استلن‌بوش
  • موزه تاریخ طبیعی آفریقای جنوبی
  • رستوران های بین المللی مختلف
  • و...

اگر به حیات وحش و تماشای حیوانات علاقه دارید، استفاده از تور اقساطی آفریقای جنوبی، یک فرصت بی نظیر است. به آفریقا سفر کنید و طبیعت خارق‌العاده آفریقا جنوبی و شگفتی های آن را از نزدیک ببینید.

 

13

معرفی تور اقساطی آسیا

تور اقساطی آسیا و سفر به کشورهای آسیایی، یکی دیگر از تورهای مسافرتی پرطرفدار مسافران ایرانی است. از بهترین تورهای اقساطی آسیا، میتوان به تور مسافرتی هند، ترکیه، تورهای جنوب شرق آسیا، مانند تایلند، مالزی، فیلیپین، چین، سریلانکا، سنگاپور، ویتنام، هنگ کنگ و... اشاره کرد.

قیمت تور اقساطی سفر به آسیا

قیمت تورهای مسافرتی با توجه به امکانات تور، زمان سفر، مقصد سفر، امکانات هتل، اتاق رزرو شده و... تعیین میشود. برخی از تورهای آسیا، قیمت بالایی دارد و ممکن است پرداخت هزینه کل سفر به صورت یکجا و نقدی، برای همه مسافران، امکان پذیر نباشد. در تور اقساطی آسیا نیز مانند تور اقساطی آفریقای جنوبی، قیمت نهایی پرداخت شده توسط مسافر، افزایش یافته ولی میتوان به صورت اقساطی و در بازه زمانی بیشتری، هزینه سفر را پرداخت کرد.

معرفی تور اقساطی اروپا

در بخش های قبلی درباره تور اقساطی سفر به آسیا و آفریقای جنوبی صحبت کردیم. در ادامه بهترین تور اقساطی اروپا و شرایط رزرو تورهای مسافرتی اروپایی را بررسی خواهیم کرد.

قاره اروپا، قاره همیشه سبز است. علاوه بر طبیعت زیبای این قاره، جاذبه های تاریخی و فرهنگی در کنار تمدن مدرن و امکانات تفریحی و گردشگری کشورهای اروپایی، این قاره را به مقصد همیشگی مسافران خارجی تبدیل کرده است.

از جمله بهترین تور اقساطی سفر به اروپا میتوان به تور انگلستان، تور فرانسه، تور اسپانیا، تور ایتالیا، تور یونان، تور آلمان، تور اتریش، تور آلمان، تور پرتغال، تور دانمارک، تور سوئیس، تور سوئد، تور هلند و ...اشاره کرد.

14

 

قیمت تور اقساطی سفر به اروپا

سفر به اروپا و کشورهای اروپایی بسیار پرطرفدار است. آژانس های مسافرتی نیز برای تامین رفاه حال مسافران خود، علاوه بر تورهای نقدی، شرایط رزرو تورهای مسافرتی اقساطی را نیز در نظر گرفته اند. قیمت تور اقساطی اروپا با قیمت تور اقساطی آفریقای جنوبی و آسیا متفاوت است. برای استعلام قیمت و محاسبه اقساط تور اروپا، با مشاوران آژانس های مسافرتی، تماس حاصل فرمایید.

خدمات تورهای مسافرتی اروپا

سفر به اروپا و شهرهای اروپایی همواره با استقبال خوبی رو به رو بوده است. یکی از دلایل سفر به اروپا با تورهای مسافرتی، امکانات و خدمات ویژه تورهای مسافرتی است. همانطور که قبلا نیز به این موضوع اشاره کردیم، امکانات تورهای مسافرتی نقدی و اقساطی یکسان است و تفاوتی ندارد. از خدمات تورهای مسافرتی اروپا میتوان به اخذ ویزای توریستی شینگن، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، اقامت در هتل به همراه صبحانه، بلیط رفت و برگشت، راهنمای محلی، تور لیدر فارسی زبان، گشت‌های شهری نیم روزه و... اشاره کرد.

جمع بندی

سفر به قاره های مختلف، با قیمت مناسب و بهترین امکانات، از خواسته های هر مسافر خارجی است. تامین امنیت و آرامش در طول مسافرت نیز بسیار مهم است. برای سفر به هر نقطه از جهان میتوانید از تورهای مسافرتی به صورت نقد و اقساط بهره مند شوید. از بهترین تورهای مسافرتی با شرایط اقساطی مناسب، میتوان به تور اقساطی آفریقای جنوبی، تور اروپا و آسیا اشاره کرد.

برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی پیله های عصر پرواز https://www.pilehparvaz.com/

 

دیدگاه خود را ارسال کنید