معلمی با تنبیه بدنی باعث مرگ دانش اموزش شد

معلم یک مدرسه غیردولتی در هند که تنبیه وی موجب مرگ دانش آموز شده است به زندان محکوم خواهد شد. این دانش آموز ۱۳ ساله پس از تنبیه بدنی توسط این معلم جان خود را از دست داده بود. این معلم پس از آن که از سوی پدر کودک مورد مواخذه قرار گرفت به وی گفت که پسرش خود را به مردن زده است.

معلمی با تنبیه بدنی باعث مرگ دانش اموزش شد
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

معلمی که اقدام به تنبیه بدنی دانش آموز در کلاس کرده بود یک تراژدی رقم زد. معلم یک مدرسه غیردولتی در هند که تنبیه وی موجب مرگ دانش آموز شده است به زندان محکوم خواهد شد. این دانش آموز ۱۳ ساله پس از تنبیه بدنی توسط این معلم جان خود را از دست داده بود. این معلم پس از آن که از سوی پدر کودک مورد مواخذه قرار گرفت به وی گفت که پسرش خود را به مردن زده است.

با این حال «مانجو کومار»، اهل روستای کولاسار واقع در ایالت راجاستان به اتهام ارتکاب قتل بازداشت و قرار است محاکمه شود. بنا به گفته پلیس محلی هند این اتفاق روز چهارشنبه رخ داده بود.

بنا به گزارش پلیس هند، پدر قربانی «اُمپراکاش شارما» به پلیس گفت که پسرش «گانِش شارما» که در پایه هفتم تحصیل می‌کرد بدون دلیل از سوی کومار مورد تنبیه بدنی قرار گرفت. ظاهرا پس از وقوع این حادثه آقای اُمپراکاش تماسی از طرف معلم پسرش مبنی بر اینکه فرزند او در مدرسه بیهوش شده دریافت کرد.

پدر کودک پس از حضور در مدرسه متوجه شد که همسرش قبل از او خود را به مدرسه رسانده است. در حالی که مادر قربانی در مدرسه شیون می‌کرد دانش آموزان دیگر با وحشت نظاره گر پیکر بی جان فرزندش بودند. این معلم به پدر قربانی گفته بود که به دلیل آنکه تکلیف درسی خود را انجام نداده مورد تنبیه قرار گرفته است.

پس از آنکه پدر کودک معلم را به کشتن فرزندش متهم کرد این معلم در پاسخ به وی گفت که فرزندش نمرده و تنها خود را به مردن زده است. با این حال پس از انتقال این کودک به بیمارستان پزشکان مرگ وی را مورد تایید قرار دادند.

گفتنی است؛ وقوع این حادثه تلخ در حالی خبرساز می‌شود که چند روز پیش نیز ویدئوی تهیه شده از داخل یکی از مدارس هند یک معلم اهل این کشور را در حال تنبیه بدنی دانش آموز در داخل کلاس نشان می‌داد.

دیدگاه خود را ارسال کنید