آموزش تبدیل تتر به آلت کوین در پی ام ایکس چنج

آموزش تبدیل تتر به آلت کوین در پی ام ایکس چنج
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

 

 

چگونه تتر خود را به آلت کوین تبدیل کنیم؟

چنج ارزها به هم در مارکت کریپتو یک شغل با درآمد عالی می باشد و همانطور که درآمد بالایی دارد می تواند بسیار ضرر ده هم باشد. کسانی که در این حوزه فعال هستند این جنبه ی آن را در نظر می گیرند. کابرانی که در این زمینه کار می کنند از رمزارزهایی مثل استیبل کوین ها مانند تتر و آلت کوین های دیگر شناخت کافی دارند؛ در ادامه به صورت مختصر این دو مقوله را توضیح می دهیم.

تتر چیست؟

رمزارز تتر با نماد usdt یکی ازپر کاربرد ترین سکه های ثابت  مارکت کریپتوکارنسی است که معمولا با اصطلاح استیبل کوین شناخته می شود و از نظر حجم معاملات در جایگاه بالای سایت کوین مارکت کپ قرار گرفته است و همانطور که می دانید بیت کوین و اتریوم که در جایگاه نخست این سایت قرار دارند.

اگر نمی دانید که استیبل کوین چیست باید بدانید که استیبل کوین ها رمز ارزهایی با ارزش یکسان می باشند و نسبت آنها با دلار 1:1 است.

این رمزارزها که ارزش دلار آنها همواره یکسان است  بیشتر توسط تریدرها و معامله گران معامله می شود تا نوسانات قیمتی  بازرا به سرمایه آنها لطمه نزند و یا سود هایی به دست آمده را سیو کنند.

اما شاید این پرسش برای شما به وجود آید که چطورمی شوداز این بازار پر خطر سود سود به دست آورد؛ در این باره لازم است بدانید که با خرید رمزارزها که طبق تحلیل شما میخواهند رشد کنند و با فروش آنها در قیمت بالاتر می توانید سود به دست آورید؛ البته در بازار رمزارزها برخلاف بورس می توانید از روند نزولی هم سود بدست آورید و برای سود کردن از آن باید از فیوچرز استفاده کنید.

معاملات اهرمی معاملاتی است که میتوانید چند برابر بیشتر پول خود را معامله کنید و به این صورت که نوعی وام دریافت می کنید وبا شرط بستن روی روند قیمت  سود یا ضرر می کنید.

در اینجا اگر پیش بینی شما از روند قیمت صحیح بود به همان نسبت که قیمت از نقطه ورود شما در جهت مورد نظر شما رشد کرده است سود خواهید کرد و اگر پیش بینی و تحلیل شما درست نباشد متضرر شده و حتی دارایی شما ممکن است صفر شود. لذا ورود به این ریسک بالایی دارد.

صرافی ارزدیجیتال پی ام ایکسچنج بهترین صرافی خرید تتر می باشد که سابقه چندین ساله در ارزهای دیجیتال دارد.

خرید فوری تتر

آلت کوین چیست؟

بعد از روی کار آمدن بیت کوین رمزارزهای دیگری در پی به وجودآمدند و به علت اینکه پیدایش آنها بعد از بیت بود نام آنها را آلت کوین گذاشتند.

آلت کوین ها در بازار رمز بسیار متنوع هستند، هم پروژه های خوب و هم پروژه های فیک زیادی در میان آنها وجود دارد. اگر قصد معرفی تعدادی  آلت کوین نامدار مارکت رمزارزها را به شما داشته باشیم می توان به اتریوم، کاردانو، بایننس کوین، سولانا، ریپل و ... اشاره کرد.

تا به این مرحله با کاربرد رمزارزهایی مانند تتر و آلت کوین ها آشنا شدیم، در ادامه تبدیل کردن تتر به رمز ارزها را به شما توضیح خواهیم داد.

چگونه تتر را به آلت کوین ها تبدیل کنیم؟

چنج  تتر به سایر رمزارزها از طریق صرافی های داخلی و خارجی انجام می شود. صرافی های  خارجی مثل کوکوین، بایننس، کوین بیس که البته  مطالعه قوانین هر یک قبل از افتتاح حساب الزامی است از این صرای ها می باشند.

علاوه بر موارد فوق، صرافی های ایرانی با سابقه  هستند که  شما می توانید بدون اینکه با مشکلی مواجه بشید، تتر رمزارز دیگر تبدیل کنید.

صرافی آنلاین پی ام ایکس چنج یک صرافی معتبر ایرانی با سابقه در حوزه رمزارزها می باشد.

صرافی پی ام ایکسچنج فعالیت خود را در بستر تلگرام در سال 96 آغاز کرد و ربات تلگرام هوشمند پی ام ایسکچنج اولین ربات تلگرام هوشمند معاملات رمزارزها و پرفکت مانی  می باشد. وب سایت پی ام ایکسچنج  با آدر pmxchange.co ازسال 99 راه اندازی و به شما این اجازه را می دهد تا رمزارزهایی از جمله ارزهای های پرطرفدار و مورد نظر خود را از طریق وبسایت و تلگرام به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به ارسال مدارک خریداری کنید.

برای ترید تتر به ارزدیجیتال مورد نظرخود ارز مبدا را روی خرید تتر usdt قرار می دهید و اسم یا نماد ارز دیجیتال مورد نظر را وارد کنید و طبق توضیحات  بالا مراحل را طی کنید و واریز خود را کامل کنید.

خرید و فروش تتر

از کجا تتر خریداری کنیم؟

برای خرید تتر نیاز به کیف پول دارید، در سایت صرافی ارزدیجیتالی پی ام ایکس چنج آموزش ساخت کیف پول در اختیار شما قرار گرفته است و می توانید با جستجوی ساخت کیف پول تراست ولت در وبلاگ، اقدام به ساخت یک کیف پول کنید.

صرافی آنلاین پی ام ایکسچنج با آدرس pmxchange.co یکی از معتبرترین صرافی های حال حاضر است که شما از این طریق می توانید تتر خریداری کنید. این صرافی ارز دیجیتال با سابقه چند ساله فعالیت خود را از سال 96 در بستر تلگرام آغاز کرده و در سال 98 وبسایت خود را راه اندازی کرد.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید