اخبار فوری| اخبار حوادث|فوری:قتل فجیع در خانه متروکه

فوری:قتل فجیع در خانه متروکه

جسد مرد ناشناس داخل خانه متروکه در حالی پیدا شد که با ضربه بلوکی سیمانی به قتل رسیده بود.

فوری:قتل فجیع در خانه متروکه
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

عصر شنبه مأموران کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر در تماس با بازپرس ساسان غلامی از کشف جسد مرد جوانی در خانه‌ای مخروبه و قدیمی در کنار زمین‌های کشاورزی منطقه شادآباد خبر دادند. با اعلام کشف جسد، تحقیقات به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی پایتخت آغاز و تیم جنایی راهی محل شدند.

مأموران با حضور در خانه متروکه با جسد مردی حدوداً ۴۰ ساله مواجه شدند که معاینات اولیه نشان می‌داد با ضربه جسمی سخت به قتل رسیده است. در کنارجسد یک قطعه بلوک سیمانی خونین قرار داشت که نشان می‌داد قربانی با آن به قتل رسیده است.

در بازرسی از جیب‌های مرد جوان، مدارکی که هویت او را برملا کند به‌دست نیامد اما از ظاهر او به نظر می‌رسید که کارتن خواب بوده است.

مرد سالخورده‌ای که جسد را پیدا کرده بود در تحقیقات گفت: خانه‌ام در این نزدیکی است. در زمین‌های کشاورزی در حال قدم زدن بودم که دو مرد جوان هراسان به طرفم آمدند. آنها با اشاره به خانه مخروبه گفتند فردی در آنجا فوت کرده است و از من خواستند تلفن همراهم را به آنها بدهم تا با پلیس تماس بگیرند. وقتی مردان ناشناس با پلیس تماس گرفتند گوشی را به من برگرداندند و از اینجا فرار کردند اما من از روی کنجکاوی وارد خانه متروکه شدم و جسد را دیدم، بعد خودم با پلیس تماس گرفتم. به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی پایتخت، جسد برای مشخص شدن هویت و علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. همچنین بازپرس جنایی دستور شناسایی و دستگیری دو مرد ناشناس را صادر کرد.

دیدگاه خود را ارسال کنید