تعمیرگاه عباسی ، تعمیرگاه لیفان در تهران

تعمیرگاه عباسی ، تعمیرگاه لیفان در تهران
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

برای دارندگان خودروی لیفان ، دسترسی سریع به تعمیرگاه لیفان در تهران از نظر هزینه و صرفه جویی در زمان مهم است. خودروی لیفان یکی از خودرو های تولید شده توسط شرکت چینی لیفان است که در سال 1387 تولید و عرضه آن آغاز شد. در تعمیرگاه های تخصصی خودروهای چینی خدمات مختلف سرویس و تعمیر خودرو ارائه می شود. 

تعمیرگاه عباسی ، مرکز تخصصی تعمیر خودروهای چینی و تعمیرگاه لیفان در تهران می باشد که کلیه خدمات تعمیرگاهی این خودرو را برای همه مدل ها ارائه می دهد. 

خدمات تعمیرگاه لیفان در تهران 

1.     سرویس دوره ای خودروهای لیفان 

خدمات سرویس دوره ای خودرو که توسط تعمیرگاه ها و نمایندگی خودرو ها ارائه می شود؛ یکی از بهترین راه ها جهت حفظ سلامت و حل مشکلات فعلی خودرو می باشد.

در سرویس های دوره ای بسته به نوع سرویسی که انتخاب می کنید تمام یا بخشی از خودروی شما مورد برسی قرار می گیرد. در این سرویس ها مواری همچون تعویض روغن، فشار لاستیک ها، باتری خودرو، سیستم مکانیکی و الکتریکی خودرو مورد برسی قرار می گیرند. خوب است بدانید که استفاده از خدمات سرویس های دوره ای علاوه بر این که باعث افزایش طول عمر خودروی شما می شود، باعث می شود از مشکلاتی که در آینده ممکن است برای خودروی شما رخ دهند؛ جلوگیری شود.

2.    تعمیر گیربکس لیفان 

در خودرو، عاملی که باعث منتقل شدن نیرو و شتاب تولید توسط موتور می باشد، گیربکس است. گیربکس با استفاده از روغن گیربکس فعالیت می کند و وظایف خود را انجام می دهد. از این رو توجه به سطح روغن و نشتی روغن بسیار ضروری و مهم می باشد. یکی از نشانه های وجود مشکل در گیربکس نشتی روغن می باشد. نشتی روغن در صورتی که ادامه پیدا کند و برطرف نشود باعث می شود موتور خودرو به طور کامل از کار بیفتد.

3.    تعمیر موتور لیفان 

به طور کلی موتور از قطعات مهم خودرو به شمار می رود. موتور نیز به دلیل وجود روغن موتور فعالیت می کند. اما این روغن باید متناسب و سازگار با موتور خودرو باشد و از هر نوع روغنی نمی توان استفاده کرد. همانند گیربکس، احتمال نشتی روغن در موتور نیز وجود دارد. نشتی روغن در موتور باعث می شود که قطعات فلزی به خوبی روانکاری نشوند و پس از مدتی دچار فرسایش شوند. فرسایش این قطعات به تدریج منجر به خرابی و از کار افتادن موتور می شوند.

4.    تعمیر جلوبندی لیفان 

جلوبندی خودرو دارای وظایف گوناگونی می باشد. اما به طور کلی، جلوبندی وظیفه محافظت از موتور و قطعات داخلی خودرو را بر عهده دارد. جلوبندی بخش زیرین و جلویی خودرو را شامل می شود. این بخش از خودرو از قسمت های مختلفی تشکیل شده است. برخی از این قسمت ها شامل سیستم فرمان، سیبک ها، سیستم تعلیق، فنر ها، کمک فنر ها و غیره می شود. جلوبندی با استفاده از فنر ها و کمک فنر هایی که در آن قرار دارد، لرزش ها و ارتعاشاتی را که در هنگام عبور از سطوح ناهموار به خودرو وارد می شوند را کاهش می دهد و از آسیب رسیدن به بقیه قطعات جلوگیری می کند. از آنجایی که این سیستم از سایر قطعات محافظت می کند، در صورت خرابی، توصیه می شود در سریع ترین زمان ممکن به تعمیرگاه مراجعه کنید و مشکل آن را بر طرف کنید.

5.    تعمیر و تعویض واشر سر سیلندر لیفان 

واشر سر سیلندر، در فضای میان سیلندر و سر سیلندر قرار می گیرد و وظیفه روانکاری آن ها را بر عهده دارد. این قطعه همچنین باعث بسته شدن محفظه احتراق خودرو می شود. با بسته شدن محفظه احتراق، توان کافی جهت حرکت کردن خودرو ایجاد می شود و در نتیجه خودرو می تواند حرکت کند. به طور معمول واشر سر سلندر قطعه ای مقاوم است و در برابر گرما مقاومت خوبی دارد. اما با این وجود گاهی اوقات دمای موتور به حدی بالا می رود که باعث ترک خوردن و خراب شدن این قطعه می شود.

6.    تعمیر سیستم تعلیق لیفان 

سیستم تعلیق بخش زیرین و عقبی خودرو را در بر می گیرد و با تمامی قعطاتی که در آن قسمت قرار دارند ارتباط دارد. 

این سیستم نیز از قطعات مختلفی تشکیل شده است که مهم ترین آن ها فنر ها و کمک فنر ها می باشند. وظیفه سیستم تعلیق این است که ضربه هایی را که در هنگام عبور از دست انداز ها به خودرو  وارد می شوند را جذب کند و از رسیدن آن ها به بدنه خودرو و سایر قطعات جلوگیری کند.

تعمیرگاه عباسی  : تعمیرگاه لیفان در تهران

تعمیرگاه عباسی از جمله مراکز معتبر در زمینه ارائه خدمات و تعمیرات تخصصی خودرو های چینی می باشد.در تعمیرگاه عباسی با همکاری تکنسین های با تجربه و متخصص تمامی مشکلات و خرابی های خودروی شما با استفاده از قطعات یدکی اصل و با کیفیت برطرف می شود. 

09128172781 

www.abbasikhodro.com

 

دیدگاه خود را ارسال کنید