بهترین هتل آپارتمان های تبریز

بهترین هتل آپارتمان های تبریز
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

تبریز یکی از شهرهای شمال‌غربی و دیدنی ایران است. شهری رویایی که جز جاذبه‌های گردشگری ویژگی‌های بسیار زیاد و خوب دیگری هم دارد. تبریز آن‌قدر زیباست که به‌نظرم نمی‌توان فقط با تماشای عکس و مطالعه مطالبی درباره آن، چیزی ازش فهمید.

پیشنهاد می‌کنم درادامه این مطلب که درباره هتل‌های ارزان قیمت این شهر است، با ما همراه باشید و سپس بار و بندیل را برای سفر به این شهر ببندید. با یک موقعیت عالی در شهر و رزرو هتل تبریز به‌راحتی همه جاذبه‌های گردشگری را مشاهده خواهید کرد.

تبریز شهر دیدنی‌ها و جاذبه‌های گردشگری است؛ شهری زیبا در شمال‌غرب ایران نزدیک به مرز ارمنستان و آذربایجان. تبریز معروف به شهر بدون گداست و واقعا نیز هیچ کسی را در خیابان‌های آن نخواهید دید که چیزی از شما بخواهد. در تبریز می‌توان به کوه‌های سرسبز رفت. جاذبه‌های گردشگری فراوانی را دید و محل زندگی ستارخان و باقرخان را مشاهده کرد. اگر می‌خواهید همه این‌کارها را انجام دهید، بهتر است جای درستی را به‌عنوان محل استراحتتان انتخاب و سکونت کنید.

اقامتگاه‌های تبریز

شهرهای بی‌نظیر زیادی در دنیا ساخته شده که اقامتگاه‌های خوبی دارد. به‌جرات می‌توان می‌توان گفت تبریز از دیدنی‌ترین شهرهای جهان است. مردم با فرهنگ و جاذبه‌های گردشگری دو عامل اساسی زیبایی تبریز هستند. اگر عادت ندارید در خیابان‌ها بگردید تا یک اقامتگاه پیدا کنید، بهتر است تا آخر این مطلب با ما همراه باشید و یکی از جاهای اقامتی معرفی‌شده را انتخاب کنید.

هتل آپارتمان استقبال تبریز

یکی از بهترین و جذاب‌ترین هتل آپارتمان‌های شهر بدون نیازمند هتل استقبال است. اقامتگاهی با بهترین موقعیت مکانی که دسترسی شما را به جاذبه‌های گردشگری شهر فراهم می‌کند. خیابان ششگلان مقابل مجموعه مقبره‌الشعرا تبریز جایی است که این هتل را ساخته‌اند. چنین موقعیتی باعث شده هتل با قراردادن امکانات خوب و خدمات مناسب استراتژی درستی برای جذب مسافر داشته باشد. هتل استقبال همیشه با آغوشی باز آماده پذیرش مسافران است.

این هتل آپارتمان 11 طبقه، ساختمانی با 42 واحد اقامتی است که همه واحدهایش به‌شکل سوئیت ساخته شده‌اند. هتل سعی کرده به‌صورت مساوی امکانات و خدمات موردنیاز را در اتاق‌ها قرار دهد. برای مثال همه سوئیت‌های این هتل امکاناتی مثل روم‌سرویس، صبحانه، یخچال، مبلمان، آب رایگان، رخت آویز، کمد لباس و... دارند. شما می‌توانید راحتی و آسایش را در اتاق‌های این هتل تجربه کنید.

هتل آپارتمان

همان‌طورکه گفته شد، هتل با امکانات خوبی ساخته شده است. امکانات و خدماتی مثل صندوق امانات، نمازخانه، آژانس مسافرتی، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روزنامه، خدمات باربری و... در این هتل وجود دارد که در نوع خود بی‌نظیر است.

فاصله هتل استقبال تا جاذبه‌های گردشگری تبریز:

  • مقبره شاعران تبریز (۲۴۲ متر)
  • موزه قاجار (۵۴۱ متر)
  • مسجد جامع (یک کیلومتر و ۵۳۷ متر)
  • مسجد کبود (یک کیلومتر و ۷۸۸ متر)
  • رستوران سنتی شهریار (دو کیلومتر و ۳۷ متر)
  • خانه مشروطه (سه کیلومتر و ۲۰۹ متر)
  • ایستگاه مترو آبرسان (سه کیلومتر و ۷۳۱ متر)

هتل ارس تبریز

بعد از هتل استقبال نوبت به هتل دو ستاره ارس می‌رسد؛ هتلی دوست‌داشتنی و دیدنی که در هفت طبقه با 26 واحد اقامتی ساخته شده است. این هتل نمای بسیار زیبایی دارد و از شمایلش می‌توان نتیجه گرفت حال و روز داخلش به چه شکلی است. اگر اهل برنامه‌ریزی و انتخاب‌های درست هستید، گزینه اصلیتان باید هتل ارس تبریز باشد.

هتل سوئیت‌های یک تا 10 نفره دارد؛ قیمت این سوئیت‌ها شبی 800 هزار تومان است. اگر دوست داشته باشید در هتلی کامل و خوب سکونت کنید، گزینه‌ای جز ارس نیست. این هتل تقریبا همه‌چیزتمام است. امکانات بسیار کاملی در همه اتاق‌های آن وجود دارد. امکاناتی مثل شبکه پخش فیلم، مبلمان، دراور، چای ساز، یخچال، آب، بالکن، رخت آویز، کمد لباس، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی و سیستم اعلام حریق در همه سوییت‌های هتل ارس گنجانده شده است.

هتل آپارتمان

نمی‌دانم تا حالا تجربه زندگی در تبریز را داشتید یا نه، این شهر پر است از نمادهای تاریخ و ادبیات ایران؛ از استاد شهریار تا بزرگانی مثل عباس میرزا در این‌جا زندگی کرده‌اند. تبریز درواقع شهری برای فرهنگ و ادبیات ایران است. لیست فاصله این هتل تا مراکز فرهنگی و جاهای دیدنی آن را درادامه مطالعه کنید:

  • موزه ادبی شهریار (یک کیلومتر و ۲۵۴ متر)
  • ارگ علیشاه (یک کیلومتر و ۲۵۸ متر)
  • کاخ موزه شهرداری (یک کیلومتر و ۶۱۸ متر)
  • موزه آذربایجان (دو کیلومتر و ۱۶۸ متر)
  • خیابان امام خمینی (دو کیلومتر و ۷۳۶ متر)
  • خیابان دانشسرا (دو کیلومتر و ۷۸۳ متر)
  • بازار تبریز (سه کیلومتر و ۲۷۴ متر)

اگر تاکنون تجربه زندگی در تبریز را نداشته‌اید، پیشنهاد می‌کنم فوری راهی این شهر شوید. تبریز شما را با خیلی چیزها آشنا می‌کند. زیبایی‌های جدید در ایران، نمادهای فرهنگی و دیدنی کشور، جاذبه‌های گردشگری و... از جمله این چیزها هستند که با انتخاب هتلی مناسب به‌راحتی به آن‌ها دسترسی دارید. اگر برای رزرو هتل تبریز نیز مشکل داشتید، فقط کافی است سراغ علی بابا بروید.

دیدگاه خود را ارسال کنید