ارزهای دیجیتال| ارزش ارزهای دیجتال| قیمت ارزهای دیجیتال امروز| شیبا

شیبا پیشتاز ارز رمزها

شیبا نه تنها بزرگتر از دوج کوین است، بلکه امروز با عبور از XRP ، DOT و USDC ،به هفتمین رمزارز بزرگ بازار تبدیل شد.

شیبا پیشتاز ارز رمزها
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

بازار کریپتو برای ۱۰ رمزارز برتر بازار ، در خون غرق شده است. این درحالی است که تنها شیبا اینو(SHIB) در ۲۴ ساعت گذشته ، ۷۷.۵ درصد رشد کرده و به هفتمین رمزارز بزرگ بازار تبدیل شده است.

مهمتر از آن، این است که در حال حاضر این آلت کوین با عبور از دوج کوین ، به بزرگترین میم کوین بازار تبدیل شده است. شیبا اینو نه تنها از رقیب اصلی خود، دوج کوین ارزشمندتر است، بلکه امروز حتی موفق به عبور از پولکادات(DOT) ، یو اس دی کوین(USDC) و ریپل (XRP) نیز شد. درحال حاضر ،ارزش بازاری شیبا اینو تنها نیازمند جهش ۵ میلیارد دلاری دیگر است تا از سولانا نیز پیشی بگیرد.

شیبا اینو با ثبت رکورد ۰.۰۰۰۰۸۷۴۸ دلاری، نهمین رکوردی است که در دو هفته گذشته به ثبت رسانده است.

بر اساس سایت کوین دسک ، روند صعودی شیبا اینو به واسطه فعالیت آدرس های متعلق به سرمایه گذاران حقوقی هدایت می شود. مالکان این آدرس ها با ارائه و استخراج نقدینگی در پروتکل‌های امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) ، بالغ بر ۱۰۰۰۰۰ دلار درآمد کسب کرده‌اند. طبق داده‌های شرکت تحلیل بلاک چین نانسن، این کیف های پول‌ از ابتدای هفته جاری تا به حال ، حدود ۱۶۰ میلیون دلار از این توکن خریداری کرده اند.

بر اساس داده های پلتفرم تحلیل سنتیمنت ، تراکنش های شیبا اینو به ارزش حداقل یک میلیون دلار از ابتدای اکتبر(اواسط مهر) افزایش یافته است.

دیدگاه خود را ارسال کنید