بهینه سازی فضای حمل و نقل با سبد میوه پلاستیکی و پالت پلاستیکی

آشنایی با بهینه سازی فضای حمل و نقل با سبد میوه پلاستیکی و پالت پلاستیکی برای کسب و کارها

پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

بهینه سازی فضای حمل و نقل با سبد میوه پلاستیکی و پالت پلاستیکی

 

از زمانی که محصولات پلاستیکی برای اولین بار از مواد نفتی مشتق شدند تا به امروز همواره نقش بسیار مهمی در اقتصاد و زندگی افراد داشته‌اند. در دنیای امروز، زندگی بدون استفاده از محصولات پلاستیکی تقریباً غیر ممکن است. کافی است به حمل و نقل و جابجایی مواد خوراکی مانند میوه ، گوشت، مرغ، ماهی، حبوبات و… و یا حمل مواد صنعتی و سنگین مانند قطعات خوردو، مواد شیمایی، قطعات حساس الکترونیکی، قطعات صنعتی و …  که تنها گوشه‌ای بسیار کوچک از کاربرد گسترده محصولات پلاستیکی را نشان می‌ دهند. در این میان شاید بتوان گفت که سبدهای پلاستیکی و پالت های پلاستیکی جزء پرکاربردترین محصولات پلاستیکی به شمار می‌آیند. با توجه به اهمیت انواع سبد های پلاستیکی و پالت های پلاستیکی تصمیم گرفتیم در این مقاله به بررسی ویژگی‌ ها و کاربردهای آنها بپردازیم و ببینیم که چرا تا این اندازه در صنعت و اقتصاد اهمیت دارند، و همچنین مرکز فروش این سبد های پلاستیکی و پالت های پلاستیکی را معرفی کنیم.

آشنایی با پالت های پلاستیکی مناسب حمل و نقل

همانطور که گفتیم هر کسب و کاری به نوع خاصی از پالت نیاز دارد. به عنوان مثال: پالت‌ های متناسب با صنایع الکترونیکی باید طوری طراحی شوند که هنگام حمل و نقل کالاهای حساس الکترونیکی، آسیبی به آن‌ها وارد نشود. پالت‌های صنعت الکترونیک باید فاقد هرگونه خراش یا لبه تیز باشند. پالت‌های مخصوص حمل دارو، باید از تکان خوردن برخی مواد دارویی و برخورد نور زیاد به آن‌ها جلوگیری کنند. پالت‌های مورد نیاز برای صنایع هوایی باید خود در وزن‌ های سبک طراحی شده و امکان تحمل وزن بالا را داشته باشند. در ادامه این مقاله می خواهیم به معرفی پالت ها با سایز های مختلف برای هر کسب و کار بپردازیم.

مصارف پالت پلاستیکی در کسب و کار های مختلف

پالت‌ ها در اندازه‌ ها، اشکال و انواع مختلفی تولید می‌شوند. برخی از آنها برای صنایع یا انواع خاصی از محصولات کاربرد دارند. رایج‌ترین اندازه پالت استاندارد ۱۲۰*۱۰۰ است.

دانستن ابعاد استاندارد پالت و کاربرد آن در لجستیک مزایای زیادی دارد زیرا به حامل‌ ها اجازه می‌دهد تا فضای کامیون‌ های خود را به حداکثر برسانند و انتخاب درستی از پالت ها برای محصولات داشته باشند.

کاربرد پالت‌ های حمل‌ و نقل با سایز های مختلف شامل موارد زیر است:

پالت پلاستیکی سایز ۱۰۰*۱۲۰: این ابعاد به‌ عنوان رایج‌ ترین اندازه پالت اغلب برای ارسال مواد غذایی استفاده می‌شود.

پالت پلاستیکی سایز ۱۱۰*۱۳۰: بزرگ‌ترین پالت استاندارد به‌ اندازه ۱۱۰*۱۳۰ است که اندازه مناسبی برای انتقال روغن و سایر مایعات در بشکه‌ و گالن است.این پالت‌ ها در صنعت خودرو نیز استفاده می‌شوند و به‌ واسطه داشتن ابعاد بزرگ و مستحکم گزینه خوبی برای حمل قطعات ماشین هستند.

پالت پلاستیکی سایز ۱۱۰*۱۲۰: صنایع شیمیایی و نوشیدنی اغلب از این نوع پالت استفاده می‌کنند. این نوع پالت‌ها برای حمل‌ و نقل مواد شیمیایی نیز استفاده می‌شوند. لازم به ذکر است که صنایع لبنی نیز از پالت‌ های ۱۱۰*۱۲۰ استفاده می‌کنند که معمولاً از جنس پلاستیک و برای حفظ سلامت و ایمنی مواد غذایی است. همچنین در صنعت مخابرات برای حمل تجهیزات استفاده می‌شود.

پالت پلاستیکی سایز ۶۰*۹۰: صنعت نوشیدنی اغلب از پالت‌های ۶۰*۹۰ برای حمل نوشابه، آب و سایر نوشیدنی‌های بطری استفاده می‌کند. از آنجایی‌ که پالت فرم معمولی را از طول نصف می‌کند، این اندازه به‌ عنوان نیم پالت شناخته می‌شود. نیم پالت‌ ها برای حمل‌ و نقل از طریق دهانه‌ های کوچک بسیار عالی هستند. آنها اغلب در خرده‌ فروشی برای نمایش محصولات در راهرو های باریک استفاده می‌شوند.

پالت پلاستیکی سایز ۸۰*۱۲۰: یکی دیگر از اندازه‌ های رایج پالت مورد استفاده در صنعت نوشیدنی، پالت‌های ۸۰*۱۲۰ است که برای حمل زونا و کالا های کاغذی استفاده می‌شود.

انواع پالت های پلاستیکی مناسب حمل و نقل در شرکت تولیدی صنعتی شایان اعتماد

پالت پلاستیکی مناسب برای مصارف مختلف تولید انواع کالا از اهمیت بالایی برخوردار است به همین دلیل خرید و فروش پالت پلاستیکی و پالت پلاستیکی ارزان برای مصارف مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است.برای خرید کالای مورد نیاز خود به نمایندگی فروش پالت پلاستیکی نیازمند هستید. خرید از فروشگاه‌ های متعدد برای خرید بهترین جعبه پالت پلاستیکی و قیمت جعبه پالت پلاستیکی مناسب برای مصارف مختلف مهم‌ترین موضوع در خرید انواع کالا از فروشگاه هاست.

پالت های طراحی و تولید شده در شرکت شایان اعتماد نمایندگی فروش انواع پالت پلاستیکی با انواع و اشکال گوناگون به شرح زیر می باشند:

  • پالت پلاستیکی کد ۰۲۲
  • پالت پلاستیکی کد۰۲۳
  • پالت پلاستیکی کد۲۰۴
  • پالت پلاستیکی کد۳۰۴
  • پالت پلاستیکی کد۴۰۴
  • پالت پلاستیکی کد۰۲۴
  • پالت پلاستیکی کد۰۲۶
  • پالت پلاستیکی کد۱۰۴
  • پالت پلاستیکی کد۰۳۷
  • پالت پلاستیکی کد۰۴۷
  • پالت پلاستیکی کد۰۲۷

خرید و فروش عمده پالت پلاستیکی

از ویژگی های مهم  پالت های پلاستیکی، خرید و فروش آن ها به صورت عمده می باشد. دلیل آن هم نوع کاربرد پالت پلاستیکی می باشد که معمولا در انبارها مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت ها و کارخانه های تولید زیادی اقدام به فروش عمده پالت پلاستیکی می کنند که شرکت تولیدی صنعت شایان اعتماد هم یکی از بزرگترین و قدیمی ترین تولید کنندگان و فروشندگان در این زمینه می باشد.

خرید عمده پالت بسیار مقرون به صرفه تر از خرید تکی پالت می باشد. به همین دلیل معمولا به صورت عمده به فروش می رود زیرا هزینه های حمل و نقل  پالت در تعداد بالا باعث کاهش هزینه کلی می شود. و هزینه بارگیری و تخلیه و چیدمان در انبار نیز با خرید عمده کاهش قابل توجهی پیدا می کند. پس پیشنهاد می شود انواع پالت های استاندارد را خریداری کرده و یکبار هزینه انتقال محصول از کارخانه تولید کننده به انبار خود را پرداخت کنید.

شرکت تولیدی صنعتی شایان اعتماد بزرگترین عرضه کننده و تولید کننده پالت و سبد پلاستیکی در ایران می باشد، که با استفاده از طراحی رنگ های مورد نیاز مشتری و همچنین تولید محصول با ‌لوگو و آرم مشتری خود را به یکی از محبوب ترین برندهای صنعت پلاستیک تبدیل کرده است و ‌طبق درخواست مشتریان آمادگی خود را  جهت ارائه خدمات اعلام می دارد.

آشنایی با سبد های پلاستیکی مناسب حمل و نقل

کاربرد های جعبه پلاستیکی موارد زیادی را شامل می شوند و چون جهت حفظ و نگهداری از خطرات احتمالی ‌کالاهای ‌زیادی را در جعبه پلاستیکی قرار می دهند بایستی جعبه های تولید شده قابلیت و استحکام ‌حفاظت را داشته باشند به همین ‌منظور از بهترین نوع مواد اولیه موجود در کشور جهت ساخت سبد ‌پلاستیکی در شرکت ممتاز استفاده می کند تا ‌محصولی متناسب و بیانگر نام شرکت را به بازار عرضه کنند و ‌خدمت خود به مشتریان را به حد اعلا برسانند.

مزایای استفاده از جعبه میوه پلاستیکی

از مزایای جعبه میوه پلاستیکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حفاظت از محیط زیست
  • مقاوم در برابر تغییرات جوی و دما
  • استفاده از رنگ بندی های متنوع به منظور تفکیک مواد، حمل و نگهداری
  • قابلیت شستشو با انواع شوینده ها
  • خوش فرم و زیبا
  • عدم نفوذ و تمرکز حشرات و جوندگان
  • بارگذاری متناسب با ابعاد متغیر
  • مستحکم و با کیفیت
  • قابلیت استرلیزه شدن برای استفاده در صنایع غذایی
  • سبک بودن نسبت به نمونه های فلزی
  • قابلیت جابجایی آسان

موارد مصرف سبد های پلاستیکی

تولید سبد پلاستیکی صنعتی میوه، مناسب برای انتقال میوه و تره‌بار توسط شرکت تولیدی صنعتی شایان اعتماد به بازار عرضه شده است. سبدها با مواد اولیه‌ی مرغوب جهت استفاده میوه و سبزی و…در وزن، سایز و رنگ های مختلف ویژه انواع میوه و…کاربرد بسیاری در بازاردارد.

انواع سبد میوه پلاستیکی تولید شده در ایران که برای حمل ، نگهداری و صادرات میوه های مختلف استفاده می شوند می‌توان به سبد برای میوه های شلیل، آلو، خرمالو، هلو، سیب، انگور، گوجه فرنگی، موز، کیوی، لیمو، انگور سفید، هندوانه و توت اشاره کرد. یکی از فاکتور های مهم در بازار خرید و فروش سبد میوه کیفیت سبد می‌باشد که تاثیر زیادی در کیفیت میوه ها و حمل و نقل بدون آسیب آن ها دارد، خرید و فروش با کیفیت از سوی تولید کنندگان سبد می‌باشد که تولید کنندگان باید به عنوان یک حرفه‌ ای در این بازار وارد شده و کیفیت تولید خود را ارتقا دهند.

تولید انواع سبد های پلاستیکی در کارخانه شایان اعتماد

سبد های موجود در شرکت شایان اعتماد شامل موارد زیر است:

  • آبزیان (شیلات-ماهی-میگو)
  • سبد صنعتی
  • سبد کشتارگاهی و پروتئینی
  • سبد لبنیات
  • سبد مرغ زنده
  • سبد میوه
  • سبد میوه خشک کن
  • سبد کرم میلورم
  • و …

مرکز فروش پالت پلاستیکی و سبد پلاستیکی تهران

شرکت شایان اعتماد تولید کننده سبد پلاستیکی، جعبه میوه پلاستیکی و پالت صنعتی پلاستیکی سبک ،مستحکم و باکیفیت می باشد؛ و علاوه بر نمایندگی های مختلف مرکز فروش پالت پلاستیکی تهران ، کرج و مراکز دیگر استان ها و نیز خرید اینترنتی را فراهم آورده است تا مشتریان گرامی بتوانند استعلام قیمت و خرید اینترنتی پالت پلاستیکی را در اندازه های متفاوت، با مشاهده کاتالوگ و مشخصات فنی ، پالت پلاستیکی و سبد پلاستیکی مناسب برای کار خود را بدون واسطه از شرکت شایان اعتماد داشته باشند.

با توجه به رقابت هایی که بین تولید کنندگان داخلی و کارخانه های سبد و پالت سازی وجود دارد،شرکت تولیدی صنعتی شایان اعتماد کار خود را بر اساس احترام بیشتر به مشتریان خود و با تولید سبد میوه پلاستیکی و پالت پلاستیکی مستحکم تر و باکیفیت ارائه میدهد و علاوه بر نمایندگی های مختلف خرید اینترنتی را فراهم آورده است تا مشتریان گرامی بتوانند خرید آنلاین و استعلام قیمت و خرید اینترنتی پالت پلاستیکی را بدون واسطه از شرکت شایان اعتماد داشته باشند و با مشاهده کاتالوگ، پالت پلاستیکی و سبد پلاستیکی مناسب برای کار خود را سفارش دهند و همراه لوگو تحویل بگیرند.

آدرس:

تهران، شهرک صنعتی عباس آباد، بلوار ابن سینا، خیابان ۵۷، پلاک ۱۳۳۰ 

 قزوین- جاده قدیم تاکستان- خروجی مهدی آباد کیلومتر ۲۰ جاده مهدی آباد

شرکت شایان اعتماد نگین دشتابی:

 ۰۲۸۳۵۵۲۷۶۹۱-۹

دفتر قزوین:

 ۰۲۸۳۳۶۹۴۰۶۳-۶

شرکت تهران:

 ۰۲۱۳۶۴۲۵۵۳۴-۷

دفتر تاکستان:

 ۰۲۸۳۵۲۴۱۷۵۳-۶

وب سایت :  shayanetemad.com

 

 

دیدگاه خود را ارسال کنید