لیست قیمت توری مش جوشی ، فلزی و فنس از فولادین

توری مش ساده و آجدار از انواع توری جوشی هستند که در حالت رول یا برگ به فروش می‌رسند. توری مش یا توری جوشی نوعی توری مشبک فلزی است که با میلگرد ساده یا آجدار ساخته می‌شود ، در ادامه با فولادین همراه باشید .

لیست قیمت توری مش جوشی ، فلزی و فنس از فولادین
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

 

 

توری مش چیست ؟

توری مش به علت شکل هندسی و مقاومت شبکه‌ای بالایی که دارد می‌تواند باعث سرعت بخشیدن به عملیات ساخت‌و‌ساز شود. بنابراین در مصرف هزینه، زمان و استفاده میلگرد صرفه جویی می‌شود. برای تولید توری مش جوشی بر خلاف توری‌های بافتنی هم‌چون توری حصاری ، توری مرغی و توری گابیون میلگردها را به‌هم جوش می‌دهند. دلیل نام‌گذاری این محصول به نام توری جوشی ، نحوه اتصال میلگردها (به‌صورت طولی و عرضی) به یک‌دیگر است. ناگفته نماند که به این محصول معروف و پرطرفدار در جهان مش مهندسی هم گفته می‌شود. علت اصلی استقبال مهندسان از این محصول، استحکام و تنوع آن است. به‌طور کلی متریال مهندسی کمی وجود دارد که بتواند با مش رقابت کند. توری مش یک محصول ویژه بوده که به‌صورت گسترده و مشخص در زمینه‌های مختلف صنعتی، ساختمان‌سازی و کشاورزی استفاده می‌شود .

 

14

 

قیمت روز توری مش

قیمت توری مش جوشی به صورت روزانه در فولادین به روز رسانی می شود ولی به علت تلاطم و نوسانات بازار آهن بهتر است برای استعلام قیمت دقیق تر با کارشناسان فروش فولادین تماس حاصل نمایید و یا اطلاعات تماس خود را در صفحه نخست وبسایت فولادین ثبت نمایید تا کارشناسان فروش فولادین با شما تماس حاصل نمایند .

 

به منظور ساخت توری مش یا توری جوشی از میلگرد و یا مفتول سیاه استفاده می‌شود . روش تولید آن به صورتی است که میلگرد ها به طور افقی و عمودی روی یکدیگر سوار می شوند . در نهایت ساختار مشبک ایجاد شده که از استحکام و انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. برای ساخت آن نیز از میلگرد ساده یا آجدار استفاده می‌شود. مهم‌ترین کاربردهای آن در صنعت ساختمان سازی است ، همچنین از دیگر صنایعی که در آنها استفاده می شود می توان به صنایعی مانند پتروشیمی، صنعتی، ساختمانی، کشاورزی و … اشاره نمود .

 

 

قیمت روز مش فلزی

قیمت مش فلزی مانند دیگر محصولات فولادی و آهن آلات به دلیل نوسانات بازار به صورت روزانه تغییر می کند ، برای استعلام قیمت دقیق این محصول می توانید با کارشناسان فروش فولادین تماس حاصل نمایید .

مش فولادی، یک شبکه است که از بهم پیوستن مفتول های فولادی به صورت عمودی و ایجاد شبکه ای مربع شکل، تولید می گردد. دو پارامتر مهم در مش های فولادی قطر مفتول و ابعاد چشمه می باشد که بر همین اساس در انوع مختلفی طبقه بندی می شوند. به عنوان مثال مش مفتول 6 و چشمه 10 در 10، شبکه میلگردی است که با میلگرد قطر 6 تولید شده و ابعاد چشمه های ایجاد شده در آن، 10 در 10 می باشد. مش های فولادی به طور عمده برای تقویت بتن مورد استفاده قرار می گیرند که با قرار دادن آن در اسلب های بتنی و یا فونداسیون سبب مسلح شدن بتن می شوند. نکته اینجاست که مش های فولادی دارای ضریب انبساط حرارتی یکسان با بتن هستند و همین مسأله موجب شده که در تغییرات دما با نرخ یکسانی منبسط و یا منقبض شوند .

 

15

 

لیست قیمت انواع فنس

در گذشته های دورتر افراد برای محافظت از باغ ها و زمین های کشاورزی خود از فنس های چوبی استفاده می کردند تا به این طریق از ورود افراد و اشخاص متفرقه و یا حیوانات جلوگیری کنند. خرده چوب ها و شاخه درختان از اولین حصارها به شمار می روند. در بعضی از روستاها هنوز هم کشاورزان عادت دارند که به جای استفاده ار توری حصاری یا فنس های گالوانیزه از برگ های درختان و چوب جهت حصارکشی استفاده کنند ، برای مشاهده لیست قیمت انواع فنس می توانید به وبسایت فولادین به آدرس زیر مراجعه فرمایید :

 

Fuladin.com وبسایت فروش آنلاین آهن آلات / فولادین ،

۰۲۱۷۱۰۵۷۱۵۵

 

دیدگاه خود را ارسال کنید

آخرین مطالب