لیست جدید بازی‌های رایگان ایکس‌باکس لایو گلد

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت مایکروسافت رسماْ فهرست بازی‌های ماه نوامبر سال ۲۰۲۱ سرویس ایکس باکس لایو گلد را منتشر کرده است. مشترکین این سرویس اشتراکی این‌بار نیز می‌توانند ۴ بازی دیگر را بدون پرداخت هزینه‌ی اضافی به حساب خود اضافه کنند که طبق معمول، دو بازی از آن‌ها به نسل ۸ و دو بازی دیگر به نسل ۷ تعلق دارد.

لیست جدید بازی‌های رایگان ایکس‌باکس لایو گلد
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 کاربران سرویس ایکس باکس لایو گلد در ماه نوامبر(10 آبان تا 9 آذر) سال جاری می‌توانند چهار بازی را بدون پرداخت هزینه‌ی جداگانه به حساب خود اضافه کنند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت مایکروسافت رسماْ فهرست بازی‌های ماه نوامبر سال ۲۰۲۱ سرویس ایکس باکس لایو گلد را منتشر کرده است. مشترکین این سرویس اشتراکی این‌بار نیز می‌توانند ۴ بازی دیگر را بدون پرداخت هزینه‌ی اضافی به حساب خود اضافه کنند که طبق معمول، دو بازی از آن‌ها به نسل ۸ و دو بازی دیگر به نسل ۷ تعلق دارد. البته همه‌ی این بازی‌ها روی ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس اجرا می‌شوند.

بازی Moving Out محصول سال ۲۰۲۰ یکی از آثاری است که کاربران ایکس باکس لایو گلد می‌توانند در بازه‌ی زمانی ۱۰ آبان تا ۹ آذر (۱ تا ۳۰ نوامبر) به تجربه‌ی آن بپردازند. بازی Moving Out اثری کوآپ است که در آن بازیکنان باید با همکاری یکدیگر وسایل را در سریع‌ترین زمان ممکن از خانه خارج کنند. کاربران این سرویس اشتراکی در ماه نوامبر می‌توانند به‌سراغ بازی Lego Batman 2 DC Super Heroes محصول سال ۲۰۱۲ نیز بروند که از ۲۵ آبان تا ۹ آذر (۱۶ تا ۳۰ نوامبر) به‌رایگان در دسترس خواهد بود.

بازی‌های Rocket Knight و Kingdom Two Crowns نیز در ماه نوامبر برای کاربران ایکس باکس لایو گلد رایگان خواهد بود و مشترکین این سرویس به‌ترتیب در بازه‌ی ۱۰ تا ۲۴ آبان (۱ تا ۱۵ نوامبر) و ۲۴ آبان تا ۲۴ آذر (۱۵ نوامبر تا ۱۴ دسامبر) می‌توانند آن‌ها را به اکانت خود اضافه کنند. بازی Rocket Knight با الهام از مجموعه بازی‌های Sparkster شرکت سگا ساخته شده است و بازی Kingdom Two Crowns شما را در نقش پادشاهی در ژاپن فئودال قرار می‌دهد.

بازی‌های ایکس باکس لایو گلد در ماه نوامبر ۲۰۲۱

بازی Moving Out: بازه‌ی زمانی ۱۰ آبان تا ۹ آذر (۱ تا ۳۰ نوامبر)

بازی Kingdom Two Crowns: بازه‌ی زمانی ۲۴ آبان تا ۲۴ آذر (۱۵ نوامبر تا ۱۴ دسامبر)

بازی Rocket Knight: بازه‌ی زمانی ۱۰ تا ۲۴ آبان (۱ تا ۱۵ نوامبر)

بازی Lego Batman 2 DC Super Heroes: بازه‌ی زمانی ۲۵ آبان تا ۹ آذر (۱۶ تا ۳۰ نوامبر)

همان‌طور که مایکروسافت اشاره کرده است، اگر درحال‌حاضر بخواهید این ۴ بازی را بدون تخفیف خریداری کنید، باید ۷۹.۹۶ دلار برای تهیه‌ی آن‌ها بپردازید و در صورت تجربه‌ی کامل هر چهار محصول می‌توان ۳۲۰۰ گیمراسکور به‌دست آورد.

مطمئن شوید که بازی‌های ایکس باکس لایو گلد ماه اکتبر ۲۰۲۱ را پیش از پایان مهلت تعیین شده دریافت کنید. علاوه‌بر ایکس باکس لایو گلد، فهرست بازی‌های گیم پس مایکروسافت نیز در گذر زمان گسترش می‌یابد و در واقع اکنون زمان مناسبی برای تهیه‌ی اشتراک و تجربه‌ی بازی‌های آن به‌ حساب می‌آید.

دیدگاه خود را ارسال کنید