جذاب ترین عطرهای تلخ یونیسکس برای سال جدید!

عطرفرید تخصصی ترین فروشگاه خرید اسانس عطر اورجینال در ایران است و ضمن تبریک سال 1402 به شما عزیزان، در این مقاله این دو عطر روح انگیز و جذاب یونیکس و جذاب را از نظر قیمت، کیفیت و نت هی تشکیل دهنده هرکدام بررسی میکند.

جذاب ترین عطرهای تلخ یونیسکس برای سال جدید!
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

با رسیدن سال نو، وقتش رسیده تا شروعی تازه و جدید را به امید آینده ای روشن جشن بگیریم؛ و چه چیزی بهتر از اینکه سال جدید را با یک بوی جدید که حس و حالی شگفت انگیز و سرشار از احساس آغاز کنیم! معرفی میکنم: عطر تام فورد آمبر لیدر و عطر آنجلز شیر بای کیلیان.

آمبر لیدر (Ombre Leather) از برند آمریکایی معروف و شناخته شده تام فورد، عطری احساسی است که به خوبی حس اعتماد به نفس و قدرت را برای شروع سالی امیدبخش به شما میدهد. این عطر با سه رایحه برجسته چرم، هل و نعناع هندی یک انتخاب عالی برای کسانی است که میخواهند در هر مجلسی با قدرت حضور پیدا کنند.

در عین حال عطر By Kilian Angel’s Share یک عطر پیچیده و بی نظیر است که با روایح دانه تونکا، دارچین و کنیاک همراه است! یک ترکیب گرم و جذاب که هم برای شب ها و هم برای دورهمی های روزانه بی نظیر است.

عطرفرید تخصصی ترین فروشگاه خرید اسانس عطر اورجینال در ایران است و ضمن تبریک سال 1402 به شما عزیزان، در این مقاله این دو عطر روح انگیز و جذاب یونیکس و جذاب را از نظر قیمت، کیفیت و نت هی تشکیل دهنده هرکدام بررسی میکند.

 پیشنهاد میکنیم اگر به دنبال یک عطر جدید و خاص هستید به هیچ وجه این مقاله را از دست ندهید.

 

عطر تام فورد آمبر لیدر

تام فورد یکی از شناخته شده ترین برندها و کمپانی های عطر سازی در دنیاست که محصولات فوق العاده خوش بو و جنجالی مثل Tom Ford Fucking Fabulous را از خود به جا گذاشته است.

این برند در سال 2018 محصولی چرمی و تلخ، در عین حال ظریف و اغواکننده را منتشر کرد که از لحظه عرضه خود توانست توجهات بسیار زیادی را حتی در بین کسانی که با رایحه چرمی مشکل دارند جلب کند.

مدرن، ظریف و رسمی سه واژه اصلی است که می تواند این عطر تلخ و گرم را به خوبی توصیف و ذات آن را آشکار کند. برخلاف بسیاری از عطرهای گرم که برای فصل های تابستان و بهار مناسب نیست، عطر تام فورد آمبر لیدر یکی از اصلی ترین پیشنهادهای متخصصین عطر و ادکلن در این دو فصل است.

تام فورد به شکلی هنرمندانه رایحه و نت های این عطر را چیده است که ملایمت آن یک امضای شیک و دلنشین از شما برجا میگذارد. در بسیاری از نظرسنجی های انجام شده در بین خریداران این عطر، افراد معتقدند این محصول تام فورد در تمامی فصول سال قابل استفاده است.

خرید عطر تام فورد آمبر لیدر برای عاشقان بوی چرم

رایحه چرم، رایحه ای است که افراد در انتخاب آن گاها بسیار سخت پسند می شوند و به سختی می توان عطری را پیدا کرد که در این گروه بویایی قرار بگیرد، اما در عین حال مورد پسند همگان باشد؛ عطر One Milion و همچنین دیور هوم مردانه نمونه های موفق این عطرها است.

Tom Ford Ombre Leather یکی دیگر از نمونه های برتر عطرهای چرمی در دنیاست که با اولین اسپری از آن یک شروع تلخ و شیرین با رایحه کهربا و حس و حال دودی تجربه می کنید که در بین آنها رایحه چرم با ظرافت خاصی در بین این روایح و نت های گلی ناشی از گل یاس می درخشد.

رایحه چرمی در این عطر از بوهای دیگر این نت ماندگار تر است و با محو شدن رایحه های دیگر، همچنان باقی می ماند. پس از آن نت های میانی و پایه این عطر، یک بوی تلخ و شیرین و پودری را برایتان ایجاد می کنند که حس جذابیت و اعتماد به نفسی بی نظیری به شما می دهند.

تام فورد اومبره لدر یک عطر با پخش بو و ماندگاری بسیار بالاست و برای مهمانی های روزانه و شبانه یک انتخاب بسیار عالی به شمار می رود.

اسانس عطر گرمی تام فورد آمبر لدر TOM FORD OMBRE LEATHER

در یک نگاه، هرم بویایی این عطر شامل 3 نت اصلی است:

  • نت اول: هل
  • نت میانی: گل یاس، چرم
  • نت پایانی: نعناع هندی، کهربا، خس خس

* عطر تام فورد آمبره لیدر مناسب کیست؟

این محصول Tom Ford در ابتدای معرفی خود بیش تر به عنوان یک عطر مردانه شناخته میشد، اما پس از مدت کوتاهی بسیاری از بانوان نیز جذب آن شدند و پس از آن خانم ها نیز از روایح این عطر رویایی استفاده می کنند.

تام فورد امبر لدر یک عطر قدرتمند و غنی است که ضمن حفظ روحیه مرموز، چرمی و تلخ خود، نت های گلی و گیاهی خود را هم حفظ کرده و یک تعادل زیبا در خود به وجود آورده است. اگر به دنبال عطری هستید که بتواند به خوبی روحیات پرهیاهوی شما را نشان دهد، خرید این عطر یک پیشنهاد استثنایی است که نباید از دست بدهید.

* قیمت عطر تام فورد آمبره لیدر

محصولات برند تام فورد معمولا جزء عطرهای لاکچری و گران قیمت هستند و به ندرت ممکن است محصولی از این کمپانی را مشاهده کنیم که زیر 5 میلیون تومان باشد. فروش تام فورد آمبره لیدر نیز در بازار امروز در رنج قیمتی 7 تا 9 میلیون تومان در اختیار افراد قرار می گیرد.

- خرید اسانس عطر تام فورد آمبره لیدر در عطرفرید

عطرفرید بزرگترین فروشگاه اسانس عطرهای اورجینال و فوق لاکچری در ایران است که محصولات خود را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در اختیار شما عزیزان در سراسر کشور قرار میدهد. اسانس تام فورد آمبره لدر در فروشگاه عطر فرید در شیشه های 10 تا 100 و در 3 کیفیت زیر به فروش میرسد:

  • کیفیت خوب – 10 هزار تومان
  • کیفیت پرفیوم خالص – 19 هزار تومان
  • کیفیت تاپ گرید (top grade) – 29 هزار تومان.

جهت ثبت سفارش کافیست به وب سایت Atrefarid.com مراجعه کنید.

عطر آنجلز شیر بای کیلیان

عطر بای کیلیان آنجلز شر از کمپانی فرانسوی لاکچری و بنام بای کیلیان در سال 2020 منتشر شده است؛ عطری که هر پاف از آن حدودا نیم دلار برایتان تمام می شود!

By Kilian Angel’s Share یک عطر مشروبی است و با توجه به اینکه سابقه خانواده کیلیان در تهیه شراب های با کیفیت فرانسوی دیده میشود، تعجبی ندارد که این کمپانی توانسته با کیفیت ترین عطر با رایحه مشروبی در دنیا را تولید کند.

* خرید عطر آنجلز شیر بای کیلیان برای عاشقان عطرهای تلخ

این عطر مثل عطر تام فورد آمبر لیدر دارای نت های تلخ و شیرین است که نت های وانیل در کنار رایحه کنیاک دل هر خانم و آقایی را بدست می آورد؛ این عطر لوکس و مجلل برای افرادی که به خوش پوشی و بویی که از آنها ساطع می شود اهمیت میدهند یک گزینه ایده آل است.

اولین نت های این عطر را رایحه بی نظیر تلخ، گرم و احساسات بر انگیز کنیاک تشکیل میدهد و به محض اولین اسپری از آن میتوانید بوی خوش آن را در اطراف خود به خوبی احساس کنید. این خط بو تا مدت های طولانی پس از شما بر جای می ماند و اطرافیان شما را به خوبی متوجه حضور شما میکند.

پس از آن رایحه میانی به همراه نت های ادویه ای حاصل از دارچین به همراه بوی دل نشین دانه تونکا پایه ثابت تمام عطرهای فرانسوی، همچنین نت های چوبی درخت بلوط به شما حس و حالی دلنشین و آرامش ذهنی عمیقی هدیه می دهد. این نت، طولانی ترین نت این عطر است و ساعت های طولانی با شما همراه خواهد بود.

در پایان، نت های پایه خودشان را نشان می دهند. این نت ها از چوب صندل سفید، پرالین و شیرینی وانیل تشکیل می شوند و یک شادی عمیق در ذهن شما به وجود می آورند تا پس از یک دورهمی یا یک روز شلوغ، باقی روز خود را با نشاط سپری کنید.

اگر از عاشقان عطرهای تلخ و با کلاس هستید و میخواهید یک رایحه جدید و به یاد ماندنی را تجربه کنید این عطر را از دست ندهید.

عطر بای کیلیان آنجلز شیر by Kilian Angels Share

در یک نگاه نت های تشکیل دهنده عطر آنجلز شیر بای کیلیان شامل:

  1. نت اولیه: کنیاک
  2. نت میانی: دانه تونکا ، دارچین ، درخت بلوط
  3. نت پایه: وانیل ، پرالین، چوب صندل سفید

قیمت عطر آنجلز شیر بای کیلیان

این عطر جزء عطرهای لاکچری و گران قیمت به شمار می آید؛ در کل این ویژگی ای است که در بین اکثر عطرهای فرانسوی مشاهده می کنیم. فروش عطر آنجلز شیر بای کیلیان در بازارها و فروشگاه های مختلف با قیمت 11 تا 14 میلیون تومان انجام میشود.

عطر فرید، این محصول فوق لاکچری را با خالص ترین کیفیت و قیمت 29 هزارتومان برای هر میل به فروش می رساند و شما عزیزان می توانید جهت ثبت سفارش با قیمت سال قبل، همین حالا به سایت atrefarid.com مراجعه کنید.

لاکچری ترین عطرها در سال جدید با عطرفرید

سال جدید، سال امید و آرزوهای بسیاری است و امیدواریم سال نو را با دلی خوش شروع و موفقیت های بی شمار به پایان برسانید.

در این مقاله به معرفی دو محصول بسیار جذاب و اغواکننده یعنی عطر تام فورد آمبر لیدر و عطر آنجلز شیر بای کیلیان پرداختیم، دو عطر خاص تلخ و شیرین که برای سال جدید میتواند یک گزینه عالی برای خودتان یا هدیه به عزیزانتان باشد. جهت کسب اطلاعات بیش تر میتوانید به وب سایت عطرفید مراجعه نمایید.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید