تعمیر چیلر

چیلر یک دستگاه خنک کننده است که از طریق گردش ماده ی مبرد، در بین قطعاتش و تقطیر و تبخیر این مبرد ، وظیفه ی خود را انجام می دهد. معمولا بکارگیری چیلر بیشتر برای ساختمان هایی با مساحت بالا و یا با چند واحد، به صرفه تر و کاراتر از سیستم های دیگر است. به همین دلیل است که این سیستم تهویه مطبوع در آپارتمان های مسکونی و اداری ، مجتمع های تجاری و فرهنگی و ساختمان هایی از این دست ، استفاده گسترده ای دارد.

تعمیر چیلر
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

 

طبیعتا چیلر ها نیز مانند سایر سیستم سرمایشی و گرمایشی در صورت بروز مشکل به تعمیر و هر چند وقت یک بار به سرویس نیاز دارند. اما به دلیل پیچیدگی  سیستم چیلر ها ، تعمیر، نگهداری و سرویس این تجهیز، کار هر کسی نیست. یعنی انجام این خدمات برای افراد معمولی کار سختی است و باعث آسیب رسیدن به چیلر خواهد شد. در این بین کوتاه شدن عمر چیلر یکی از مهم ترین آسیب ‌هایی  است که در صورت استفاده از خدمات نامناسب توسط افراد نابلد اتفاق می افتد. به این دلیل که اگر که دستگاه به درستی تعمیر و نگهداری نشود، به درستی هم نمی‌ تواند کار کند و  به مرور موجب آسیب رسیدن به قطعات درونی آن شده، در نهایت نیز چیلر از کار می‌ افتد.

حال برای جلوگیری از آسیب رسیدن به چیلر باید چه کرد؟ کافیست شما برای تعمیر، نگهداری و سرویس این تجهیز، از نمایندگی‌ برند مورد نظر کمک بگیرید.

ما در اینجا به شما کاربران عزیز، مجموعه تکنو تهویه را معرفی می کنیم که حرفه ای ترین مرکز نمایندگیِ تعمیر، نگهداری و سرویسِ چندین برند برترِ چیلر می باشند. پس در صورتی که به خدمات و مشاوره افراد تکنو تهویه در این زمینه احتیاج پیدا کرده اید می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

88596109

66396355

در ادامه برندهایی از چیلر که افراد تکنو تهویه نمایندگی تعمیر و سرویس آن ها می باشند را نام برده و در مورد آن ها توضیحاتی داده ایم:

نمایندگی چیلر مک کوی(McQuay)

درست است که برند مک کوی(McQuay) یکی از معتبرترین برند های تولید چیلر و تهویه مطبوع می باشد، اما فراموش نکنید که این به معنی خراب نشدن چیلرهای مک کوی(McQuay) نمی باشد.

 تمامی سیستم های تهویه مطبوع برای عملکرد بهتر و داشتن عمر طولانی تر، نیاز به سرویس دوره ای و در صورت خراب شدن نیازمند به تعمیر می باشند. از آن جای هم که چیلر مک کوی(McQuay) دارای سیستم پیشرفته و پیچیده می باشد، حتماً باید افراد حرفه ای و متخصص را برای سرویس نگهداری و تعمیر آن به کار بگیریم.

تعمیر، نگهداری و سرویس تخصصی چیلر مک کوی(McQuay)  را از مجموعه بزرگ و تکنیسین های حرفه ای تکنو تهویه بخواهید که با داشتن یک تیم تخصصی بهترین نمایندگی چیلر مک کوی(McQuay) می باشند.

در ادامه برخی از مشکلاتی که ممکن است در طی استفاده از چیلر مک کوی(McQuay) با آن مواجه شوید را بیان می نماییم:

مشکلات و خرابی های چیلر مک کوی

نکاتی که در ادامه به آن اشاره می کنیم از نکاتی می باشد که نشان می دهد دستگاه شما نیاز به تعمیر دارد و باید با تکنو تهویه بهترین نمایندگی چیلر مک کوی(McQuay) تماس بگیرید.

  • روشن نشدن چیلر مک کوی
  • چیلر مک کوی روشن می شود ولیکن به صورت یک سره کار می کند.
  • افزایش میزان صدای پنل داخلی
  • عدم خنک سازی محیط
  • افزایش بوی بد دستگاه
  • ریزش آب از پنل داخلی دستگاه
  • نمایش پیغام های خطا

20

نمایندگی چیلر تویو TOYO

چیلر تویو TOYO یکی از بهترین و شناخته شده ترین برند های تولید چیلر می باشد. اما مسئله ای که برای ما کاملا واضح و آشکار است این می باشد که حتی صاحبان چیلر تویو نیز نگران این مسئله اند که خدمات سرویس و تعمیر  چیلر تویو TOYO را به چه افرادی بسپارند.

 طبیعت تا زمانی که چیلر مورد نظر دارای گارانتی معتبر و شرکتی می باشد با شماره نمایندگی که در کارت گارانتی موجود است تماس می گیریم. اما زمانی که گارانتی دستگاه ما به پایان رسید باید چه کنیم ؟

معقولانه ترین کار در این مواقع، این است که خدمات تعمیر، نگهداری و سرویس  چیلر تویو TOYO را به مراکزی که نمایندگی معتبر چیلر تویوTOYO می باشند، بسپاریسم.

در این بین تکنو تهویه تنها نمایندگی چیلر تویو، می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. در ادامه اقداماتی را که این مجموعه جهت سرویس دوره ایِ چیلر تویوTOYO انجام می دهند تا عمر بیشتر و عملکرد بهتری داشته باشد را ذکر کرده ایم:

  1. چک کردن تمام سنسورهای چیلر
  2. مطمعن شدن از عملکرد صحیحِ فن های کندانسور
  3. بررسی گاز مدار تبرید و اطمینان از سلامت پارامترها
  4. کنترل و بازدید بخش برقی و الکترونیکی چیلر
  5. بازدید گیج های فشار و دمای منصوب

درنظر داشته باشید که موارد ذکر شده تنها اقدامات و خدمات مجموعه تکنو تهویه نمی باشد. افراد مجرب، متخصص و منصف در این مجموعه تمام تلاش خود را می‌کنند تا چیلر تویو شما، بهترین عملکرد، بیشترین عمر با کمترین هزینه را برای شما داشته باشد.

نمایندگی چیلر دایکین

شرکت دایکین از آخرین و به روزترین فناوری برای ساخت انواع محصولات تهویه مطبوع مانند چیلر استفاده کرده است. به همین دلیل تعمیر چیلر دایکین بسیار تخصصی و پیچیده ای می باشد و در صورت ایجاد اشکال و خرابی، تعمیر و رفع ایراد آن ها کار ساده ای نیست.

توصیه ما به شما این است که برای کاهش هزینه ‌های تعمیر چیلر دایکین خود، از خدمات مجموعه تکنو تهویه، تخصصی ترین نمایندگی چیلر دایکین، استفاده نمایید.

متخصصین تکنو تهویه با تخصص و تجربه فراوان در زمینه تعمیر چیلر دایکین ، همواره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

21

با تکنو تهویه در دمای آسایش زندگی کنید

افراد در مجموعه تکنو تهویه علاوه بر داشتن تخصص، علم و تجربه کاری، دارای وجدان و تعهد نیز می باشند. از همین رو با شعار همیشگیِ خود اینکه با «تکنو تهویه در دمای آسایش زندگی کنید» تمام تلاش خود را می‌کنند که خدمات تعمیر سرویس و نگهداری انواع برند چیلر(چیلر مک کوی- چیلر دایکین- چیلر تویو TOYO) را با هزینه‌ ی تمام شده ی منصفانه و معقولانه برطرف سازند.

در صورتی که به خدمات سرویس و تعمیر انواع چیلر احتیاج پیدا کردید، می توانید با شماره ی 88596109  و 66396355 تماس حاصل نمایید که همواره پاسخگوی شما عزیزان می باشیم.

 

 

 

دیدگاه خود را ارسال کنید