راهنمای یادداشت های تشکر (همراه با مثال ها و نکات)

یادداشت های تشکر راهی مؤدبانه برای ابراز قدردانی هستند. یادداشت های قدردانی حرفه ای هنگام تکمیل یک مصاحبه شغلی، ملاقات با یک طرف تجاری جدید، جشن گرفتن روابط کاری موجود یا دریافت یک هدیه کاری مناسب است. در حالی که ارسال یادداشت های تشکر حرفه ای اجباری نیست، انجام این مرحله اضافی می تواند تاثیر مثبتی داشته باشد.

راهنمای یادداشت های تشکر (همراه با مثال ها و نکات)
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

در این مقاله، نکاتی را در مورد نحوه نوشتن یادداشت تشکر و تشکر معنادار مرور می‌کنیم که ممکن است روابط بهتری ایجاد کند و شغل شما را تقویت کند. می توانید دوست تان را در بهترین آموزشگاه موسیقی ثبت نام کنید و رسید ثبت نام را به او تحویل دهید.

چگونه یک یادداشت تشکر بنویسیم؟

هنگام نوشتن یک یادداشت تشکر، بسیار مهم است که با انتقال اطلاعات صحیح، از پیام خود نهایت استفاده را ببرید. باید قدردانی خود را ابراز کنید و به اطلاعات مرتبطی که برای رابطه حیاتی هستند، دست پیدا کنید. به عنوان مثال، اگر بعد از یک مصاحبه شغلی، نامه تشکر می فرستید، باید مهارت های کلیدی را برجسته کنید که شما را برای این فرصت مناسب می کند.

زیباترین یادداشت تشکری که دیدم موقع دریافت سفارشم از بهترین سایت خرید ادکلن بود که همراه با سفارشم برای من فرستادند و از خرید من تشکر کردند.

در یادداشت تشکر چه باید گفت

در اینجا پنج مرحله برای کمک به شما در هنگام نوشتن یک یادداشت تشکر حرفه ای و خاطره انگیز آورده شده است. فرض کنید دوست شما یک گیتار برای شما خریده تا موسیقی یاد بگیرید.

1. با سلام شروع کنید

پیام خود را با سلامی مانند «کندیس عزیز» یا «سلام کندیس» آغاز کنید. پس از احوالپرسی، دلیل نوشتن خود را توضیح دهید و ابراز قدردانی کنید.

مثال: «کندیس عزیز، از اینکه دیروز بعدازظهر برای بازدید از دفتر ما وقت گذاشتید بسیار سپاسگزاریم.»

یا اینکه یک وقت از بهترین سالن زیبایی تهران برای او بگیرید تا او را زیباتر کنید و سورپرایز شود.

2. قدردانی خود را با جزئیات به اشتراک بگذارید

اگر چه شما به احتمال زیاد دلیل ایجاد یک رابطه را در طول مکالمه اولیه خود به اشتراک گذاشته اید، اما تکرار اشتیاق شما مفید است. این نشان می دهد که گیرنده در مورد توسعه یک رابطه کاری جدی است و می خواهد ارتباط خود را ادامه دهد.

مثال: ما از این که در آینده بیشتر با شما روی پروژه ها کار می کنیم، هیجان زده هستیم و امیدواریم با رشد، اطلاعات بیشتری در مورد کارایی فرآیند از شما یاد بگیریم.

3. هر گونه جزئیات از مکالمات را درج کنید

به اشتراک گذاشتن جزئیات تعاملات خود با گیرنده یادداشت تشکر، مهارت های گوش دادن فعال را نشان می دهد و علاقه را منتقل می کند. همچنین می تواند به یک مخاطب جدید کمک کند تا شما را به خاطر بسپارد. اگر گیرنده در مدت کوتاهی با چند نفر صحبت کرده باشد، مانند اینکه در حال ارسال یک یادداشت تشکر برای کسی هستید که در طول یک کنفرانس یا نمایشگاه تجاری ملاقات کرده اید، این کار مفید است. مثلا مکالمات آرایشگاه یا سالن زیبایی. هر چیزی که باشد.

به محض پایان مکالمه، چند لحظه وقت بگذارید و یادداشت هایی را یادداشت کنید. به این ترتیب، هیچ جنبه معناداری از بحث را فراموش نخواهید کرد.

مثال: «یادگیری در مورد اینکه تیم شما چگونه برای حل مشکلات زمان‌بندی ما کار می‌کند بسیار مفید بود، زیرا ما قصد داریم در سال جدید با مشتریان بیشتری کار کنیم.»

4. بستن با افکار یا اطلاعات اضافی

اگر نکات کلیدی یا گام های بعدی وجود دارد، آن ها را در بیانیه پایانی خود بگنجانید. به یاد داشته باشید، کوتاه اما تاثیرگذار نگه داشتن آن بهترین راه برای اطمینان از خوانده شدن کامل آن است.

مثال: ما آرزو می کنیم که شما با رفتن به خانه سفری ایمن داشته باشید و در اوایل هفته آینده موارد عملی ما را پی گیری کنید.

5. با یک نشانه مودبانه پایان دهید

در نهایت، یادداشت تشکر خود را با علامتی مانند «باز هم متشکرم» یا «با احترام» و یک امضای حرفه‌ای پایان دهید.

چند دقیقه وقت بگذارید و یادداشت های تشکر خود را برای هر گونه اشتباه املایی، دستوری یا نحوی مرور کنید. پیامی عاری از خطا نشان می دهد که شما حرفه ای و جزئیات گرا هستید.

نکات ارسال یادداشت تشکر

  • زمان بندی مهم است

  • نوشتن دلیل تشکر را فراموش نکنید

  • شروع و پایان تشکر مهم اند

  • زیاده گویی نکنید

  • لحن درست را انتخاب کنید

  • خودتان را معرفی کنید

 

 

 

دیدگاه خود را ارسال کنید