یکی از بنیان‌گذاران اپل: بین آیفون 13 و مدل‌های قبلی فرقی نیست!

وزنیاک بعد از مشاهده نسل جدید آیفون اپل، به صراحت گفته نسل جدید عملا تفاوت خاصی با مدل‌های قدیمی ندارد.

یکی از بنیان‌گذاران اپل: بین آیفون 13 و مدل‌های قبلی فرقی نیست!
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

«استیو وزنیاک»، یکی از بنیانگذاران اپل اظهارنظر جالبی در مورد نسل جدید آیفون مطرح کرده و می‌گوید تفاوتی بین آیفون ۱۳ و مدل‌های قبلی آیفون وجود ندارد و به همین دلیل وی تصمیم گرفته آیفون ۸ قدیمی خود را نگه دارد و آن را ارتقا ندهد.

وزنیاک بعد از مشاهده نسل جدید آیفون اپل، به صراحت گفته نسل جدید عملا تفاوت خاصی با مدل‌های قدیمی ندارد. وی در بخشی از صحبت‌های خود به این موضوع اشاره کرده است:

«من آیفون جدید را گرفتم، اما نمی‌توانم واقعا تفاوت آن را با مدل‌های قدیمی تشخیص دهم. نرم افزاری که دستگاه به آن مجهز شده، تفاوتی با آیفون‌های قدیمی ندارد.»

وزنیاک همچنین به این موضوع اشاره کرده که چندان به ابعاد دستگاه توجهی نشان نمی‌دهد و آنچه برایش مهم است، ارتقا عملکرد آن است. او می‌گوید تنها به این موضوع توجه می‌کند که محصولات عملکرد بهتری از خود نشان دهند.

از بسیاری جهات، سری آیفون ۱۳ از نسل قبلی خود یعنی آیفون ۱۲ قابل تشخیص نیست. اپل نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود را با بریدگی بالای نمایشگر کوچک‌تر و ضخامت جزئی بیشتر نسبت به نسل قبلی به بازار عرضه کرده است.

استیو وزنیاک می‌گوید کماکان از آیفون ۸ خود رضایت دارد و این احتمال وجود دارد که آیفون ۱۳ را به یکی از فروشگاه‌های اپل بازگرداند و با همان آیفون ۸ کار کند که ظاهری شبیه آیفون ۷ و آیفون ۶ دارد.

در سال ۲۰۱۷ نیز وزنیاک در مورد آیفون ۱۰ به خبرنگاران گفته بود که روز اول عرضه، این پرچمدار را خریداری نخواهد کرد. با این وجود، وی یکی از طرفداران اپل واچ است و عملکرد این شرکت را در توسعه ساعت هوشمند تحسین می‌کند.

وزنیاک همچنین به این موضوع اشاره کرده که می‌خواهد آیفون تاشو اپل را نیز ببیند. هرچند با توجه به وضعیت توسعه آن، به نظر نمی‌رسد این رویا خیلی زود محقق شود.

اگرچه وزنیاک فکر می‌کند تفاوتی بین آیفون ۱۳ و نسل‌های قبلی وجود ندارد، اما شاید با از راه رسیدن سری آیفون ۱۴ هیجان‌زده شود. شایعه‌های مختلفی در مورد آیفون ۱۴ پرو مکس منتشر شده که به نظر می‌رسد قرار است با طراحی جدیدی عرضه شود.

دیدگاه خود را ارسال کنید