فال امروز|فال امروز فروردین|فال امروز شهریور|فال امروز مهر

فال روزانه: فال امروز چهارشنبه 12 آبان 1400

فال امروز چهارشنبه 12 آبان 1400 را در ادامه می خوانیم.

فال روزانه: فال امروز چهارشنبه 12 آبان 1400
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

فال روزانه فروردین

شما هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و نکات مبهم زیادی نیز به صورت سربسته باقی مانده‌اند. حتی اگر بی‌صبرانه منتظر شروع کردن کارهایتان هستید، الان بهتر است که اصلاً کاری انجام ندهید و برای یک برنامه تفریحی تدارک ببینید. در عین حال به موقع خودش به فکر اهدافتان هم باشید. به جای اینکه برخلاف جریان آب شنا کنید، خودتان را به دست آن بسپارید.

شما فردی هستید که نمی توانید به دیگران نه بگویید. مدتی ست که در پی انجام دادن تصمیمات دیگران هستید، اما حال باید خود و خواسته هایتان را در اولویت قرار دهید. امروز همه چیز به خوبی برای شما پیش خواهد رفت، بنابراین در پیش بردن ایده هایی که در سر دارید، درنگ نکنید. صبور باشید و با دیدن موانع زود عقب نکشید. اگر مجرد هستید اما علاقه ای هم به برقراری رابطه با دیگران ندارید، بدانید که گذشته شما روی حال تان سایه انداخته است. بنابراین اتفاقات تلخ را فراموش و راه را برای ورود افراد جدید باز کنید. برای جواب دادن به جمعی در مورد تصمیمی که گرفته اید خودتان را آماده کنید. از هوش و استعدادتان کمک بگیرید و گره مشکلی خانوادگی را باز کنید. به شخصی که مثل آب خوردن دروغ می گوید فرصت عرض اندام ندهید. بی رودربایستی جلو او بایستید و نظرتان را بی پرده بگویید.

اگرچه شما امروز احساس شکست ناپذیر بودن می‌کنید، ولی در واقع اینگونه نیستید. بهرام ستاره بخت شما به نفع شما فعالیت می‌کند، اما اطمینان بیش از حد شما به خودتان باعث می‌شود که کارهایتان را سمبل کنید. اطمینان پیدا کیند که کارهای شخصی‌تان را انجام داده‌اید و به جزئیات نپردازید، حتی اگر مطمئن هستید که با این روش شانسی برای موفق شدن دارید.

فال روزانه اردیبهشت

امروز شما زیاد حس خوبی ندارید، برای اینکه زمان به سرعت می‌گذرد و شما نمی‌توانید همه کارهایتان را تمام کنید. به جای اینکه با نگران شدن به خاطر اتفاقاتی که شاید در آینده بیفتد تلاش‌هایتان را ضایع کنید، سریع به سراغ لیست خود بروید و از گزینه‌ای به سراغ گزینه بعدی بروید. شما باید هفته آینده وقت بگذارید و برنامه‌های تفریحی خود را از نو سازماندهی کرده و آنها را جدی‌تر بگیرید.

از آنجا که هنوز به هدف تان دست نیافتید، احساس می کنید در جایی که لایقش هستید، قرار نگرفته اید. اما با نگرانی چیزی درست نمی شود. هنوز زمان زیادی برای پیشرفت دارید بنابراین ناامید نشوید و به تلاش تان ادامه دهید. کمی شک در دل شما نسبت به شریک زندگی تان ایجاد شده است، اما آنچه شما می بینید تنها ظاهر است. بنابراین بهتر است که زود قضاوت نکنید. زمان می تواند همه چیز را به شما ثابت کند. به زودی به میهمانی دعوت می شوید که اتفاقات خوبی را برای شما رقم خواهد زد. تغیری در محیطی کاری محاسباتتان را به هم ریخته، هراسان نشوید، اگر درست و به موقع عمل کنید همه چیز به نفع شما تمام می شود. سعی دارید دشمنی شخصی را به دوستی تبدیل کنید. شما شخصیتی قوی و جذاب دارید. حرف‌هایتان در دل او اثر می کند، کافیست صادق باشید.

آرام و پیوسته انجام دادن کارها اغلب یکی از بزرگترین توانائیهای شما بوده است. در حالیکه دیگران سریع و پر شتاب کارهایشان را انجام می‌دهند، شما در مراحل اولیه پایه‌ریزی برنامه‌هایتان هستید که این شیوه می‌تواند پیشرفت شما را تضمین کند. اما اکنون شما به سمت هیجان و جوش و خروش کشیده شده‌اید. البته این شیوه‌ای است که دیگران شما را به آن ترغیب کرده‌اند، اما در حال حاضر روشی خردمندانه برای انجام دادن کارهایتان است.

فال روزانه خرداد

امروز نوع نگاهتان به زندگی بهتر شده است و حتی دوستان شما هم متوجه این موضوع شده‌اند. تازگی‌ها فشارهای عصبی زیادی بر شما وارد شده است و امروز مثل اینکه اوضاع در حال بهتر شدن است. اکنون زمان خیلی خوبی برای شروع کردن هر نوع پروژه‌ای است، بخصوص اگر این پروژه در نزدیکی خانه‌تان باشد.

مسیر جدیدی را در زندگی تان پیش گرفته اید. شاید این روند در ابتدا برایتان سخت باشد اما بهتر است که این بار به سرنوشت اعتماد کنید و پیرو آنها باشید. شما در رابطه عاطفی به سر می برید که به شما اعتماد به نفس داده است. از آنجا که این موضوع اهمیت زیادی دارد، سعی کنید که رابطه تان را نگه دارید یا حتی اگر مشکلی وجود دارد، آن را برطرف کنید. سوالی ذهن تان را درگیر کرده که امروز جواب آن را از طریق یکی از اطرافیان تان خواهید گرفت. همکار یا هم گروهی هایتان را تشویق کنید، آنها بیشترین سعی خود را خواهند کرد تا نظرتان را جلب کنند. شما آنقدر توانا هستید که اگر بخواهید، از سنگ جواهر می سازید. از مجادله با شخصی پرهیز کنید، او هم به اندازه شما فکر می کند حق دارد. با او کنار بیایید.

توانایی شما در استفاده بجا از عناصر جهان باعث می‌شود شما مثل یک جادوگر به نظر بیایید، اما هوش و ذکاوت شما این توانایی را در شما ایجاد کرده است. شما اکنون به جای اینکه بخواهید رابطه جدیدی را شروع کنید به زمان نیاز دارید تا روابط قبلی‌تان را محکم‌تر کنید.

فال روزانه  تیر 

شما امروز کاملاً به خودتان اعتماد دارید، اما نمی‌توانید به راحتی دلیل این اعتماد را برای دیگران توضیح بدهید. شاید دلیلش این باشد که شما نمی‌خواهید آنها را ناراحت کنید و یا شاید هم از عکس‌العمل آنها می‌ترسید. حالا دلیلتان هرچه که باشد لازم نیست کاملاً سکوت اختیار کنید. درعوض برای امتحان بخشی از احساسات خود را ابراز کنید تا ببینید چه اتفاقی می‌افتد.

امروز درگیر کارهای عقب افتاده تان هستید. از این رو استرس دارید که آنها را به پایان نرسانید. بهتر است که از دیگران کمک بگیرید تا همه چیز طبق برنامه ریزی هایتان پیش رود. به زودی تغییر بزرگی در زندگی تان ایجاد می شود. اگر در ابتدا هماهنگی با آن برایتان سخت بود، نگران نشوید. به خودتان زمان دهید تا همه چی روی غلتک بیافتد. مشکلی که با عشق زندگی تان داشته اید، امروز حل می شود و شما نفسی راحت می کشید. در مورد مسئله ای خانوادگی بیش از اندازه به خودتان زحمت می دهید، در نتیجه هم به دردسر می افتید و هم باعث دلخوری نزدیکان می شوید. به تصمیمی که می گیرید پایبند باشید و مدام حرف خود را عوض نکنید. با یک حرف تلخ شخصی را می آزارید، در حالی که شما قصد آزار کسی را ندارید.

شاید شما تصمیم گرفته باشید تا برای اصلاح کردن فعالیتهای روز قبل تلاش کنید. خوشبختانه از صبح که روز شروع می‌شود تا موقعی که ماه وارد نشان شما می‌شود شما بیشتر و بیشتر احساس می‌کنید که در این زمینه موفق بوده‌اید. شما می‌خواهید که نسبت به احساسهایتان آگاهی داشته باشید، برای اینکه زمانی که آنها بر مسند قدرت بودند خواهید توانست آنها را سرکوب کنید. زمانی که می‌خواهید با توجه به اوضاع و شرایط درونی‌تان آنها را بررسی کنید به زمانی برای استراحت کردن نیاز خواهید داشت. اگر شما این کار را انجام دهید دیگران از شما پیروی خواهند کرد.

فال روزانه مرداد 

امروز شما در محل کار و یا در خانه دقت بیشتری دارید، چراکه کمتر دور و بر جزئیات می‌چرخید. در مورد روش تعادل برقرار کردن بین کار و تفریح به حس ششم خودتان اطمینان کنید. این سخن به معنای تنبل شدن نیست؛ بلکه به معنای این است که از روزتان نهایت استفاده را ببرید و البته شاید مجبور شوید تا عصر هم کار کنید.

برای تصمیم گیری عجله کنید. به خودتان زمان بیشتری دهید تا شک و تردید هایتان تمام شود. مشورت با خانواده می تواند نگاه تازه ای را به رویتان بگشاید. در مورد رابطه عاطفی تان، ندای قلب تان می تواند شما را به راه درستی هدایت کند. اگر در مورد موضوعی تردید دارید، بهتر است عجله نکنید و بیشتر به خودتان زمان دهید. یک میهمانی در پیش دارید. حتی اگر علاقه ای ندارید، بهتر است که در آن شرکت کنید زیرا خبرهای خوبی خواهید شنید. در مورد تغییری تازه در زندگی تان نگرانی را از خود دور کنید و انرژی تان را صرف همراه شدن با این تغییر تازه بکنید. هدیه ای دریافت خواهید کرد که برایتان ارزش معنوی زیادی دارد. در مورد مسائل مالی بهتر است مراقب مخارجتان باشید. هزینه ای برایتان پیش خواهد آمد.

ذهن شما مشغول بررسی کارایی ایده‌های بزرگ برای فعالیتهای متعالی شده است. اگر این شانس را دارید که افکارتان را پیش ببرید، پس آن را از دست ندهید. اما وقتی این حالت در طول روز تغییر جهت داد و به حرکتی پرشتاب تبدیل شد باید حواستان جمع باشد.

فال روزانه  شهریور 

امروز دیگران را سرمشق خود قرار دادن روش خوبی برای شما نیست، زیرا آنها می‌خواهند شما را از سرشان باز کنند. الان می‌توانیم بهتان توصیه کنیم که کاری را که فکر می‌کنید مهم تر است انجام دهید. وقتی برای تجزیه و تحلیل کردن و برنامه ریزی کردن باقی نمانده است. پس از بازی کردن دست بردارید و همین الان اقدام کنید. شما باید روحیه شوخ طبعی خود را حفظ کرده و در عین حال کارهایتان را انجام دهید.

در روابط تان هر چه امروز انعطاف پذیری بیشتری به خرج دهید، بیشتر به نفع تان خواهد بود. شما و شریک زندگی تان قصد انجام کاری را دارید. برای رسیدن به هدف تان کمی دیگر هم دست نگه دارید. عجولانه عمل کردن به نفع هیچکدام تان نیست. اگر چه این روزها مشغله زیادی دارید، اما از سلامتی تان غافل نشوید. به زودی دری به روی شما گشوده می شود که بهتر است قبل از قدم گذاشتن در آن، خود را برای هر اتفاقی آماده کنید. به کودک درونتان توجه کنید. دقایقی در روز را به خودتان اختصاص دهید و به هیچ چیز جز خودتان و آرامش و خواسته هایتان فکر نکنید. این روزها از ریسک کردن در هر کاری بهتر است بپرهیزید. دوستی قدیمی با خبری خوش به سراغتان خواهد آمد. با آغوشی باز او را بپذیرید.

گاهی اوقات زمانی که شما نیاز دارید دیگران را مجبور کنید به بهترین ایده‌هایتان گوش دهند، برایتان سخت است که به اندازه کافی مؤثر باشید. اما امروز مسیری را که انتخاب کرده‌اید حتی اگر مسیر مستقیمی نباشد، واضح و روشن است. اجازه بدهید که حس ششمتان شما را هدایت کند، حتی اگر احساس می‌کنید که این حس، حسی منطقی نیست. به جای دنبال کردن ایده جدیدی خارج از برنامه، اکنون شما به سادگی با پرداختن به این حس درحالیکه به سمت جلو پیش می‌روید خواهید توانست به بالاترین موفقیت‌ها برسید.

فال روزانه مهر   (فال چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ )

امروز ونوس سیاره بخت شما، در حالیکه باعث می‌شود بیشتر رویاپردازی کنید، وارد دوازدهمین خانه شما، خانه رویاها و تخیلات می‌شود. تخیلات شما امروز بیشتر از اینکه منبع الهام و خلاقیت بشوند و بیشتر از اینکه سازنده باشند مخرب هستند و تفکرات احمقانه‌تان شاید فقط توسط خودتان پذیرفته بشوند! براساس هر هوا و هوسی که به ذهنتان می‌آید عمل نکنید و اول به نتایج کارتان فکر کنید!!

کاری نیمه تمام دارید اما نمی دانید چگونه آن را به پایان برسانید، بهتر است که هر چه سریع تر برای آن برنامه ریزی کنید. هر چه آن را بیشتر به تعویق بیندازید، به ضررتان است. اگر مشکلی با یکی از اطرافیان تان دارید، بهتر است که تظاهر به خوب بودن را کنار بگذارید و در مورد احساس تان صادقانه حرف بزنید. در غیر این صورت شرایط بدتر از قبل خواهد شد. به زودی مسیر تازه ای در زندگی تان گشوده می شود که بهتر است با جسارت به آن قدم بگذارید. شنیدن یک خبر بسیار هیجان زده تان می کند، مراقب باشید تند نروید و خودتان را کنترل کنید شما می توانید بعدا دیگران را باخبر کنید. گذشته را مرور نکنید، بیهوده از آینده عقب میافتید. برای گفتن حرفی بهتر است تعجیل نکنید، چیزی خواهید شنید که نظرتان را عوض می کند.

شما در رابطه برقرار کردن با دیگران بسیار ماهر هستید، اما گاهی اوقات از این توانایی شخصی‌تان برای اینکه در دیگران احساس خوبی ایجاد کنید استفاده نمی‌کنید. امروز دوستانتان شما را همانگونه که هستید قبول دارند نه به خاطر کارهایی که انجام داده‌اید. وقتتان را هدر ندهید که در اشخاص دیگر توازن و هماهنگی به وجود آورید. درعوض با حرکت کردن موفقیت آمیز به سمت هدفهای شخصی‌تان الگوی خوبی برای دیگران باشید.

فال روزانه آبان ( چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ )

امروز احساسات شدید شما می‌تواند باعث به وجود آمدن اتفاقات ناراحت کننده‌ای شود، مخصوصاً اگر شما از دست افراد دیگر عصبانی شوید و احساسات خود را با آنها درمیان نگذارید. اگر شما به دوستانتان بگویید که در فکرتان چه می‌گذرد اولین قدم را برداشته‌اید، اما اگر هیچ کاری انجام ندهید احتمال ندارد مشکل رفع بشود. این سخن به معنی این نیست که شما مجبورید که هرچیزی آنها گفتند قبول کنید. به جای یک عملکردشتابزده، استفاده کردن از استارتژی‌ای که برای حل کردن مشکلات بلند مدت استفاده می‌شود، بیشترین فایده را خواهد داشت.

سختی های این روزها نباید شما را نگران کند. مطمئن باشید که پس این سختی ها خوشبختی در انتظارتان است. این روزها کمی کسل و بی حوصله به نظر می رسد. اگر به فکر تغییری در زندگی تان هستید، لازم نیست خیلی سخت بگیرید، تغییر دکوراسیون یا حتی تغییری در ظاهرتان هم می تواند روحیه تان را از این رو به آن رو کند. بنابراین با اتفاقات خوش کوچک شادی زندگی تان را بسازید. در انتهای روز از طرف یکی از دوستان تان غافلگیر خواهید شد. از شخصی طلبی دارید اگر می توانید کمی دیگر صبر کنید و دندان روی جگر بگذارید، پشیمان نمی شوید. پیشنهاد سفری که به شما شده رد کنید شما همین حالا هم کارهای عقب افتاده و واجب تری دارید. به زودی ملاقاتی روی می دهد که در آن منافع بسیاریست خودتان را برای این ملاقات آماده کنید.

اگرچه شما اکنون توانایی تأثیر گذاشتن بر دیگران را دارید، به خصوص در موقعیت‌های حرفه‌ای، ولی شما باید درمورد اینکه چگونه از این توانایی استفاده کنید دقت کافی داشته باشید. شما کمکی غیر منتظره از همکارانتان دریافت می‌کنید که این کمک شما را به فکر فرو می‌برد. برای اینکه نتیجه بهتری بگیرید از موقعیتی که در آن هستید عقب‌نشینی نکنید، فقط نسبت به آن چیزی که واقعاً احساس می‌کنید خونسردتر باشید.

فال روزانه آذر ( چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ )

در حالیکه در حال تکمیل کردن یک پروژه هستید و پشت سر هم در کارتان تأخیر به وجود می‌آید، باید صبر و حوصله خود را حفظ کنید. در حالیکه عدم پیشرفت کارهایتان شما را بی‌طاقت و یا حتی مستأصل می‌کند که به اجبار کارتان را انجام دهید، باعث می‌شود ناامیدی شما نیز بیشتر بشود. اما تصمیم نگیرید که کارهای جسورانه انجام دهید، برای اینکه هم اکنون این کار حرکت خوبی نیست. تشخیص دادن اینکه دیگردیدگاه‌های شما از رده خارج شده‌اند، دلیل خوبی به دست شما می‌دهد که کمی بیشتر صبر کنید.

امروز در جمعی قرار می گیرد و همین حضور شما باعث می شود که نگاه تان به زندگی تغییر کند. اگر چه برخی از شنیده ها اطلاعات قبلی تان را به چالش می کشد اما همین تغییر هم می تواند اثرات مثبتی در زندگی تان بگذارد. امروز آتشی از عشق در درون تان روشن می شود که حتی خودتان هم انتظارش را ندارید. از این فرصت استفاده کنید و روابط عاطفی تان را بهبود ببخشید. اگر برای انجام کاری منتظر هستید که سرتان خلوت تر شود، بدانید که این اتفاق نمی افتد. بنابراین همین حالا برای اهداف تان قدم بردارید. مواظب باشید از روی بی توجهی اطلاعاتی که نباید به دیگران ندهید وگرنه زیان جبران ناپذیری به بار خواهید آورد. بهتر است خرید یا فروش را فعلا به تاخیر بیندازید. برای کار ملک تا مدتی دیگر باید صبر کنید. به دنبال علایقتان بروید و از فرصت هایتان استفاده کنید.

اگر شما تصمیم گرفته‌اید که به تعطیلات بروید یا پروژه‌ای جدید را قبول کنید، این شانس را خواهید داشت که مورد حمایت واقع شوید. برای اینکه بهرام آتشین شما را همراهی می‌کند. اکنون که سیاره‌های زیادی در هفتمین خانه روابط اجتماعی شما قرار گرفته‌اند، سعی کنید که این کارها را به تنهایی انجام ندهید، بلکه به دیگران هم تکیه کنید. شریک شدن با دیگران باعث می‌شود که از انجام دادن این کارها لذت بیشتری هم ببرید.

فال روزانه دی ( چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ )

شما ایده های بسیار زیادی در مورد کارهایی که می‌خواهید در آینده انجام بدهید دارید و به زودی امکان این فراهم می‌شود که اولین قدمتان را بردارید. اما درحالیکه وسوسه شده‌اید و فکرهای نادرستی می‌کنید، احساس می‌کنید که لازم است تصمیم دیگری بگیرید. معمولاً شما قبل از اینکه دست به عملی بزنید دوست دارید صبر کند تا همه چیز روشن و واضح بشود. با وجود این حالا بیش از حد مشتاق شده‌اید که بدون دور اندیشی و احتیاط کافی اقدام کنید! به یاد داشته باشید، صبور بودن می‌تواند بزرگترین توانایی شما باشد.

کلید موفقیت شما در چنین روزی صبر و تحمل است. هر چه بیشتر روی کارهایی که می خواهید انجام دهید یا حرف هایی که می خواهید بزنید تمرکز کنید، نتیجه بهتری خواهید گرفت. امروز زمان خوبی است تا به جای این که وقت تان را در ترافیک ها بگذرانید، کارهایتان را تلفنی پیش ببرید و به جای آن به دنبال کارهای عقب مانده تان باشید. اگر در شرایطی هستید که وقت کافی برای عشق و عاشقی ندارید، بهتر است که دیگران را نیز درگیر نکنید. همه چیز در فرصتی مناسب اتفاق خواهد افتاد. زندگی آرامی دارید اما ته دلتان از چیزی ناراضی هستید، آرزوهای ریز و درشت بسیاری داشتید که هنوز به آنها دست پیدا نکردید ما نمی دانید از کجا باید شروع کنید، به جای وقت تلف کردن تحقیق و مشورت کنید. شخصی دری به روی شما باز خواهد کرد بی معطلی از این در بگذرید.

امروز نشانه‌هایی را دریافت می‌کنید مثل روز اولی که می‌خواستید یاد بگیرید که چطور کاری را انجام بدهید و چه وقت آن را انجام ندهید. ممکن است از آن خوشتان نیاید اما بلاتکلیفی ای که این تغییر با خود به همراه دارد را نیز دوست ندارید. بدبختانه، کنجکاوی در مورد آن نیز مشکلاتی را به وجود می‌آورد که بهتر است فعلاً آن را رها کنید. پذیرفتن وضعیت فعلی روش عاقلانه تری است تا اینکه راه حلی برای آن پیدا کنید.

فال روزانه بهمن ( چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ )

اگر با توجه به حرفهایی که دیگران بهتان می‌زنند کار کنید، امکان دارد که ارزش پولتان را نفهمید و بیشتر پول خرج کنید. این سخن به معنی این نیست که دیگران قصد ضرر زدن به شما را دارند؛ آنها فقط بیش از اندازه با شما مبهم حرف می‌زنند و این باعث شده سوءتعبیر شود و شما حرفهای آنها را اشتباه برداشت کنید. زمانی که شما بی‌صبرانه می‌خواهید تصمیمی قطعی بگیرید و می‌شنوید که دیگران در مورد حمایت کردن از شما حرف می‌زنند ممکن است ناخود آگاه گفته‌های آنها را تحریف ‌کنید. اگر شما از عمق پیامهایی که دیگران برای شما دارند مطمئن نیستید از آنها بخواهید که واضح تر حرف بزنند!

امروز سرتان بسیار شلوغ است و مجبورید با اطرافیان تان ارتباط زیادی داشته باشید. در بحث هایتان چیزی که باید به آن دقت کنید، لحن تان است. اگر لحن خوبی داشته باشید، تاثیر مثبتی روی دیگران خواهید گذاشت در غیر این صورت حرف تان پیش نخواهد رفت. اگر چه موضوعی ذهن تان را درگیر کرده اما بدانید که هیچ مشکلی پایدار نیست و شما باید از لحظه لحظه زندگی خود لذت ببرید. به زودی همه چیز بر وفق مراد شما پیش خواهد رفت. فردی خوش باطن و مهربان به زندگی تان وارد می شود. در مورد مسئله ای بهتر است عجول نباشید و کار را با صبر و شکیبایی پیش ببرید. مسافری در راه دارید. این هفته ملاقات مهمی خواهید داشت. به شخصی فکر می کنید و دلتان پر از شور و شوق می شود، قدر این لحظه های زندگی تان را بدانید

شما ممکن است احساس کنید که دارید به موفقیت دست پیدا می‌کنید اما شاید مسائل خاصی باشند که در این مورد نقش داشته باشند. با این وجود نباید از کار خود دست بکشید. شاید مجبور بشوید ساعتها برای آن وقت بگذارید. به وظیفه خود عمل کنید و از الهامات خود کمک بگیرید.

فال روزانه اسفند ( چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ )

امروز عطارد با تفکرات تند و تیزش با نپتون سیاره بخت شما مقابله می‌کند و شما به سمت افکار تخیلی سوق داده می‌شوید. اما ونوس وارد برج سنبله می‌شود و شما باور می‌کنید که توجه تحلیلی از هرچیز دیگری مهم تر است! اگرچه روشن و واضح بودن ذهنتان بهتان کمک می‌کند تا تصمیم‌گیری بهتری داشته باشید؛ عقلانیت زیاد هم می‌تواند باعث شود که به بینش و ادراک خود مطمئن شوید…

امروز سرتان کمی شلوغ است. تا جایی که می توانید کنترل امور را به دست بگیرید. سعی کنید که وظایف تان را گردن دیگران نیاندازید زیرا در نهایت پشیمان خواهید شد. اگر شما و شریک زندگی تان قصد دارید کاری را در کنار هم انجام دهید، همین امروز استارت اش را بزنید. هر چه آن را بیشتر به تعویق بیاندازید، به ضررتان تمام خواهد شد. کلید موفقیت شما در چنین روزی تمرکز است پس تنهایی را به در جمع بودن ترجیح دهید. به زودی نتیجه کاری که چند وقت پیش شروع کرده اید خواهید دید. برای گفتن حرفی دچار تردید و دودلی هستید آن را بنویسید و بخوانید بعد از آن می فهمید که چه باید بکنید. دستی که برای درخواست کمک به سمتتان دراز شده را پس نزنید، تا جایی که می توانید کمک کنید.

شاید امروز از ضمیر ناخودآگاه خود پیام‌هایی را دریافت کنید. آنقدراحمقانه هستند که نمی‌دانید چه معنی‌ای می‌دهند. هرچه بیشتر آنها را تحلیل می‌کنید کمتر برای شما مشخص می‌شوند. گرچه دارید سعی می‌کنید چیزی که نمی‌فهمید را تعبیر کنید، اما کمتر به هدف می‌رسید. به جای خرده گرفتن بگذارید کار خود را بکند.

دیدگاه خود را ارسال کنید