بهترین سایت برای خرید تورهای داخلی با تخفیف

بهترین سایت برای خرید تورهای داخلی  با تخفیف
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

ایران سرزمینی کهن با طبیعتی چهار فصل، یکی از بهترین مقاصد گردشگری در جهان به شمار می‌رود و ما که در این کشور زیبا زندگی می‌کنیم، نباید این فرصت ارزشمند، یعنی سفر به مناطق گردشگری کشورمان را از دست بدهیم. برگزاری تورهای مسافرتی داخلی فرصت بیشتری برای ایرانگردی فراهم کرده است. با ما همراه شوید تا بهترین مقاصد برای سفر با تور داخلی را به شما معرفی کرده و بگوییم که سفر با تور در داخل ایران چه مزایایی دارد.

بهترین مقاصد برای سفر با تور داخلی

همه جای ایران دیدنی است و مقاصد گردشگری بی‌نظیری در این کشور وجود دارد که برای سفر به آنها تورهای مختلف برگزار می‌شود؛ اما برخی از شهرهای توریستی برای گردشگران محبوبیت بیشتری دارند و به این ترتیب تورهای داخلی برای این مقاصد سریع‌تر به فروش می‌روند. از جمله مقاصد محبوب برای تور داخلی می‌توان به جزایر کیش و قشم، مشهد مقدس، اصفهان، شیراز، یزد، کردستان، کرمانشاه و کاشان اشاره کرد. در ادامه از چند مقصد محبوب بیشتر خواهیم گفت.

 تور اصفهان؛ سفر به نصف جهان

آری با سفر به اصفهان گویی نیمی از جهان را دیده‌اید. اصفهان یکی از زیباترین شهرهای ایران است که نه تنها برای ایرانیان که برای خیلی از گردشگران خارجی مقصدی جذاب برای سفر به شمار می‌رود. قدمت تاریخی این شهر در کنار زیبایی‌های طبیعی و فرهنگی اصفهان، آن را به شهری محبوب برای سفر تبدیل کرده است. در اصفهان می‌توانید از دیدن شاهکارهای معماری ایرانی لذت برده و مسحور آثار تاریخی و تماشایی آن شوید.

چه با یک تور یک روزه و چه با تور داخلی چند روزه به این شهر سفر کنید، میدان نقش جهان میعادگاه اصلی‌تان خواهد بود و البته هر چه بیشتر در این شهر بمانید، جاذبه‌های گردشگری زیادی همچون پل سی و سه پل، پل خواجو، کاخ چهل ستون، عمارت هشت بهشت، منارجنبان و... برای تماشا خواهید یافت. اگر در اردیبهشت به اصفهان بروید روحتان از تماشای دیدنی‌های این شهر تمیز و زیبا تازه خواهد شد. 

تور

 

تور کیش؛ سفر به مروارید خلیج فارس

کیش یکی از زیباترین مقاصد گردشگری در ایران است که امکانات توریستی فوق‌العاده‌ای دارد. جزیره کیش مخصوصا در ماه‌های سرد سال بسیار برای مسافرت مناسب است و می‌توان از آب و هوای معتدل آن در کنار جاذبه‌های گردشگری و امکانات تفریحی لذت برد. شما با تور داخلی کیش این امکان را خواهید داشت تا به این جزیره دیدنی سفر کرده و از دیدن جاذبه‌های گردشگری چون کشتی یونانی، قنات 6000 ساله، شهر باستانی حریره و پارک‌های ساحلی سیمرغ، مرجان و مرد ماهیگیر لذت ببرید. همچنین در سفر به کیش تفریحات ساحلی مهیجی چون پاراسل، اسکوتر دریایی و شاتل کشتی انتظار شما را می‌کشد.

خیلی از افراد کیش را به خاطر مراکز خریدش دوست دارند. بازارهای لوکس و بزرگ کیش همچون بازار مروارید، بازار مریم، بازار سارینا و بازار مرجان جای خوبی برای خرید اجناس با کیفیت و پیدا کردن برندهای مشهور جهانی هستند. جالب است بدانید کیش نه تنها مقصد تورهای داخلی که مورد توجه خیلی از گردشگران خارجی است.

تور

 

تور داخلی قشم؛ سفر به بزرگترین جزیره ایران

یکی دیگر از جزایر زیبای خلیج فارس و از مقاصد گردشگری پرطرفدار، جزیره قشم است. جزیره قشم به عنوان یک مرکز آزاد تجاری از گذشته مورد توجه تجار و گردشگرانی بوده است که برای خرید و تجارت به آن سفر می‌کردند، اما امروزه تورهای گردشگری شما را به مکان‌های دیدنی خواهند برد که بازدید از آنها بسیار لذت‌بخش است. از دیدنی‌های این جزیره توریستی می‌توان به ژئوپارک، تنگه چاهکوه، دره ستارگان، تپه‌های مرجانی غار خربس، جنگل‌های حرا و قلعه پرتغالی‌ها اشاره کرد.

البته که در سفر به قشم هنوز هم سر زدن به مراکز خرید بسیار جذاب است و تورهای گردشگری به شکلی برنامه‌ریزی می‌کنند که مسافران بتوانند از خرید در بازاهای قشم همچون پاساژ سیمرغ، مرکز خرید مرجان، بازار خلیج فارس و بازار منطقه درگهان لذت ببرند. سفر با تورهای گردشگری به جزیره زیبای قشم سفری خاطره‌انگیز و فراموش نشدنی است. پس اگر از علاقه‌مندان به طبیعت بکر و مکان‌های هیجان‌انگیز بووده و از خرید کردن نیز لذت می‌برید، سفر به قشم را مخصوصا در زمستان و بهار به شما پیشنهاد می‌کنیم.

تور شیراز، شهر شعر و رنگ

شیراز از گذشته تا به امروز مقصد گردشگران داخلی و خارجی بوده است. این شهر، سراسر زیبایی است و مطمئن باشید که با تور یک روزه نمی‌توان از همه جاذبه‌های گردشگری آن دیدن کرد؛ جاذبه‌هایی چون حافظیه، سعدیه، مجموعه وکیل، مسجد زیبای نصیرالملک، ارگ کریم خان، باغ عفیف آباد، باغ ارم و...

در سفر به شیراز از خوردن فالوه شیرازی نباید غافل شد و در رستوران‌ها و هتل‌های این شهر می‌توانید غذاهای سنتی فارس مانند شیرازی پلو، دوپیازه آلو و آش‌های معروف شیراز را امتحان کنید. شیراز شهری کوهستانی است که آب و هوای معتدل دارد و بهار آن بسیار دلچسب و دیدنی است، مخصوصا اگر با یک تور خوب مسافر این شهر زیبا شوید.

تور

مزایای سفر با تور داخلی

سفر با تورهای داخلی و گشت‌وگذار در ایران زیبا بسیار لذت بخش است و در مقایسه با تورهای خارجی یا سفرهای شخصی مزایایی دارد. از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تورهای داخلی یا ایرانگردی شما را با سرزمینی آشنا می‌کند که هویت شما وابسته به آن است. دیدن این زیبایی‌ها قطعا احساس خوبی در شما ایجاد خواهد کرد و عزت نفس شما را بالا می‌برد.
  • تورهای داخلی در مقایسه با تورهای خارجی ارزان‌تر هستند، مخصوصا خرید تور لحظه آخری بسیار باصرفه است.
  • در ایرانگردی امکان برگزاری تور یک روزه وجود دارد و می‌توان از یک سفر کوتاه و پربار لذت برد.
  • در سفر با تور احتمالا هزینه‌های شما در مقایسه با سفرهای شخصی با امکانات مشابه کمتر خواهد بود.
  • در سفر با تورهای داخلی برنامه‌ریزی‌های انجام شده به شما کمک می‌کند تا از سفر خود بیشترین استفاده را ببرید.
  • از مزایای سفر با تور مسافرتی تنظیم ساعت پرواز با زمان تحویل هتل است که باعث می‌شود مسافران معطلی و سردرگمی کمتری داشته باشند.
  • تورها مجموعه‌ای از امکانات و خدمات همچون خرید بلیط، ترانسفر رفت و برگشت، بیمه سفر و گشت شهری را به مسافران خود ارائه می‌کنند. 

خرید تور لحظه آخری با ایرانگرد

از آنجا که تورهای داخلی اغلب با پروازهای چارتری انجام می‌شوند، در برخی از مواقع اگر تا روزها یا ساعات پایانی مانده به پرواز تور تکمیل نشده باشد، به گردشگران تور با تخفیف پیشنهاد می‌شود که این تور به تور لحظه آخری معروف است. کیفیت تورهای لحظه آخری که ممکن است حتی تا یک چهارم قیمت هم ارائه شوند با تور استاندارد برابری می‌کند و تنها کافی است شما آمادگی یک سفر ناگهانی را داشته باشید و تور خود را از مجموعه‌ای مورد اعتماد خریداری نمایید.

با خرید تور لحظه آخری از ایرانگرد می‌توانید مطمئن باشید که سفری باکیفیت و در عین حال اکونومی را تجربه خواهید کرد. برای خرید تور از ایرانگرد کافی است مقصد خود را در قسمت جستجوی سایت ایرانگرد سرچ کنید تا تورهای داخلی و لحظه آخری برای شما نمایش داده شود. در ایرانگرد می‌توانید بهترین تورهای داخلی و ارزانترین تورهای لحظه آخری را خریداری نمایید که برای اطلاعات بیشتر در باره‌ی سایت ایرانگرد اینجا کلیک کنید.

انتخاب یک تور ایرانگردی یا به عبارت دیگر خرید تور داخلی فرصتی است تا بیشتر با زیبایی‌های طبیعی و تمدن کهن ایران زمین آشنا شویم و سفری لذت بخش، با برنامه، پربار و خاطره‌انگیز را تجربه کنیم.

دیدگاه خود را ارسال کنید