​زمان مناسب سرویس کولر گازی و داکت اسپلیت

کولر گازی و داکت اسپلیت از بهترین انواع سیستم ‌های تهویه مطبوع هستند که از آن ‌ها برای سرمایش و گرمایش محیط‌ های داخلی ساختمان‌ استفاده می‌شود. طبیعتا کولر گازی و داکت اسپلیت مانند هر دستگاه دیگری پس از مدتی به سرویس نیاز دارند و افراد باید این سیستم ‌های تهویه مطبوع خود را به ‌صورت دوره‌ای سرویس کنند.

​زمان مناسب سرویس کولر گازی و داکت اسپلیت
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

به بیان دیگر کولر گازی و داکت اسپلیت، از سیستم هایی هستند که بخشی از آن داخل ساختمان و بخش دیگر آن در مکانی بیرون از ساختمان قرار می گیرد. پس در معرض انواع آلودگی ها و کثیفی ها قرار داشته و این موضوع باعث مسدود شدن منافذ دستگاه و در نتیجه کاهش راندمان کار و افزایش مصرف برق می شود.

حال اگر این سوال در ذهن شما شگل گرفته که زمان مناسب سرویس کولر گازی و داکت اسپلیت، چه زمانیست؟ در پاسخ به شما باید گفت: از آن جا که کولر گازی و داکت اسپلیت هم در فصل تابستان کارایی دارند و هم در فصل زمستان، بهتر است سرویس این دستگاه ها به صورت دوره ای هر شش ماه یکبار انجام شود که بهترین زمان آن، قبل از ورود به فصل گرما و سرما می باشد. زیرا این کار باعث بهبود عملکرد و افزایش طول عمر دستگاه ها می‌شود.

نکته ی حائز اهمیت دیگر، این است که هنگام انتخاب سرویسکارِ کولر گازی و داکت اسپلیت باید نهایت دقت لازم را به کار گرفت. چرا که تعمیرات و سرویس کولر گازی و داکت اسپلیت از عهده هرکس بر نمی آید و تا حد امکان نباید تعمیر آن را به افراد ناوارد بسپارید.

در همین راستا شما را با مجموعه ی تکنو تهویه آشنا می کنیم که خدمات سرویس کولر گازی و داکت اسپلیت را به صورت کاملا استاندارد و زیر نظر بهترین، مجرب‌ترین و ماهرترین سرویسکاران ارائه می دهند.

در صورت نیاز به خدمات و مشاوره در زمینه ی سرویس کولرگازی و اسپلیت با شماره های زیر در تماس باشید:

88596109

66396355

در ادامه ی مطلب شما را با دیگر خدمات تخصصی مجموعه ی تکنو تهویه آشنا می کنیم:

تعمیر داکت اسپلیت

مسلما استفاده نادرست و سرویس نکردن دوره ای هر دستگاهی باعث خرابی آن خواهد شد، داکت اسپلیت ها نیز مانند هر دستگاه دیگر در زمان خرابی نیاز به تعمیر اصولی دارد.

 هنگام تعمیر داکت اسپلیت ابتدا باید علل خرابی را شناسایی کرد، سپس لوازم و قطعات لازم را تهیه کرد و به تعمیر آن پرداخت. در واقع هدف از تعمیر داکت اسپلیت، این سیستم سرمایشی، افزایش بهره وری و طول عمر دستگاه است. پس اگر فرد فنی هستید و با اندک اطلاعاتی درباره سیستم های سرمایشی قصد دارید که مشکلات مربوط به داکت اسپلیت را خودتان برطرف سازید، پیشنهاد می شود دست نگاه دارید.

چرا که بهتر است تعمیرات دستگاه داکت اسپلیت خود را به افراد ماهری همچون متخصصان مجموعه تکنو تهویه بسپارید تا با ارائه بهترین خدمات و ضمانت از کار انجام شده، با خیالی آسوده بیشترین بهره را از داکت اسپلیت خود ببرید.

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که هنگام خرابی داکت اسپلیت، تنها دغدغه‌تان دانستن هزینه تعمیر داکت اسپلیت است، در ادامه شما را با عوامل تاثیر گذار بر هزینه تعمیر داکت اسپلیت آشنا می کنیم:

  • نوع و شدت خرابی داکت اسپلیت و میزان سختیِ تعمیر آن
  • نوع و برند داکت اسپلیت
  • زمان صرف شده برای تعمیر دستگاه
  • تجهیزات و قطعات استفاده شده

و...

14

شایان به ذکر است که، همچنین می توانید برای استعلام قیمت های دقیق تر تعمیر داکت اسپلیت، توسط مجموعه تکنو تهویه با شماره تلفن های ذکر شده در همین مطلب تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

تعمیر کولر گازی (اسپیلت)

شاهد هستید که این روز‌ها کمتر کسی پیدا می‌شود که در خانه یا محل کار خود از کولرهای آبی استفاده کند. بیشتر افراد این روزها از کولرهای گازی (اسپیلت) استفاده می‌کنند. پس تعمیر کولر گازی (اسپیلت) امروزه جزو خدماتی محسوب می‌شود که مردم هر ساله، به‌خصوص در ابتدای تابستان‌ از آن بهره‌مند می‌شوند.

متاسفانه نکته‌ای که کمتر کسی به آن توجه می‌کند، این است که تعمیر کولر گازی ( اسپیلت) برخلاف کولرهای آبی نیازمند تخصص بیشتری است. بنابراین اگر مشکلی پیش بیاید، لازم است که تعمیر آن را به یک متخصص باتجربه بسپارید.

لازم است بدانید اکثر مشکلاتی که به طور معمول برای کولر های گازی و اسپلیت رخ می‌دهد شامل موارد زیر می شود:

  • روشن نشدن و از کار افتادن فن کولر گازی و یا اسپلیت
  •  یخ زدن لوله‌ ها
  •  از کار افتادن مدارهای الکتریکی
  • کاهش سرمایش

و...

حالا قطعا سؤالی که برای شما پیش می‌آید که از کجا یک تعمیرکار مجرّبِ کولرهای گازی (اسپیلت) را استخدام کنیم؟

 افراد متخصص در تکنو تهویه به صورت کاملاً تخصصی، بهترین تعمیرکاران کولر گازی را در اختیار شما می‌گذارند. شما می‌توانید تعمیر کولرهای گازی (اسپیلت) ، با هر برندی که هست را با اطمینان کامل به این مجموعه بسپارید.

تعمیر کولرگازی و داکت اسپلیت در تهران

تاکید می کنیم که اگر تعمیرات کولرگازی و داکت اسپلیت به صورت غیر اصولی اجرا گردد، باعث آسیب های غیر قابل جبران و هزینه های بسیار گزاف به این سیستم ها می گردد.

مجموعه ی تکنو تهویه سالهاست که در زمینه تعمیر کولرگازی و داکت اسپلیت در تهران، دارای تجربه کاری درخشان می باشد. زیرا همیشه در تلاش بوده تا بهترین خدماتِ تعمیرات کولرگازی و داکت اسپلیت را به مشتریان ارائه دهد.

کلیه سرویس کاران و  تعمیرکاران که در این مجموعه فعالیت می کنند همگی در برترین آموزشگاه های کشور علم لازم را در زمینه سرویس و تعمیر داکت اسپلیت کسب کرده اند و از همه مهمتر دارای تجربه کاری درخشان می باشند. بنابراین در کمترین زمان ممکن به صورت تخصصی به عیب یابی دستگاه شما می پردازند و با توجه به تجربه کاری خود به تعمیر کولرگازی و داکت اسپلیت در تهران می پردازند.

15

«با تکنو تهویه در دمای آسایش زندگی کنید»

 مجموعه تکنو تهویه با ارائه بهترین خدمات و دریافت حداقل اجرت، تمام تلاشش را کرده تا آسایش و زندگی در دمای مطبوع را برایتان فراهم سازد. وی با کنترل هزینه ها، تعمیر تخصصی و سرویس هوشمندانه پشتیبان شما می باشد.

با وجود این چنین افراد متخصص و با تجربه در تکنو تهویه جای هیچ نگرانی برای شما شهروندان تهرانی نیست.

شما در هر کجای تهران اگر به خدماتِ سرویس یا تعمیر تخصصی کولر گازی، اسپلیت و یا داکت اسلیت احتیاج پیدا کردید، می توانید با شماره ی 88596109  و 66396355 تماس حاصل نمایید. تکنو تهویه همواره پاسخگوی شما عزیزان می باشد.

 

 

دیدگاه خود را ارسال کنید