سردار آزمون | سردار آزمون و همسرش

زندگینامه سردار آزمون

اخیرا درباره سردار آزمون حواشی بسیاری در خبرها مشاهده می‌شود. بنابراین اخبار سردار آزمون با یک خانم روس چند سال در ارتباط بوده است و حالا این خانم ادعا می‌کند که از سردار آزمون فرزندی دارد و به این جهت از وی شکایت کرده است. در ادامه درباره این موضوع بیشتر بخوانید. بعلاوه سایت بازار بورس این اخبار را تایید یا رد نمی‌کند.

زندگینامه سردار آزمون
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

سردار آزمون فوتبالیست معروف ایرانی اخیرا دچار حواشی بسیار زیادی شده است. سردار آزمون درگیر شکایت یک زن به نام آلینا از روسیه شده است که گفته می‌شود این دو از سال 2019 با هم در ارتباط بوده اند. موضوع شکایت آلینا از سردار آزمون گرفتن حضانت فرزند مشترکشان است. ارتباط این دو توسط یکی از نزدیکان سردار آزمون تایید شده است. اما آلینا می‌خواهد هویتش محرمانه باقی بماند. در ادامه درباره حواشی سردار آزمون بیشتر بخوانید.

سردار آزمون

رسانه‌های روسیه از تعیین زمان دادگاه برای رسیدگی به شکایت از سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران خبر داده‌اند.

اسپورت اکسپرس نوشت: دادگاه پریمورسکی سن پترزبورگ در تاریخ هشتم دسامبر، هفدهم آذر برگزار خواهد شد، روزی که آزمون و تیمش زنیت سن پترزبورگ در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف چلسی می‌روند.

وکیل شاکی می‌گوید: «سردار آزمون و زنی به نام آلیا که در شهر کازان زندگی می‌کند، صاحب فرزندی شده‌اند که اینک پنج ماهه است. آلیا مشغول بچه‌داری است، نمی‌خواهد هویتش فاش شود و فرصتی برای جلب توجه ندارد.»

آندری دیمیتریف مدعی شد آزمون و آلیا از سال ۲۰۱۹ در رابطه بوده‌اند و موکلش ممکن است در اولین جلسه دادگاه، هویتش را فاش کند. او همچنین گفت ترجیح آلیا این است که پیش از حضور در دادگاه، قضیه را به صورت مسالمت آمیز فیصله دهند.

مهدی حق‌تعالی نماینده آزمون در گفت‌وگو با سایت SE این ادعاها را رد کرده است اما ایجنت این بازیکن، از برقراری ارتباط بین رسانه و بازیکنش خودداری کرده.

رسانه‌های ایران نیز این گزارش را پوشش داده‌اند اما برخی از آنها مانند سایت تابناک معتقدند پای «مافیا» در میان است تا آزمون در روسیه بماند.

در نخستین ساعات پس از افشاگری، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران از هرگونه واکنش خودداری کرده، اما در اینستاگرام، استوری‌های فوتبالی را منتشر می‌کند.

آیا ممکن است اتهامات در حد شایعات باشند؟ وکیل شاکی می‌گوید: «این چه نوع شایعه‌ای است که پرونده به تایید دادگاه رسیده و قرار دادگاه گذاشته شده؟»

سردار آزمون

اما خواسته آلیا چیست؟ شناسایی سردار آزمون به عنوان پدر، همچنین پرداخت نفقه کافی. آنها می‌گویند آزمون ۱۲ هزار روبل به آلیا داده و مدارکش موجود است.

دیمیتریف با اعلام آمادگی برای ارائه شواهد در دادگاه گفت، «حجم گسترده‌ای از پیامک‌ها و مکاتبات» بین سردار آزمون و موکلش را که در شبکه‌های اجتماعی ردوبدل کرده‌اند در اختیار دارد.

نفقه ۲۵ درصدی به این معناست که طبق گزارش ولادیسلاو زیماگولف در سایت اسپورت اکسپرس، آزمون با درآمد سالانه ۳ میلیون یورو، باید ۷۵۰ هزار یورو به شاکی بپردازد.

وکیل آلیا می‌گوید نیامدن آزمون به دادگاه، تاثیری بر پرونده نمی‌گذارد و فقط کافی است نماینده‌اش حاضر باشد. اما اگر او یا وکلایش نیایند، قاضی به تنهایی می‌‎تواند مدارک ما را بررسی کند.

آندری دیمیتریف که نمایندگی شرکت «وکیل خانواده» را برعهده دارد، می‌گوید حتی اگر آزمون به زودی به یک باشگاه خارج از روسیه بپیوندد، تاثیری بر روند قضایی نخواهد گذاشت.

سردار آزمون سومین بازیکن برتر هفته مقدماتی جام جهانی فوتبال در آسیا شد؛ سردار آزمون، مهاجم تیم ملی کشورمان با کسب ۸.۰۸ درصد از آراء در جایگاه سوم برترین بازیکن هفته مقدماتی جام جهانی در آسیا قرار گرفت. در این نظرسنجی مهاجم تیم ملی ویتنام با به دست آوردن ۷۳.۳۸ درصد از آراء در جایگاه اول قرار گرفت.

سردار آزمون

در ادامه درباره سردار آزمون بیشتر می‌خوانید:

نام:سردار

نام خانوادگی:آزمون

تاریخ تولد :11 دی 1373

محل تولد :گنبد کاووس

قد :1٫85 متر

رشته ورزشی :فوتبال

 پُست :مهاجم

زندگی شخصی سردار آزمون

سردار آزمون

سردار آزمون در 11 دی ماه 1373 در گنبدکاووس واقع در استان گلستان به دنیا آمد. او یک ترکمن اصیل است که به این اصالت افتخار می کند. پدرش خلیل آزمون بازیکن سابق والیبال است که در حال حاضر به مربی گری والیبال مشغول است. مادرش خانه دار است و تنها یک خواهر به نام سولماز دارد.

پدر و مادر سردار، ابتدا می خواستند نام او را پژمان بگذارند. اما پدربزرگ او مانع شد. چون عقیده داشته است نام پژمان که معنی آن پژمرده است، نمی تواند مناسب باشد، به همین دلیل منصرف شدند و نامش را سردار به معنی سربلند گذاشتند.

سردار آزمون

یکی از بزرگ ترین شانس های سردار در زندگی، داشتن پدری ورزشکار و نمونه بوده که دو بار موفق به دریافت عنوان بهترین بازیکن آسیا شده است و سال هاست مربی با سابقه والیبال است. پدرش از دوران کودکی سردار را مورد تمرین های ورزشی فراوانی قرار داده تا در شرایط آمادگی قرار بگیرد.

سردار آزمون، به تبعیت از پدرش ابتدا ورزش را با والیبال شروع کرد و در این رشته مهارت خوبی داشت، ولی یکی از مربیان فوتبال از او دعوت کرد تا در تیم جدیدی که در شهرشان دایر شده بود، حضور پیدا کند. پدر و مادر سردار از این دعوت استقبال کردند و این گونه بود که وارد عرصه ی فوتبال شد.

وی فرزند خلیل آزمون بازیکن سابق والیبال است. آزمون از ترکمن های ایران و سنی مذهب می باشد. سوارکاری یکی از مهمترین علایق من در زندگی است، در حال حاضر سه تا اسب بنام های ژیوانا، سریک و راتیکا دارم که در مسابقات کورس گنبد شرکت می کنند.

غذا:چکدرمه، یک غذای ترکمنی است که برنج و گوشت دارد

فوتبال:پیراهن رئال مادرید را به تن کنم

الگوی خارجی سردار آزمون:زلاتان ابراهیم وویچ

الگوی داخلی سردار آزمون:علی دایی

سردار آزمون

سردار آزمون در مهر 1391 از باشگاه سپاهان اصفهان به روبین کازان روسیه پیوست. او اولین گل خود در تیم بزرگسالان روبین کازان را در دیدار برگشت لیگ اروپا برابر تیم مولده به ثمر رساند. سردار آزمون همچنین در مسابقات مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا در بازی با لبنان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و دو گل به ثمر رساند.

وی در مسابقات فوتبال جام دوستی روسیه 2012 در ترکیب تیم ملی جوانان با به ثمر رساندن 7 گل در 6 بازی، به مقام آقای گلی این تورنمنت دست یافت. آزمون که یکی از امیدهای ایران برای بازی های جام جهانی 2014 برزیل بود، نتوانست در لیست نهایی کارلوس کی روش حضور یابد و از حضور در جام جهانی 2014 بازماند.

هدشات آزمون در جام جهانی 2018

سردار آزمون

او در جام ملت های آسیا 2015 در میان ملی پوشان ایران حضور داشت و موفق شد 2 گل به ثمر برساند و یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی به شمار می آمد. وی در اسفند 1393 به صورت قرضی به روستوف پیوست.

در 22 خرداد 1396 تیم ملی فوتبال ایران با گل سردار آزمون در مقابل ازبکستان بعد از برزیل و روسیه به عنوان سومین تیم جهان به جام جهانی 2018 روسیه پیوست. همچنین آزمون در تیم روستوف موفق به گلزنی در برابر دو تیم بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا شده است.

افتخاران سردار آزمون

سردار آزمون

کسب مقام قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران در سالهای 91-1390 به همراه تیم سپاهان اصفهان

کسب عنوان نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال روسیه برگزار شده در سالهای 16–2015 به همراه تیم روستوف

افتخارات فردی سردار آزمون مهاجم تیم ملی

کسب عنوان بهترین گلزن قهرمانی جوانان زیر 19 سال در بازیهای آسیا در سال 2012

به دست آوردن مقام بهترین گلزن جام صلح و دوستی در سال2012

تیم منتخب فصل در لیگ برتر فوتبال روسیه در سالهای 15–2014, 16–2015

کسب عنوان بازیکن ماه در لیگ برتر فوتبال روسیه در تاریخ می 2016

دستیابی به عنوان بهترین بازیکن فصل در روستوف در سالهای 16–2015

مصاحبه با سردار آزمون

سردار آزمون

تا حال کسی نگفته که مدل موهایت شبیه کارتون فوتبالیست هاست؟

    قبلا گفته اند، حالا هم شما می گویید. حتما شبیه هستم دیگر.

مدل موهایت طرفدار دارد؟

    فکر می کنم بله.

سردار آزمون

از کجا می دانی؟

    چون در فضای مجازی عکس هایی که برایم می گذارند می بینم و حواسم هست که خیلی ها موهایشان را مثل من درست کرده اند.

حتما به همین خاطر است که در کازان برای تبلیغات از تو دعوت کرده اند؟

    قرار بود برای تبلیغات یک تولیدی لباس از بازیکنان کازان یکی را انتخاب کنند، دیدند موهای من لخت است و قد و هیکلم هم مناسب، مرا انتخاب کردند و الان مدتی است که در تبلیغات این تولیدی حاضر می شوم. حتی عکس مرا روی بیلبوردهای کازان نصب کرده اند تا مشتری جذب کنند.

سردار آزمون

مهاجمین تیم ملی ایران

غذای ایرانی می خوری؟

    آره ولی ما بیشتر در باشگاه هستیم و غذاهای ما مثل غذاهای ایرانی است، مثلا ماکارونی، برنج و ماهی.

اگر نباشند خودت می توانی غذا درست کنی؟

    نه زیاد، فقط در حد تخم مرغ!

غذای مورد علاقه ات؟

    چکدرمه.

سردار آزمون

چی هست؟

    یک غذای ترکمنی است. برنج با گوشت که غذای خوشمزه ای از آب درمی آید. مادرم فوق العاده درست می کند و غذاهای او را با دنیا عوض نمی کنم.

در روسیه از چه چیزی خوشت آمده؟ مثلا جای خاصی یا رفتار و اخلاق متفاوتی؟

    چیز خاصی مد نظرم نیست. فقط از فوتبالش خوشم می آید. هوایش سرد است و آدم هایش همینطور. طول می کشد که گرم بگیرند چون مثل ما ایرانی ها خونگرم نیستند اما من برای فوتبال به روسیه آمده ام و به نظرم لیگ این کشور می تواند نقش موثری در پیشرفتم داشته باشد.

سردار آزمون

در این مدت که در روسیه بازی می کنی از تیم های ایرانی هم پیشنهادی به دستت رسیده است؟

    از تیم های ایرانی نه.

پس اگر پیشنهاد نجومی دریافت می کردی به لیگ های عربی می آمدی؟

    می گویم که باید فکر کنم و به جمع بندی برسم.

کلا دوست داری در کدام باشگاه اروپایی بازی کنی؟

    رئال مادرید.

سردار آزمون

پرسپولیسی نیستی؟

    من هنوز هم عاشق سپاهان هستم. درست است که آنها در حقم بدی کردند اما قلبم با سپاهان است و هنوز این تیم را از صمیم قلب دوست دارم.

فکر می کنی کی به لیگ ایران برگردی؟ در چه سن و سالی؟

    هیچ وقت به لیگ ایران برنمی گردم!

چرا؟

    چون در لیگ های خارجی راحتم. آنجا حاشیه ندارد و می توانم فوتبالم را بازی کنم.

سردار آزمون

دیدگاه خود را ارسال کنید

  • گمنامم

    سردار باید برای اثبات بچه درخواست آزمایش DNA بده

  • هلیا

    عاشقتم

  • هلیا

    عاشقتم سردار ازمون

  • کریم

    سردار در برنامه تلویزیونی رسمی صدا و سیما گفت من اگر برگردم ایران تراکتور را انتخاب میکنم این مصاحبه سانسور شده متاسفانه!!!!

  • ننننننن

    ۳روزبزرگترم ازش دی ماهی عشقه😍

    • Dark knight fan (i'm girl)

      عه منم دی ماهی ام ولی سیزده سالمه :)
      😁😂❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  • سپهری

    ظرفیت پول و شهرت را نداشته و به راحتی ویران شده و از اعتبارش هزینه گزافی کرده است

  • ناشناس

    زن روسی گرفتی 😂

  • دریا

    انشا الله به پایه هم پیر شن براشون خوش حالم

  • امید

    همشهری دوست داشتنی

  • ابوافضل

    مرحوم میناوند زمانیکه آلمان بازی میکردبخاطر همچین مسئله ای بود که دوسال ازتیم ملی محروم شد

  • میلادفتح الهی اندیمشکی

    بازیکن عالی کشور ما مرسی ک هستی😉👋

  • امین

    جای تاسف داره دوتا دوتا زن‌گرفتن پن نمیفهمم عشق و عاشقی چی شده از بین رفته کاملا؟

  • XD

    همشهری عشقی

  • نازنین

    خجالت آوره😮😮😮

  • ناشناس

    خیلی نوکرتیم

  • ......

    سردار جان تو همیشه بهترینی نگران نباش این روز ها هم میگذره تو عزیزی

  • محمد

    سردار جان مگه بهتر از دختر ایرانی تو دنیا داریم رفتی روسی گرفتی این همه دختر زیبا و خوشکل با مرام با معرفت دوست داشتنی

  • ایرج میرزا علیه سلام

    بی جنبه...!

  • محمدامین کولی گوجار

    سردار، عزیزی واسه ما فکر حواشی نباش پله های ترقی رو طی کن ،با خودت روراست باش به ندای درونی است گوش کن موفق باشی انشاءالله.

  • هوشنگ

    باتشکرویژه ازاین بزرگواربرای انتخاب دقیق وصحیح خوددرخصوص انتخاب همسر
    درضمن غذا یکی ازاساس خیلی مهم خیلی زندگی است وخیلی خوب وخوشحال کننده است که همسرگرانقدراین بزرگواردست پخت خوبی دارد
    وغذاش خیلی خوشمزه است

    • نکته سنج

      اون شخصی ک برای سردار اشءزی میکنه وسردار عاشق دست‌پخت شه مادرشون نه خانومشون.... ای آخرین پیام

  • ارش

    ماشاالله خوش سلیقه هست انشالله همسر انگلیسی آزمون رو ببینیم به همین زودی ها

  • علی

    سردار واقعا یه سردار هستی ،عشقی تو پسر دوس داشتنی🌹🌹🌹🌹

  • گودرز

    سلام و عرض ادب. هیچکسی به اندازه خود سردار نمیداند بچه مال اوست و نیازی به آزمایش و بگیر و ببند نداره. خلاصه همسرش است. و پدر خانواده محسوب می‌شود.