تبلیغات در اینستاگرام خوبه یا خرید فالوور؟ کدومش به صرفه تره؟

یکی از چالش های بزرگ صاحبین پیج های اینستاگرامی برای جذب فالوور سریع این است که تبلیغ کنند یا فالوور بخرند؟ خب مسلما هر کدام از این روش ها شما را به فالوور زیاد در کمترین زمان ممکن می رساند. اما با توجه به بودجه و زمانی که در اختیار دارید یکی از این روش ها به دردتان خواهد خورد! به قول معروف اول باید به جیب تان نگاهی کنید و سپس اقدام کنید. اگر بودجه کافی دارید قطعا تبلیغات در اینستاگرام گزینه خوبی برای شما خواهد بود اما اگر کسب و کارتان کوچک است و به تازگی کارتان را شروع کرده اید و سرمایه کافی در شروع کارتان ندارید خرید فالوور اینستاگرام برای شما به صرفه تر است. اما به طور کلی هرکدام از این روش ها مزایا و معایب خودش را دارد که دقیقا در این مقاله قصد داریم در موردشان با شما صحبت کنیم.

تبلیغات در اینستاگرام خوبه یا خرید فالوور؟ کدومش به صرفه تره؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

پس اگر دنبال جذب فالوور سریع در اینستاگرام هستید و دوست دارید به سرعت فالوورهای پیج تان را افزایش دهید پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا به شما بگوییم در اینستاگرام تبلیغ کنید یا فالوور بخرید. پس در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

 

آشنایی با مزایا و معایب تبلیغات در اینستاگرام

مزایا و معایب تبلیغات در اینستاگرام

یکی از بزرگترین مزایای تبلیغات در اینستاگرام جذب فالوور هدفمند و فعال است. البته همیشه با تبلیغات در اینستاگرام نمی توانید فالوور هدفمند دریافت کنید که در ادامه بیشتر به شما توضیح می دهیم. اما مزیت دوم تبلیغات در اینستاگرام سریع بودن جذب فالوور است. مورد داشتیم در یک روز با تبلیغات بیش از 50 هزار فالوور برای پیجی جذب شده است! عدد قابل توجهی است اما همیشه در همه مواقع چنین چیزی اتفاق نخواهد افتاد حتی اگر پول زیادی بابت این کار خرج کنید. مورد بعدی این است که با تبلیغات در اینستاگرام می توانید به تعداد دلخواه فالوور جذب کنید البته تا زمانی که هزینه کنید. با این وجود این روش معایب خاص خود را هم دارد که در ادامه می گوییم.

اول اینکه برای تبلیغ کردن در اینستاگرام باید هزینه زیادی خرج کنید. پس قطعا اگر بودجه کافی برای تبلیغات نداشته باشید عملا نمی توانید از این روش بهرمند شوید. در واقع تبلیغات در اینستاگرام بیشتر به درد کسب و کارهای بزرگ با بودجه زیاد است و به هیچ وجه کسب و کارهای کوچک از پس این کار بر نمی آیند.

مورد بعدی جذب فالوور غیرهدفمند است که ممکن است در تبلیغات جذب کنید. خیلی وقت ها مردم مجذوب تبلیغ شما می شوند و فقط از روی کنجکاوی پیج شما را فالو می کنند. آن ها نمی دانند که آیا واقعا به حوزه کاری شما علاقه دارند یا خیر! به همین دلیل ممکن است بعد از مدتی این افراد در پیج شما به فالوور روح تبدیل شوند و در نهایت نرخ تعامل در پیج تان پایین بیاید. پس همیشه نباید فکر کنید با تبلیغات در اینستاگرام می توانید فالوور 100 درصد هدفمند جذب کنید.

یکی دیگر از معایب تبلیغات در اینستاگرام این است که تا زمانی که پول دارید می توانید فالوور جذب کنید. یعنی تا زمانی که تبلیغ می کنید فالوور میگیرید. زمانی که تبلیغات تان متوقف شود دیگر خبری از فالوورهای جدید نیست! این ممکن است از دید خیلی ها چندان مهم نباشد اما از دید اینستاگرام مهم است. اگر در مدت مثلا 1 ماه از طریق تبلیغات در پیج های دیگر فالوور جذب می کردید و ناگهان این پروسه متوقف شود و دیگر فالووری به پیج شما جذب نشود برای اینستاگرام مهم است. ممکن است پیج شما را جریمه کند و از ورود آن به اکسپلور جلوگیری کند. در این صورت دیگر نمی توانید بازخورد خوبی از پیج تان دریافت کنید.

 

خرید فالوور اینستاگرام چه مزایا و معایبی دارد؟

اول سراغ مزایای این روش بریم. با خرید فالوور اینستاگرام می توانید با کمترین هزینه ممکن (اصلا قابل مقایسه با تبلیغات نیست!) فالوورهای زیادی برای پیج اینستاگرام خود جذب کنید. در واقع خرید فالوور اینستاگرام هزینه بسیار ناچیزی نسبت به تبلیغات در اینستاگرام دارد.

از مزایای بعدی خرید فالوور این است که هر میزان فالوور که دوست داشته باشید می توانید برای پیج خود جذب کنید. حتی می توانید پیج خود را به یک الی دو میلیون فالوور هم برسانید. هیچ محدودیتی در جذب فالوور از طریق خریدن فالوور نخواهید داشت. این اتفاق ممکن است در کمترین زمان ممکن برای شما بیافتد. یعنی ممکن است در یک هفته 1 میلیون فالوور جذب کنید اما بهتر است این پروسه را طولانی تر کنید تا اینستاگرام به شما شک نکند!

اما بریم سراغ معایب خرید فالوور اینستاگرام! یکی از بزرگترین معایب این روش جذب فالوور فیک است. بله درسته زمانی که اقدام به خرید فالوور اینستاگرام می کنید ممکن است پیج شما پر بشه از فالوورهای غیر واقعی! در این صورت هیچ واکنشی نسبت به پست های شما ندارد و این باعث می شود نرخ تعامل در پیج تان به شدت پایین آید. پیشنهاد می کنیم حتما سراغ فالوور واقعی بروید. اگر واقعا قصد خرید فالوور را دارید سعی کنید سایتی را پیدا کنید که فالوور واقعی و فعال به شما می فروشد. در غیر اینصورت ممکن است مشکلات جدی برای پیج تان پیش آید که جبران آن برای شما غیرممکن باشد. پس کلا در این روش زیاده روی نکنید.

 

بالاخره فالوور بخریم یا در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

خرید فالوور اینستاگرام از سایت اینبو

بدون شک تبلیغات در اینستاگرام خیلی بهتر از خرید فالوور است چون حداقل تا حدودی مطمئن هستید فالوور واقعی و فعال می توانید جذب کنید. اما خب تبلیغات در اینستاگرام هزینه بر است و روز به روز هم می بینید که تعرفه تبلیغات در پیج ها زیاد می شود. اما اگر بودجه کمی دارید خرید فالوور واقعی اینستاگرام به شما پیشنهاد می شود. اگر سایتی را پیدا کردید که فالوور واقعی ارائه می دهد حتما بخرید چون این روش هم سریع اتفاق می افتد هم زحمتش کم است و هم هزینه های خرید فالوور بسیار پایین است.

انتخاب با خودتان است ما در این مقاله سعی کردیم مزایا و معایب هر روش را به شما بگوییم. امیدواریم از این مقاله هم استفاده کافی را برده باشید. اگر سوالی در مورد این مقاله داشتید حتما از پشتیبانی سایت بپرسید یا اینکه در بخش کامنت ها بنویسید.

اگر دنبال سایت خرید فالوور واقعی و فعال اینستاگرام هستید به سایت اینبو به آدرس https://inbo.ir/buy-instagram-follower مراجعه کنید.

 

 

دیدگاه خود را ارسال کنید