مسکن بدون سود برای این افراد

مصطفی آجورلو روز گذشته علی نامداری را مامور ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی برای پیشکسوتان باشگاه استقلال کرد که این موضوع محل بحث های زیادی شده است.

مسکن بدون سود برای این افراد
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

به دنبال ماموریت علی نامدای در ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی برای پیشکسوتان این باشگاه اسناد عجیبی به دست رسانه طرفداری رسیده است

مصطفی آجورلو روز گذشته علی نامداری را مامور ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی برای پیشکسوتان باشگاه استقلال کرد که این موضوع محل بحث های زیادی شده است.

علی نامداری چند سالی است از طریق کمیته هواداران باشگاه استقلال خود را به این باشگاه نزدیک کرده است و در این بین پول هایی را هم خرج کرده اما تا این لحظه تلاش های او برای حضور در هیات مدیره باشگاه ناکام مانده است.

علی نامداری اما روز گذشته در جلسه پیشکسوتان باشگاه استقلال حضور داشت و مصطفی آجورلو در سخنرانی خود مدعی شد از نامداری خواسته ۲۰۰ واحد مسکونی برای پیشکسوتان این باشگاه بسازد و آن را با قیمت تمام شده و بدون سود تحویل بازیکنان سال های دور و نزدیک استقلال بدهد.

اما بعد از انتشار این خبر، اسناد و عکس هایی منتشر شد که مربوط به ماه های گذشته است و در آن معترضان به علی نامداری با آوردن بنری مدعی شده اند او در پروژه کوه نور ۵۰۰ خانه را به کسانی که آن را پیش خرید کرده اند، تحویل نداده است.

البته اردیبهشت امسال هم وقتی گفته شد علی نامداری چوکا را خریده نشریه ها و رسانه های محلی تالش از قول شاکیان علی نامداری مدعی شدند او بیش از ۱۳ سال در برخی مجتمع های تجاری و مسکونی، ساخت و تحویل مسکن را به تاخیر انداخته و همچنان مردم شاکی هستند که چرا خانه ها و مغازه ها کامل تحویل داده نشده است. شاید بهتر باشد خود علی نامداری توضیح بدهد ماجرای مجتمع کوه نور، سرای شهر رضوان و تجمع شاکیان مقابل دادستانی چیست؟

دیدگاه خود را ارسال کنید

  • سامان

    طرح مسکن دولت سیزدهم فاقدکارشناسی کاربردی واصولی ست؟دولت باید طرح واگذاری قطعات زمین خالی دهه شصت اجرامی کردخیلی بهتراصولی تر و برای دولت بصرفه وکم هزینه تربود لطفا پیام منتشرنماید