تبلیغات انتخابات مجلس | معرفی بهترین روش برای کاندیدای مجلس

یکی از عوامل مهم که می تواند بر پیروزی کاندیداها در انتخابات مجلس تاثیرگذار باشد، تبلیغات اصولی و صحیح نمایندگان، در انتخابات مجلس است.

تبلیغات انتخابات مجلس | معرفی بهترین روش برای کاندیدای مجلس
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

تبلیغات انبوه باعث میشود نام کاندیدا برای رای دهندگان آشناتر باشد و از برنامه ها و شعارهای تبلیغاتی نماینده مجلس با خبر شوند.

 

همانطور که می دانید تبلیغات در رسانه های اجتماعی و یا تبلیغات مجلس در صدا و سیما هزینه های گزافی را برای نمایندگان ایجاد خواهد کرد.

اما چگونه بتوانیم با کمترین هزینه بیشترین اثرگذاری را از تبلیغات خود دریافت کنیم؟

تبلیغات پیامکی : تبلیغات انتخابات مجلس را به دست مخاطبان برسانید

در این روش شما می توانید با نوشتن متن های تبلیغاتی جذاب و حرفه ای، اقدام به ارسال پیامک تبلیغاتی بصورت انبوه در شهر، استان و یا منطقه مورد نظر نمایید.

در این حالت شما می توانید چندین و چند بار پیامک انبوه ارسال کنید و تبلیغات مستمر داشته باشید. برخی از ایده های تبلیغات انتخابات که نمایندگان مجلس جهت تبلیغ خود استفاده کنند و یا برای حمایت از نماینده مجلس بهره ببرند:

9

  • ارسال پیامک های مناسبتی برای مناسبت های زیر بسیار می تواند بر جامعه هدف شما تاثیرگذار باش. با ارسال پیامک انبوه به مخاطبین خود می توانید نام نماینده مجلس را تبلیغ کنید.
    • 12 بهمن – بازگشت امام خمینی
    • 19 بهمن – مبعث رسول اکرم
    • 22 بهمن – پیروزی انقلاب
    • 2 اسفند – روز جوان
    • و ...
  • ارسال پیامک به مشاغل و اصناف: در این حالت می توانید برای هر صنف و شغل موردنظر صورت جداگانه پیامک اختصاصی ارسال کنید. نکته جالب توجه این است که می توانید حتی به مشاغل شهر و استان خود پیامک انبوه ارسال کنید.
  • ارسال پیامک منطقه ای: در این حالت، شما متن تبلیغاتی جهت حمایت از کاندیدای انتخابات مجلس را به کل ساکنین شهر و استان ارسال می کنید. فقط کافیست یک متن زیبا در راستای تبلیغات مجلس داشته باشید.
  • ارسال پیام صوتی: شاید بتوانید با ضبط یک صوت زیبا، تبلیغات خلاقانه و جذابی را در عرصه انتخابات مجلس داشته باشید. با اینکار همگان می توانند نام کاندیدای مورد نظر و شعار تبلیغاتی او را بشوند.

تعرفه ارسال پیامک ویژه تبلیغات انتخابات  مجلس

جهت مشاهده تعرفه ها می توانید به صفحه خرید پنل اس ام اس در سایت پیام رسان با آدرس payam-resan.com مراجعه نمایید.

در سامانه پیامکی پیام رسان با 16 سال سابقه و تجربه 9 دوره انتخابات، برای ارسال تعداد بالای کاندیدای انتخابات مجلس و حامیان ها در نظر گرفته شده است،  کافیست تماس بگیرید. 02174912

چند نمونه متن پیامک انتخابات مجلس

در ادامه می توانید از نمونه متن های زیر جهت تبلیغات پیامکی استفاده کنید. با ارسال پیامک تبلیغاتی نماینده مجلس، مطمئن خواهید بود که پیامک شما به دست مخاطبین هدفتان رسیده است و حتما تبلیغات شما را مشاهده کرده اند.

با اینحال با هزینه چند صد تومانی به ازای هر پیامک، هزینه ارسال پیامک شما کاهش می یابد.

  • ما به اتحاد ملی ایمان داریم / وحدت و همبستگی اهداف ماست
  • ما برای رشد و توسعه کشور تلاش می کنیم؛ آقای *** کد انتخاباتی ***
  • ما به تجربه، خدمت به مردم افتخار می کنیم آقای *** کد انتخاباتی ***
  • ما به گوش دادن صدای مردم متعهد هستیم آقای *** کد انتخاباتی ***
  • با همدلی و همراهی یکدیگر به ساختاری پویا و همه‌گیر دست خواهیم یافت آقای *** کد انتخاباتی ***

10

نکات مهم در نوشتن متن پیامک انتخابات مجلس

در اینجا چند نکته برای ایجاد تبلیغات انتخابات مجلس موثر آورده شده است:

11

  1. بر روی برنامه های خود تمرکز کنید. رای دهندگان می خواهند بدانند که اگر شما را انتخاب کنند، چه کاری برای آنها انجام خواهید داد. برنامه های خود را به وضوح و به طور خلاصه بیان کنید.
  2. خودتان باشید. سعی نکنید کسی باشید که نیستید. رای دهندگان می توانند وقتی کسی را جعل می کند، تشخیص دهند.
  3. از تصاویر و فیلم ها استفاده کنید. تصاویر و فیلم ها می توانند به شما کمک کنند تا پیام های خود را به طور موثرتری منتقل کنید.

بهترین روش تبلیغات انتخابات مجلس

بهترین روش تبلیغاتی استفاده از تبلیغات ترکیبی در انتخابات است. استفاده از روش های مدرن و سنتی در کنار هم با توجه به اینکه همه اقشار مختلف جامعه مخاطب شما هستند بازخور بهتری دارد اما روش های تبلیغاتی جدید مثل ارسال پیامک تبلیغاتی کم هزینه و پرمخاطب است.

یکی از قدیمی ترین سرویس دهنده‌های ارسال پیامک، پنل اس ام اس پیام رسان است که با داشتن امکانات متنوع جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و امکانات ویژه انتخابات و داشتن بیش از 300000 کاربر به عنوان یکی از معتبرترین سامانه ارسال پیامک کشور شناخته می‌شود. پنل اس ام اس پیام رسان نهایت تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات تبلیغات انتخاباتی به کار بسته است. ثبت نام و ارسال از این سامانه را ازدست ندهید.

سخن آخر

راهکار های زیادی برای افزایش شانس موفقیت در انتخابات مجلس وجود دارد که یکی از موثر ترین آنها روش تبلیغات انبوه است. یعنی با طراحی و چاپ تراکت و یا اجاره بیلبورد بتوانید ، یک تبلیغات را در معرض دید همه ی افراد شهر و استان قرار دهید.

حال روش ارسال پیامک انبوه به شما کمک می کند تا همه ی جمعیت شهر و استان تان تبلیغات شما را با هزینه ارزان بصورت مستمر ببینند.

جهت خرید پنل پیامکی هم اکنون می توانید اقدام کنید و در کمتر از 10 دقیقه و با شارژ پنل اس ام اس پیام رسان، پیامک انبوه انتخاباتی ارسال کنید.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید