چطور با شانس بالا سرخطی عرضه اولیه بزنیم؟

​ برای سرخطی زدن در بورس و موفقیت در خرید سهامی که تقاضای زیادی دارد، روشهای متعددی وجود دارد که از بین آنها ثبت و ذخیره چندین سفارش قبل از شروع بازار و ارسال آنها چند ثانیه قبل از ساعت ۸:۴۵ و استفاده از سرور مجازی، روشهایی عملی هستند. سایر روشها مانند «ربات سرخطی تضمینی» که تبلیغات زیادی در اینترنت دارد، کاربردی نیستند و استفاده از آنها توصیه نمی‌شود.

چطور با شانس بالا سرخطی عرضه اولیه بزنیم؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

با استفاده از آموزش سرخطی زدن در بورس می‌توانید در روزهای اولیه انتشار عرضه اولیه، حجم بیشتری از آن را خریداری کنید.

سرخطی زدن در بورس چیست؟

سرخطی زدن در بورس به معنای ارسال سفارش در اولین ثانیه‌های بازگشایی بازار است به طوری که با ارسال سفارش جایگاه بالایی (برای مثال اول تا بیستم) در صف خرید یا صف فروش به دست بیاورید. در این حالت احتمال خرید یا فروش سهم مورد نظر شما در آن روز معاملاتی بیشتر خواهد شد.

با ارسال سفارش توسط شما، سفارش وارد سرور کارگزاری شده و پس از ثبت در این سرور وارد سرورهای سازمان بورس می‌شود. بنابراین برای سرخطی زدن در بورس باید اینترنت (یا سرور مجازی) شما پرسرعت بوده و در عین حال سرور کارگزاری نیز خلوت باشد.

هر چه تعداد مشتری‌های یک کارگزاری کمتر باشد، سرور آن کارگزاری خلوت‌تر است و احتمال بیشتر بودن سرعت آن وجود دارد.

بنابراین برای سرخطی زدن در بورس بهترین کارگزاری از لحاظ سرعت را انتخاب کنید.

سرخطی زدن در بورس برای چه سهم‌هایی کاربرد دارد؟

14

سرخطی زدن در بورس بیشتر برای خرید عرضه اولیه که در اغلب موارد صف خرید سنگینی دارند، کاربرد دارد. علاوه بر این سرخطی زدن برای خرید سهامِ قفل صف خرید و یا فروشِ سهامِ قفل صف فروش نیز استفاده می‌شود.

نکات مهم سرخطی زدن در بورس

زمان پیش گشایش در بورس ۸:۴۵ دقیقه است. بنابراین ساعت سرخطی زدن در بورس ۱۴۰۲ چند ثانیه قبل از این زمان است. بایستی قبل از این ساعت، چندین سفارش در نماد مورد نظر خود ثبت کرده و آنها را در لیست انتظار بگذارید.

کارگزاری خلوتی برای سرخطی زدن در بورس انتخاب کنید. بهترین کارگزاری برای سرخطی زدن باید تعداد مشتریان کمتری داشته باشد تا سفارش شما سریعتر به هسته معاملات منتقل شود.

برخی کارگزاری‌ها برای مشتریان فعالی که سرمایه زیادی دارند، سفارش سرخطی در بورس را انجام می‌دهند. اگر شما نیز چنین شرایطی دارید از کارگزاری خود درباره ثبت سفارش سرخطی توسط کارگزاری پرس و جو کنید (هر چند قانونی بودن این روش جای ابهام دارد).

اینترنت شما باید پرسرعت و بدون قطعی باشد.

برای موفقیت در سرخطی زدن بهتر است یک سرور مجازی با سرعت اینترنت بالا تهیه کنید.

در سال ۱۳۹۹ قانونی ۳۰۰ میلی ثانیه برای درخواست سفارش وضع شد. بدین معنی که هر کاربر مجاز به ارسال ۳ سفارش در ۱ ثانیه بر روی یک نماد بود. سفارشات بیشتر تایید نمی‌شدند.

۳۰ ثانیه قبل از شروع بازار، یک سفارش ارسال کنید. هر چند این سفارش ثبت نخواهد شد اما مرورگر شما به صفحه کارگزاری متصل شده و به روز می‌ماند. علت این کار به خاطر ارتباط دوباره مرورگر و سامانه کارگزاری است. چون در زمانی که شما فعالیتی در صفحه ندارید، مرورگر وارد فاز استراحت شده و به جای سامانه، تصویری از آن را نمایش می‌دهد. پس بهتر است با ارسال یک سفارش، ۳۰ ثانیه قبل از شروع بازار مرورگر را رِفرش کنید.

چند ثانیه قبل از ساعت ۸:۴۵ صبح شروع به کلیک کردن بر روی سفارشات از پیش نوشته شده خود کنید (برای مثال ۱۰ تا ۱۵ سفارش پیش‌نویس کنید).

در صورت تمایل می‌توانید حجم سفارش خود را در قالب چندین سفارش خُرد کنید.

حساب خود را به اندازه حجم خرید خود یا کمی بیشتر شارژ کنید تا در صورت ثبت چند تا از آنها (بیشتر از ۳ تا در ۱ ثانیه) مشکلی برای شما ایجاد نشود.

۲- استفاده از روش ثبت چندین سفارش برای سرخطی زدن در بورس در صورت داشتن سرور مجازی پر قدرت بهتر عمل کرده و شانس موفقیت شما را بیشتر می‌کند.

 

15

سرور مجازی بورس، سخت افزار قدرتمندی است که سرعت بیشتری نسبت به اینترنت خانگی دارد.

۱- آیا می توان برای سرخطی زدن در بورس به ربات ها و نرم افزارهای مختلف اعتماد کرد؟

نظر خاصی نمی شود در این باره داد. پیشنهاد ما این است که این کار را نکنید. این ربات ها و نرم افزارها اکثرا در نهایت یک کلاه برداری بیشتر نیستند و سرخطی زدن در بورس تنها یک ترفند برای جذب مشتری است.

۲- کدام کارگزاری برای استفاده از خدمات سرخطی زدن در بورس مناسب است؟

به طور کلی کارگزاری های سبک و خلوت می تواند گزینه مناسبی باشند.

۳- درصد موفقیت سرخطی زدن در بورس چقدر است؟

اگر بخواهیم واقع نگرانه به موضوع نگاه کنیم درصد موفقیت سرخطی زدن در بورس برای کاربران و معامله گران عادی و عمومی بسیار پایین است. شرکت های کارگزاری این امکان را دارند که جلوتر از هر کاربر و هر سفارشی سفارشات اصلی خودشان را ثبت کنند.

البته این موضوع عملا عدالت در بازار را زیر سوال برده است اما در حالت کلی فعلا نمی توان کاری انجام داد. به هر حال شما با توجه به روش های گفته شده می توانید این کار را امتحان کنید. شاید شانس موفقیت شما خوب باشد و بتوانید از یک سهم فرار کنید یا یک سهم خوب با موقعیت عالی را به دست بیاورید.

سرور بورس توشن؛ مطمئن ترین انتخاب!

سرور مجازی بورس توشن با داشتن ربات سرخطی بورس بهترین گزینه از یک شرکت معتبر ایرانی است که ارائه دهنده سرور های پر سرعت از کشور های مختلف بوده و شما با تهیه این سرور ها با قیمت مناسب و ارزان، علاوه بر دسترسی به اینترنت پر سرعت تا 500 مگابایت بر ثانیه و بدون محدودیت، به پینگ تایم صفر الی یک میلی ثانیه ای به سرور های سایت های کارگزاری بورسی و دیگر سایت های داخلی دسترسی داشته باشید. این سرور ها با سخت افزار قدرتمند، به همراه پر سرعت ترین اینترنت ایران به طور کامل نیاز های شما برای زدن سرخطی خوب را برآورده خواهند کرد.

جهت خرید سرور بورس با شماره تلفن 02191006996 تماس بگیرید و از مشاوره کارشناسان ما بهره مند شوید.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید