اخبار حوادث| بی آبروی دختر نوجوان در خانه احسان

بی آبرویی دختر نوجوان در خانه احسان

در مدتی که از خانه فرار کردم و به خانه مجردی "احسان" رفتم، تصور می کردم دیگر به آرزوهایم رسیده ام و روزهای روشنی انتظارم را می کشد اما بعد از آن که با نقشه ای ناجوانمردانه از من سوء‌استفاده شد تازه فهمیدم که ...

بی آبرویی دختر نوجوان در خانه احسان
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

این ها بخشی از اظهارات دختر 15ساله ای است که به اتهام فرار از منزل به همراه یک جوان غریبه ، ظن ماموران انتظامی را بر انگیخته و به کلانتری هدایت شده بود.

این دختر نوجوان با بیان این که فریب نیرنگ بازی ها و حیله گری های فضای مجازی را خورده است درباره ماجرای فرار از خانه به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری گفت: پدر و مادرم شاغل هستند و برای آن که من در خانه تنها نباشم مرا نزد مادربزرگم می گذاشتند و گاهی در روزهای تعطیل به دیدنم می آمدند به طوری که دیگر من در کنار مادربزرگم زندگی می کردم و ماهی یک بار به خانه خودمان می رفتم.

از روزی هم که درس و مدرسه به صورت مجازی برگزار شد من هم فرصت بیشتری داشتم تا ساعات تنهایی ام را در فضای مجازی سپری کنم. آن جا کسی مزاحمم نمی شد  ومن به راحتی وارد گروه ها و شبکه های اجتماعی می شدم و تنها گاهی اوقات برای درس و تکالیف مدرسه به موسسه غیرانتفاعی می رفتم که در آن مدرسه ثبت نام کرده بودم. یک روز که برای رفع اشکال به مدرسه رفته بودم توسط یکی از دوستانم به گروهی در فضای مجازی دعوت شدم که تعداد زیادی از دختران و پسران جوان در آن عضو بودند.

چند روز بعد در همان گروه با جوانی به نام احسان آشنا شدم و به چت کردن با او پرداختم. حالا دیگر همه اوقاتم را به گفت و گو یا ارسال پیامک با احسان مشغول بودم. او هم به خاطر طلاق پدر و مادرش نزد مادربزرگش زندگی می کرد .

دیدگاه خود را ارسال کنید