چگونه میتوان پارک ها را، برای کودکان ایمن و استاندارد کرد؟

همه ما ممکن است اطلاعات خاصی در مورد کیفیت و استانداردهای تجهیزات و امکانات پارک نداشته باشیم. بر اساس این مقاله باید گفت که پارک بانان باید این استانداردها را رعایت کرده و تجهیزات باکیفیت را انتخاب کنند. این را می توان یک رویکرد امنیتی دانست که توجه به آن برای ایجاد محیطی مناسب یا ایمنی بالا برای خانواده و فرزندانشان بسیار مهم است.

چگونه میتوان پارک ها را، برای کودکان ایمن و استاندارد کرد؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

عوامل مختلفی می تواند باعث ناایمن شدن تجهیزات پارک شود که از مهم ترین آنها می توان به شکستگی بست، قطعات زنگ زده و معیوب و زنجیر نامطمئن و نامتعادل اشاره کرد. هر یک از این عوامل می تواند به نوعی امنیت کودکان را به خطر بیندازد. با استانداردسازی و تجهیز پارک ها به تجهیزات باکیفیت می توان از بروز چنین شرایطی جلوگیری کرد. اما چگونه در ادامه این مقاله نگاه دقیق تری به ضرورت استانداردسازی و چگونگی دستیابی به آن خواهیم داشت. ما را تا انتها دنبال کنید.

 

امکانات استاندارد پارک و اهمیت آنها در زندگی کودکان

همانطور که می دانید کودکان تمایل زیادی به استفاده از وسایل پارک از جمله سرسره پارک، تاب، تاب و ... دارند. چیزی که در این مورد باید بدانید این است که اسباب بازی ها می توانند تأثیرات زیادی بر شخصیت فرزند شما داشته باشند. بنابراین، استاندارد آنها نه تنها از نظر فیزیکی مهم است. به زبان ساده تر می توان گفت وسایل استانداردی هستند که علاوه بر رفع نیازهای جسمی و ایمنی کودک، نیازهای فکری و عاطفی او را نیز تامین می کنند. بر این اساس در سال های اولیه زندگی کودک باید تجهیزات مناسب تهیه شود; زیرا این اقلام به عنوان غذای روح او شناخته می شوند. مجهز کردن پارک با وسایل پارکی با کیفیت، شرایطی را فراهم می کند که والدین برای گذراندن یک عصر دلپذیر در فضای سبز با چالش های زیادی مواجه نشوند.

رعایت استانداردهای لازم در زمین های بازی پارک ها

یکی از مهم ترین قسمت های پارک ها سطح زمین بازی است که باید به بهترین شکل ممکن و بر اساس استانداردهای ایمنی طراحی شود. رعایت این استانداردها در ساخت زمین های بازی از افزایش سطح آسیب های کودکان جلوگیری می کند. در این راستا توصیه می کنیم قسمت زیرین وسایل بازی را تا حد امکان نرم و حجیم طراحی کنید تا کودکان در آینده با مشکل خاصی مواجه نشوند. استفاده از مصالحی مانند سنگفرش، آسفالت و بتن گزینه مناسبی برای سنگفرش زمین بازی کودکان نیست و نمی توان آنها را استاندارد دانست. این مواد می توانند سطح ایمنی کودکان را در حین بازی کاهش دهند. اگر اطلاعات خاصی در این مورد ندارید، کارشناسان مجموعه تفریحی ما آماده اند تا توصیه های مفیدی در زمینه استانداردسازی فضای پارک ها و وسایل بازی به شما ارائه دهند.

مجموعه بازی پلی اتیلن در بندرعباس | قیمت مجموعه بازی پلی اتیلن در بندرعباس

مزایای استانداردسازی تجهیزات پارک برای زمین های بازی با تفریح سازان

در این قسمت از مقاله خود به مهم ترین مزایای استانداردسازی تجهیزات پارکی با سازندگان شهربازی می پردازیم و اطلاعات مفیدی در مورد آن در اختیار شما قرار می دهیم. تجهیزات موجود در شهربازی مانند نیکمت پارکی، سرسره، تاب و غیره بر اساس آخرین استانداردهای جهانی ساخته شده است. بنابراین استفاده از آنها مزایای بسیاری دارد. این مزایا به شرح زیر است.

  • ساخته شده با مواد مرغوب
  • رعایت استانداردهای جهانی در تولید تجهیزات پارکی
  • امکان تجهیز فضای پارک ها و خانه های بازی با بودجه مناسب
  • امکان دریافت مشاوره رایگان برای استانداردسازی فضای پارکینگ با انتخاب تجهیزات کاربردی و ایمن
  • راه حل ها و ایده های جدید برای طراحی پارک دریافت کنید
  • طراحی و طراحی فضاهای سبز با بهترین تجهیزات و کاملاً متناسب با فضا
  • امکان دریافت مشاوره مفید برای خرید بهتر
  • نصب دستگاه ها در مدت زمان کوتاه
  • دریافت خدمات پشتیبانی
  • امکان آموزش استفاده از وسایل پارک

انواع تجهیزات پارکی

در مرکز تفریحی انواع تجهیزات و امکانات پارک را مشاهده خواهید کرد که کیفیت بالای آنها برای بالا بردن سطح استاندارد پارک ها بسیار مهم است. ابزارهای استاندارد می توانند نقش موثری در ایجاد شادی در افراد داشته باشند. به همین دلیل در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

در حال حاضر نمونه های مختلفی از این تجهیزات مانند نیمکت پارک در باغ ها و ویلاهای شخصی نیز به چشم می خورد. بنابراین استفاده از این وسایل تنها به پارک های عمومی محدود نمی شود. شما می توانید این تجهیزات را با توجه به طراحی فضای مورد نظر خود تهیه کنید و جلوه ای جذاب و زیبا به حیاط یا باغ خود ببخشید. متداول ترین تجهیزات پارکینگ شامل موارد زیر است.

  • الاکلنگ

الاکلنگ یکی از جذاب ترین وسایل بازی در پارک هاست که برای کودکان 3 تا 7 سال انتخابی عالی محسوب می شود. این دستگاه که به دستگاه تعادل معروف است در اندازه های مختلفی عرضه می شود و جنس آنها پلی اتیلن است. همچنین این دستگاه ها از مقاومت بالایی برخوردار بوده و محفظه آنها به گونه ای طراحی شده است که ایمنی کودکان را به بهترین نحو ممکن تضمین کند.

  • فوتبال دستی

فوتبال دستی در بین کودکان بسیار محبوب است و دو و چهار راه برای بازی با آن وجود دارد. توپ های فوتبال دستی استاندارد در سایزهای 70*120 یا 200*120 هستند.بهترین فوتبال دستی دارای چوب بسیار مرغوب و جنس آن پلی اتیلن می باشد.

  • تنیس روی میز پارک

امروزه بسیاری از نوجوانان از میزهای پارکی برای پینگ پنگ استفاده می کنند و همین موضوع آن را به یکی از محبوب ترین بازی ها تبدیل کرده است. میزهای استاندارد ابعاد خاصی دارند. اگر بخواهیم اشاره ای کوتاه به ابعاد آنها داشته باشیم، می توان گفت که طول آنها 274 سانتی متر و عرض آنها 152 سانتی متر است.این میزها از فلز، پلی اتیلن و چوب ساخته شده اند.

  • تاب پارک و سرسره

تاب و سرسره برای سال ها در طراحی پارک محبوب بوده است. این دستگاه ها در استانداردسازی پارک ها نیز نقش بسزایی دارند. زیرا ایمنی کودکان به کیفیت و سطح استاندارد آنها بستگی دارد. این دستگاه ها در اندازه ها و ابعاد مختلف هستند و می توان از اشکال مختلف در پارک ها استفاده کرد. شرکت شهربازی تمام تلاش خود را کرده است تا انواع سرسره پارکی را با بالاترین دوام و ایمنی به بازار عرضه کند.

  • سبد بسکتبال

بسکتبال یکی از بازی های جذاب برای بزرگسالان و نوجوانان است. محبوبیت این بازی باعث شده است که پایگاه ها و سبدهای بسکتبال جایگاه ویژه ای در پارک های تجهیزات پیدا کنند.

 تعویض و نصب ۲ تاب بازی در پارک پردیس با درخواست مردمی | صبح دریا نیوز

آخرین کلمه

از مطالب ارائه شده می توان نتیجه گرفت که استانداردسازی و تجهیز پارک ها به تجهیزات پارکی مناسب و باکیفیت جزء لاینفک اقدامات لازم برای ایجاد فضای سبز است. این استانداردها با استفاده از تجهیزات استاندارد و تامین امنیت کودکان و نوجوانان شرایطی را برای افزایش سطح ایمنی پارک ها ایجاد می کند.

 

سوالات متداول

رعایت استانداردسازی در تجهیز پارک ها به وسایل بازی چه اهمیتی دارد؟

رعایت این سوال ایمنی و سلامت کودکان را در حین بازی حفظ می کند و به شما کمک می کند تا پارک ها را به تجهیزات باکیفیت و بادوام مجهز کنید.

رایج ترین وسایل بازی در پارک ها کدامند؟

این وسایل شامل تاب و سرسره، میز پینگ پنگ، تاب، حلقه بسکتبال و.... است.

مزایای استانداردسازی پارک ها چیست؟

این امر به شما کمک می کند تا پارک ها را به تجهیزات باکیفیت مجهز کنید و از طراحی و برنامه ریزی مناسب برای ایجاد فضای سبز بهره مند شوید.

دیدگاه خود را ارسال کنید