اخبار حوادث| فرزندکشی|قتل وحشتناک دختر توسط پدر| سریال تلخ فرزندکشی در تهران

قتل وحشتناک دختر توسط پدر| سریال تلخ فرزندکشی در تهران

یکی از اتباع بیگانه که متهم است دختر ۱۷ ماهه‌اش را به قتل رسانده در شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

قتل وحشتناک دختر توسط پدر| سریال تلخ فرزندکشی در تهران
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

رسیدگی به این پرونده با گزارش کادر درمان یکی از بیمارستان‌های تهران مبنی بر مرگ مشکوک دختر ۱۷ ماهه آغاز شد. در ادامه مادر این نوزاد از همسرش به اتهام آزار و قتل شکایت کرد و همسرش بازداشت شد.

متهم پس از دستگیری و در بازجویی‌ها به مأموران گفت: من به دخترم تعرض نکردم و اگر پزشکان گفته اند که تعرضی صورت گرفته شاید کار یکی از همسایه‌های‌مان بوده که بعضی اوقات دخترم را به خانه‌شان برده است.

در ادامه جسد نوزاد به پزشکی قانونی فرستاده شد و پزشکان اعلام کردند که فوت بر اثر عفونت ریوی صورت گرفته و کودک آزار ندیده است ضمن اینکه خراشیدگی‌هایی در بدن نوزاد وجود دارد.

پس از گزارش پزشکی قانونی و تکمیل تحقیقات متهم صبح روز گذشته برای محاکمه به شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران رفت.

در جلسه محاکمه متهم از همان ابتدا منکر اتهام‌هایش شد و عنوان کرد که نقشی در قتل و آسیب به دخترش نداشته است. از طرفی مادر نوزاد هم از شکایتش صرفنظر کرد.

در ادامه مرتضی درویش وکیل متهم هم ضمن دفاع از موکلش عنوان کرد که طبق گزارش پزشکی قانونی فوت بر اثر عفونت ریوی رخ داده و متهم نقشی در مرگ نوزاد نداشته است. با این حال قضات ترجیح دادند تا پزشکی قانونی با بررسی و تحقیقات بیشتر علت تامه مرگ نوزاد را اعلام کند و ادامه رسیدگی به اتهام‌های پدر نوزاد به جلسه بعد موکول شد.

دیدگاه خود را ارسال کنید