امتحان حضوری دانش آموزان| برگزاری امتحان

امتحان این دانش آموزان حضوری است

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: تاکنون ۹۱.۵ درصد از دانش آموزان البرزی دز اول و ۶۴.۵ درصد از آنها هم دز دوم واکسن را دریافت کرده‌اند.

امتحان این دانش آموزان حضوری است
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

مهریار کرمی اظهار کرد: بازگشایی مدارس البرز از ابتدای مهرماه به صورت تدریجی و با اولویت مدارس روستایی و هنرستان‌ها آغاز شد.

وی ادامه داد: از ۱۵ آبان ماه هم کلاس‌های مدارس متوسطه دوم حضوری شده است و از اول آذر ماه هم مدارس ابتدایی و متوسطه اول به آنها اضافه می‌شود.

وی توضیح داد: در بازگشایی مدارس، زیرساخت‌های کلاس‌های درس از جمله فضای آماده شده برای تدریس، تعداد دانش آموزان و... در نظر گرفته شده است.

این مسئول اضافه کرد: بر مبنای امکانات مدارس برای برگزاری کلاس‌های حضوری، شورای مدرسه با تعامل با والدین تصمیم می‌گیرند که دانش آموزان چه روزهایی در هفته و برای چه درس‌هایی در مدرسه حاضر شوند.

وی اظهار کرد: تاکنون ۹۱.۵ درصد از دانش آموزان البرزی دز اول و ۶۴.۵ درصد از آنها هم دز دوم واکسن را دریافت کرده‌اند.

کرمی با اشاره به اینکه اغلب کادر آموزشی مدارس هم واکسن زده‌اند، افزود: تا کنون ۹۵ درصد معلمان و کادر آموزشی استان واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: ۲۱۲ هزار دانش آموز البرزی دز اول و ۱۳۰ هزار نفر هم دز دوم را دریافت کرده‌اند.

وی در پاسخ به اینکه امتحانات نیمه اول سال چگونه برگزار می‌شود، گفت: فعلاً مبنا بر برگزاری حضوری امتحانات است.

دیدگاه خود را ارسال کنید

  • مادر

    دراین شرایط وخیم کرونا چطور توی این سرما بچه ها مدرسه برن براتون متاسفم که قصد کشتن بچه رو دارین صددرصد

  • دانش آموز بیچاره

    واقعا متاسفم از ملت ایران که معلم هاش توی فضای مجازی خوب درس نمیدن و الان هم می خوان امتحان حضوری بگیرین و آینده اونایی که تعیین رشته دارن رو می خوان خراب کنن

  • م. م

    سلام من خودم عضو شورای مدرسه هستم چجوری بچه ها رو اللن تو زمستان با امکانات کم بعد دریچه های کلاس ها هم باید باز باشه به خاطر تهویه هوا این تصمیمات باید از قبل از مهر انجام میشد تو سرما هوا فقط تو تلوزیون نشون میدید که مدارس، باز شده با پروتکل های، بهداشتی من بچه کلاس، سوم ابتدایی چجور بفرستم مدرسه در صورتی، که از اقوام مدرسه خصوصی بچه هاشون رو فرستاده بودم کرونا گرفتن، تازه اون مدرسه خصوصی بوده با امکانات خوبی که دارن چه برسه به مدارس، دولتی که آه ور بساط ندارن

  • ناشناس

    مدرسه باز نشود اگر یک بچه مریض باشد کل دانش آموزان میگیرن بچه من یک سال توی خونه هستش که مریض نشه شما می‌خواهید مدرسه رو باز کنید اگه یک نفر مریض باشد کل مدرسه میگیرن اگر بچه من بگیره کی جواب منو می خواهد بده کی

  • علی

    نامردیه تو این اوضاع حضوری بری خظر ناکه آنلاین چیزی یاد نمیگیری بعد نامردی نیست امتحانت حضوری باشه وقتی آموزش درست داده نشده؟؟