چرا کاتالوگ چاپ نمی میرند؟

پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

در حالی که درست است که تعداد برخی از رسانه های چاپی در سال های اخیر کاهش یافته است، دلیلی برای وحشت وجود ندارد. چاپ قطعا مرده یا حتی در حال مرگ نیست. دلایل زیادی وجود دارد که چرا چاپ دیجیتال هنوز زنده است و به این زودی ها به جایی نمی رسد. به خواندن آمار ادامه دهید تا خیالتان راحت شود و نشان دهید که چاپ چقدر جایگاه دائمی در دنیای امروز دارد.

چرا کاتالوگ چاپ نمی میرند؟

 

اعتماد و خستگی دیجیتال چاپ را زنده نگه می دارد

مصرف کنندگان کانال های رسانه های سنتی را قابل اعتمادتر از رسانه های آنلاین می دانند. به زبان ساده، مردم بیشتر از سایر منابع به چاپ بروشور اعتماد دارند. با نگرانی از اخبار جعلی و سرعت پست و اشتراک گذاری مطالب به صورت آنلاین، اعتماد مردم به آنچه به صورت دیجیتالی می خوانند دشوارتر است. در نظرسنجی انجام شده توسط Two Sides، آنها دریافتند که مجلات چاپی به عنوان تنها منبع خبری قابل اعتماد رتبه بندی می شوند. یک نظرسنجی جداگانه نشان داد که 86 درصد از پاسخ دهندگان به چاپ علاقه داشتند. قابل درک است، 63٪ از مردم معتقد بودند که خواندن اخبار به صورت چاپی به آنها درک عمیق تری از یک داستان می دهد.

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که مردم احساس می‌کنند می‌توانند به چاپ اعتماد کنند این است که به‌طور آشکاری به یاد ماندنی‌تر است. تحقیقات نشان می دهد که خواندن/دیدن یک پیام چاپی، یادآوری را افزایش می دهد. این موضوع با ملموس بودن محصولات کاغذی ارتباط دارد: شما آنها را نگه می دارید و ورق می زنید. برای نسل‌هایی که در عصر اینترنت به دنیا نیامده‌اند، اعتماد به چاپ آسان‌تر است، زیرا آنها به طور سنتی اخبار را دریافت می‌کنند. ما به آنچه بیشتر آشناست اعتماد داریم.

چرا کاتالوگ چاپ نمی میرند؟

 

برخی حدس می زنند که Gen Z و نسل های بعدی این "غریزه" اعتماد به چاپ بر روی دیجیتال را ندارند و فرض می کنند که این منجر به کاهش چاپ خواهد شد. با این حال، مطالعات این پیش بینی را پشتیبانی نمی کنند. در واقع، ژنرال Z همچنان هر هفته حدود یک ساعت را صرف خواندن مجلات می کند. علاوه بر این، یک مطالعه نشان داد که 92 درصد از افراد 18 تا 23 ساله خواندن چاپ از طریق دیجیتال را آسان‌تر می‌کنند و 61 درصد از Gen Zers می‌گویند که معتقدند همسالانشان از قطع کردن برق بیشتر سود می‌برند. به نظر می رسد خستگی دیجیتال همه نسل ها را تحت تاثیر قرار داده است.

اگر تبلیغات چاپی اینطور نباشد، چاپ نمی تواند بمیرد

یکی دیگر از دلایل اصلی که مجلات چاپی نمی میرند این است که تبلیغات چاپی ابتدا باید بمیرد. بسیاری از ارتباطات دیجیتال نه تنها غیرقابل اعتماد تلقی می شوند بلکه فعالانه نادیده گرفته می شوند . آیا می دانستید 68 درصد از مصرف کنندگان می گویند که تبلیغات آنلاین را نادیده می گیرند؟ بیش از 50٪ از مردم اذعان می کنند که فعالانه سعی می کنند به هر قیمتی از تبلیغات آنلاینی که توسط بهترین شرکت سئو هم شده باشد اجتناب کنند، که تبلیغات پاپ آپ آنلاین ناپسندترین شکل تبلیغات است. بسیاری از بزرگسالان به تبلیغات اعتماد ندارند، رسانه های چاپی به عنوان قابل اعتمادترین رسانه شناخته می شدند. حتی واضح تر از آن، 82 درصد از آمریکایی ها می گویند که به تبلیغات چاپی در مجلات اعتماد دارند، و در هنگام تصمیم گیری برای خرید، مشتریان به تبلیغات چاپی 34 درصد بیشتر از اعتماد آنها به تبلیغات موتورهای جستجو اعتماد دارند.

هنگام تصمیم گیری برای خرید، تقریباً همه خریداران می گویند که بازاریابی چاپی را ترجیح می دهند. علاوه بر این، تقریباً 79٪ از مصرف کنندگان بلافاصله از طریق پست مستقیم اقدام می کنند. هنگام مقایسه بازاریابی پستی مستقیم با بازاریابی ایمیلی، بازاریابی پستی مستقیم 37٪ نرخ باز شدن بیشتری دارد . متعاقباً، عموماً تبلیغات چاپی اغلب بازدهی بهتری نسبت به تبلیغات دیجیتال دارند: خوانندگان عموماً به موارد چاپ شده بیشتر توجه می کنند و آنها را برای مدت طولانی تری به خاطر می آورند.

چرا کاتالوگ چاپ نمی میرند؟

با توجه به افزایش خستگی دیجیتال و ترول های اینترنتی، مجلات چاپی مانند همیشه نویدبخش هستند. شواهد زیادی برای مخالفت با ادعای "چاپ مرده است" وجود دارد. با توجه به اینکه نسل Z نسل جدیدی از مشتریان چاپی امیدوارکننده به نظر می رسد، و جمعیت کلی بیش از هر رسانه دیگری به چاپ اعتماد دارند، چاپ امن به نظر می رسد. با توجه به قرعه کشی اثبات شده کلمه چاپ شده، به این زودی از تعداد آگهی دهندگان خالی نخواهیم شد. چرا امروز با ما در مورد اینکه چگونه می توانید از نیازهای چاپی خود سرمایه گذاری کنید، گفتگو نکنید.

منبع: چاپ دیجیتال آرمانی | printarmani

دیدگاه خود را ارسال کنید