سیگنال ارز دیجیتال | پرشین الیت

پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

سیگنال ارز دیجیتال! این عبارت آشناست؟ یا نا آشنا؟ با داغ شدن بازار ارزهای دیجیتال، بسیاری از افراد و مردم بر آن هستند تا با سرمایه‌گذاری در این عرصه، بتوانند سود خوبی به دست آورده و در بعضی مواقع حتی خیلی سریع‌تر از حد معمول این راه را پیموده و به اصطلاح شاید یک شبه راه صد ساله را طی کنند. اما نباید فراموش کرد که هر چیزی قواعد و قوانین خاص خود را دارد و رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود، نه اینکه تند و با عجله تصمیم‌گیری و انتخاب کند.

حتماً همه می‌دانید که ارزهای دیجیتال گوناگونی در بازار وجود دارند و هر یک با وجود شباهت‌های زیادی که شاید به یکدیگر داشته باشند، تفاوت‌هایی نیز دارند. ارزهای دیجیتالی مانند؛ سیگنال بیت‌ کوین، اتریوم، کاردانو، لایت‌کوین، تتر و ... از انواع ارزهای رایج هستند که تقریباً هنوز به‌عنوان ارز یا پول رایج به‌طور رسمی در دنیا پذیرفته نشده‌اند.

اما مسئله این است که آیا خرید و فروش ارز دیجیتال، کار ساده‌ای است یا دشوار؟ آیا هر شخصی با داشتن اطلاعات نسبی و اینترنت می‌تواند وارد این عرصه شده، سرمایه‌گذاری کند و سود خوبی به دست بیاورد؟ این سوال‌ها و شاید سوال‌های دیگری از این دست، ما را بر آن داشته است تا سعی در اطلاع‌رسانی و بیان واقعیت‌ها و معلومات درست در مورد ارز دیجیتال نماییم و در این مقاله قصد داریم تا شما را با سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال آشنا سازیم. پرشین الیت در زمینۀ ارز دیجیتال و سیگنال ارز دیجیتال همراهی مطمئن است که به شما در یافتن اطلاعات درست و دقیق کمک می‌نماید.

سیگنال ارز دیجیتال چیست؟

ارزهای دیجیتال بازاری را به وجود آورده‌اند که در عین حال ضمن پر زرق و برق و وسوسه‌انگیز بودن، پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. قطعاً می‌دانید که برای کسب سود در هر بازاری، می‌بایست پویا بوده و فعالیت داشته باشید. معمولاً فعالیت در بازارهای سهام یا ارز دیجیتال و دیگر موارد مشابه یعنی خرید و فروش و برای خرید و فروش هم نیاز به اطلاع درست و دقیق از قیمت‌ها و از روال گذشته و آینده بازار و همچنین توان پیش‌بینی اتفاقات موجود و استراتژی‌های بازار است.

شاید اگر بخواهیم یک خرید بسیار متداول‌تر مانند خرید یک گوشی موبایل یا یک وسیله الکترونیک را هم انجام دهیم، از کسانی که در این زمینه اطلاع دارند و معلومات دقیق دارند سؤال کرده و مشورت نماییم. پس قطعاً شما هم موافق هستید که در مورد یک موضوع جدید و نوظهور که هنوز در سطح جامعه متداول نیست و پیچیدگی‌های خاص خود را دارد، مشورت با افراد مطلع، کارشناس و خبره بسیار کارساز خواهد بود.

خوب، در همین راستا این سؤال پیش می‌آید که چه باید بکنیم؟ بله، برای خرید و فروش ارز دیجیتال و از دست ندادن سرمایۀ خود و محافظت از آن باید از سیگنال ارز دیجیتال مطلع باشیم. اما سیگنال ارز دیجیتال چیست؟

سیگنال‌های رمزنگاری، ایده‌های معامله‌ ارزهای دیجیتال معرفی شده توسط معامله‌گران متخصص برای خرید یا فروش یک ارز رمزنگاری شده خاص، با قیمت یا زمان خاص هستند. سیگنال‌های معاملاتی ارزهای رمزنگاری شده می‌توانند بر اساس عوامل مختلفی از جمله اخبار، تجزیه و تحلیل فنی و شرایط فعلی بازار تعیین شده باشند. با معامله مناسب و به هنگام، یک معامله‌گر (Trader) می‌تواند راه را به سوی سوددهی و بازده قابل‌توجهی باز کرده و استراتژی معاملاتی خود را بهبود بخشد.

سیگنال معاملاتی ارزهای دیجیتال چیست؟

یک سرویس سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال، توسط گروهی از معامله‌گران و تحلیل‌گران متخصص مورد مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد که توصیه‌هایی در زمینه خرید، فروش و معاملۀ ارز دیجیتال یا رمزنگاری شده، برای به حداکثر رساندن سود ارائه شده است. به‌وسیلۀ ارائه (فروش اندیکاتور) سیگنال تحلیل‌گران ارز دیجیتال پیشنهاداتی به معامله‌گران و کسانی که قصد خرید و فروش ارز دیجیتال یا کریپتو را دارند، ارائه می‌دهند که برای افرادی که در این زمینه تازه‌کار بوده و تجربۀ چندانی ندارند، بسیار مفید و راهگشا خواهد بود.

 

معامله‌گران بدون اطلاع از تکنیک‌های تحلیگران و صرفاً با تصمیم‌های آنی ممکن است تمام سرمایه و دارایی خود را از دست بدهند؛ به همین دلیل با استفاده از سیگنال‌های ارز دیجیتال و توجه به آن، می‌توانند حساب‌های کاربری خود و خرید و فروش ارزهای دیجیتال خود را مدیریت کنند و دچار تب و تاب لحظه‌ای نشوند. بنابراین با اینکه پویا و فعال هستند، اما ریسک و خطر بسیار کمتری سرمایه آن‌ها را تهدید می‌کند.

به همین دلیل، کاربران یا معامله‌گران می‌توانند تیم یا گروهی را که مورد تأیید است انتخاب کرده و از اطلاعات ارسالی آن‌ها و از سیگنال‌هایی که منتشر می‌کنند باخبر شوند و خود نیز تا جایی که مقدور است اطلاعات کافی در اختیار داشته باشند. به این شکل در واقع می‌توانند مشورت مؤثر دریافت کنند و با خرید سیگنال دقیق ارز دیجیتال با احتیاط پیش بروند.

سیگنال فیوچرز ارز دیجیتال

همان‌طور که قبلاً هم گفتیم برای رسیدن به سوددهی و افزایش سرمایه نیاز است که فعالیت داشته باشید و خرید و فروش ارز دیجیتال را انجام دهید. معمولاً در بازارهای کریپتوکارنسی خرید و فروش انجام می‌شود. برای انجام خرید و فروش ارز دیجیتال و انجام معامله در این زمینه دو روش وجود دارد؛ روش فیوچرز و روش اسپات.

کلمه «اسپات» به انگلیسی به معنای «لحظه» است، بنابراین همانطور که می‌شود حدس زد، انجام معامله یا خرید و فروش در لحظه را اسپات می‌نامند. در همان لحظه که تصمیم به انجام معامله گرفته می‌شود، تسویه حساب هم صورت می‌گیرد. در نتیجه اصطلاحی به‌نام «اسپات پرایس» داریم که همان قیمت در لحظه است. به تبع آن «اسپات مارکت» و «order book» هم وجود دارد که در صرافی‌های ارز دیجیتال، به‌طور معمول لیستی از ارزهای خرید و فروش شده و همچنین قیمت آن‌ها تهیه می‌شود و فروشندگان ارزی را که قصد دارند بفروشند در آن ثبت کرده و در نهایت خریداران با مراجعه به آن ارز مدنظر خود را خریداری می‌کنند.

دومین روش روش فیوچرز (آینده) است که در این روش در لحظه خرید و فروش و مبادله صورت نمی‌گیرد، بلکه ضمن عقد قراردادی تریدرهای فروشنده و خریدار با هم توافق کرده و در زمان مقرر طبق رقم توافقی اقدام به خرید و فروش می‌کنند. بزرگترین مزیت این روش، جلوگیری از نوسانات بازار و وقوع ریسک‌های لحظه‌ای است. البته این روش بیشتر مختص تریدرهای باتجربه است که می‌توانند قیمت آینده ارز مورد نظر را پیش‌بینی کنند و گفتنی است که در روش فیوچرز، سود و ضرر معمولاً ساده و کوچک نیست و ارقام آن سنگین است.

با استفاده سیگنال ارز دیجیتال تریدر این امکان را خواهد داشت که از سرمایه خود محافظت کند و از نا امنی بازار ارز دیجیتال به دور باشد. حال می‌بینیم که پیش‌بینی بازار و قیمت ارزهای دیجیتال تا چه میزان می‌تواند مفید بوده و به ما در حفظ سرمایه‌مان کمک کند. از طرفی باید دانست که اگر ریسکی رخ بدهد، در کنار سود بزرگ، ریسک و خطر نیز بزرگ خواهد بود و ممکن است باعث لیکویید شدن سرمایه شود.

 

به‌طور خلاصه اگر بخواهیم تفاوت بازار اسپات و فیوچرز را بیان کنیم؛ بازار فیوچرز یک بازار حرفه‌ای است و نیاز به مهارت دارد و با وجود سود بالا، امکان از بین رفتن تمام سرمایه در آن وجود دارد. در بازار اسپات میزان سود و زیان تقریباً یکسان است و خطر از بین رفتن تمام سرمایه وجود ندارد.

انواع سیگنال‌های رمز ارز

همانگونه که رمز ارزهای مختلف و متفاوت داریم، به تبع آن سیگنال رمز ارزهای متفاوت نیز وجود دارند. رمز ارزهایی مانند بیت‌کوین، شت‌کوین، اتریوم، و در مقابل سیگنال خرید و فروش بیت‌کوین، سیگنال خرید و فروش شت‌کوین و سیگنال خرید و فروش اتریوم و دیگر ارزهای دیجیتال رایج. به‌طور معمول ارزهای دیجیتال در صرافی‌های ارز دیجیتال خرید و فروش و معامله می‌شوند.

در این میان برای تجارت ارزهای دیجیتال، صرافی‌های ارز رمزنگاری شده که برجسته‌ترین آن بایننس است، زمینه‌ای برای تجارت دیگر ارزها را نیز فراهم می‌کنند. بایننس که خود رمز ارز بایننس کوین را دارد، یک رمز ارز نیست؛ بلکه یک صرافی است که در قالب یک نرم‌افزار تجارت رمز ارزهای مختلف عمل می‌کند. البته فعالیت آن در برخی کشورها به‌خاطر قوانین محدود شده است. در بایننس معمولاً بین دو ارز رمزنگاری شده، معامله و مبادله انجام می‌شود و برای ورود و استفاده از آن باید یک حساب کاربری ایجاد کرد. بایننس که خود از فن‌آوری بلاک‌چین تبعیت می‌کند، خدمات ویژه جهت انجام مبادله و معامله با امنیت بالا را ارائه می‌دهد.

البته در ایران نیز مانند بسیاری از کشورهای دیگر، بایننس تحریم است و ممکن است خطر بلوکه شدن سرمایه شما وجود داشته باشد. بنابراین باید موارد لازم را هنگام ساختن حساب کاربری مدنظر قرار داد. با وجود اینکه به‌دلیل تحریم‌ها بسیاری از شرکت‌ها راه را برای حضور کاربران ایرانی در بازارهای جهانی بسته‌اند، اما برخی از شرکت‌ها تحت شرایط خاص این امکان را فراهم کرده‌اند که البته باید با دقت بسیار دست به اقدام زد.

چگونه سیگنال‌ رایگان خرید و فروش ارز دیجیتال ایجاد می‌شود؟

برای ایجاد سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال، هر ارز خاصی که مدنظر باشد، سیگنال فیوچرز بایننس یا هر نوع سیگنال رمز ارز؛ به دو صورت خودکار و دستی ایجاد می‌شود. سیگنال‌های معاملات به وسیلۀ متخصصان ماهر و توسعه‌دهندگان کد صادر و ایجاد می‌شود. شاخص‌های خاصی وجود دارد که به این متخصصان در بررسی و تجزیه و تحلیل داده‌های گذشته کمک کرده و آن‌ها می‌توانند با استفاده از این شاخص‌ها، سیگنال‌های لازم را به وجود آورند.

معمولاً سیگنال‌های دستی، توسط معامله‌گران یا تریدرهای با تجربه که به تحلیل بازار آشنا هستند ایجاد می‌شود. شاخص‌ها و نشانگرهای خاصی وجود دارد که آن‌ها را قادر می‌سازد تا با استفاده از آن‌ها نکات تجاری خاص مربوط به ورود یا خروج از بازار را تشخیص دهند. بر خلاف سیگنال‌های خودکار یا اتوماتیک، در سیگنال‌های دستی؛ تجربه، دانش، تعقل و احساسات انسان نیز دخیل است.

سیگنال‌های دستی از سیگنال‌های خودکار متفاوت هستند زیرا عموماً از معاملات بزرگتر با اهداف سودآور پشتیبانی می‌کنند و در نتیجه، ممکن است در دستورالعمل‌های خود نرخ مخاطره- بازده بیشتری را ارائه دهند. سیگنال‌های دستی معاملات رمزنگاری نیز که توسط انسان‌ها ارسال شده‌اند، در برابر تغییرات و نوسانات غیرمنتظره بازار بسیار انعطاف‌پذیرتر هستند‌، زیرا ارائه‌دهندگان سیگنال می‌توانند اهداف سودآوری در معاملات خوب را افزایش دهند یا معاملات را به‌صورت دستی ببندند. در نتیجه، درمقایسه با توصیه‌های اولیه، فرصتی برای سود بیشتر و ضرر کمتر ارائه می‌دهند.

سیگنال‌هایی که به‌صورت خودکار ایجاد می‌شوند، عامل انسانی در ایجاد آن‌ها دخیل نیست و در خیلی از موارد بازده خوبی دارند و تلاش بر این است تا از میزان ریسک آن‌ها کاسته شده و میزان اطمینان در عملکرد آن‌ها افزایش پیدا کند.

کلام آخر

تریدرهای ارز دیجیتال می‌توانند ساعت‌ها و روزها سیگنال‌های مختلف را دنبال کنند و یا در لحظه تصمیم بگیرند و درگیر نوسانات بازار شوند، اما مطمئن‌ترین و راحت‌ترین کار این است که با مراجعه به اطلاعات و سیگنال‌های ارائه شده توسط سایت‌ها، صرافی‌ها و منابع معتبر که سابقۀ خوبی دارند، از سیگنال‌های رایگان ارز دیجیتال و در برخی موارد از طریق خرید سیگنال‌های با ارزش و مفید، در وهلۀ اول از سرمایه خود محافظت نمایند و در ادامه معاملات سودآوری انجام دهند و به این طریق فعال و پویا باقی بمانند.

در همین راستا می‌توانید به سایت پرشین الیت مراجعه کنید. ما با ارائه مطالب مفید و کارآمد و همچنین فروش سیگنال‌های لازم برای خرید و فروش اتریوم، بیت‌کوین، فیوچرز کوکین، فیوچرز بایننس و سیگنال خرید ارز دیجیتال به روش پله‌ای و هر گونه اطلاعات و خدمات دیگر در این زمینه شما را یاری خواهیم کرد.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید